Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

ΠΡΟΣΟΧΗ: Απίστευτη απάτη - μπορεί να συμβεί σε όλους μας!

DIAFTHORA

Την παρακάτω καταγγελία μου την έκανε μια καλή μου φίλη η Πόπη χθες. Με πήρε τρομαγμένη και μου διηγήθηκε μια απίστευτη ιστορία που βίωσε η ίδια και η οικογένεια της...
Για να σας πω την αλήθεια πιο πολύ με σόκαρε το ότι το έπαθε ένας άνθρωπος που γνωρίζω καλά, παρά το γεγονός που τους συνέβη, διότι στην εκπομπή είχα δεχτεί πολλά τηλεφωνήματα που μου έλεγαν για τέτοιες ή παρόμοιες περιπτώσεις.


κ.Πόπη:
"Χθες, γύρω στις 2 τη νύχτα χτύπησε το τηλέφωνο του σπιτιού της γιαγιάς μου με την οποία και μένουμε μαζί.
Ήταν ένας κύριος ο οποίος της συστήθηκε ως καρδιολόγος.
Της είπε ότι η κόρης(έδωσε το ονοματεπώνυμο της θείας μου) έπαθε οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου και ότι έπρεπε να μεταφερθεί άμεσα στον Ευαγγελισμό και έπειτα με αεροπλάνο σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Μάλιστα η "θεία" μου μίλησε στη γιαγιά μου και της είπε επί λέξη "μαμά κάνε ότι σου πουν οι γιατροί".
Ο κύριος αυτός, μίλησε και μαζί μου, και μου είπε ότι θα με συνδέσει με το λογιστήριο του νοσοκομείου για να μου πουν τι ακριβώς θα κάνω για να μεταφερθεί η θεία μου στο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Μίλησα με μια κυρία και μου είπε ότι θα πρέπει να δώσουμε το ποσό των 36,500 ευρώ.
Της είπα πως δεν έχουμε τόσα χρήματα.
Το ποσό έφτασε τα 1,100 ευρώ και τελικά καταλήξαμε στα 300 ευρώ. Μάλιστα μου τόνιζε συνεχώς το πόσο κρίσιμη ήταν η κατάσταση της θείας μου, και ότι θα πρέπει να βιαστούμε να παραδώσουμε τα χρήματα για να φύγει για το νοσοκομείο!
Θα έβαζα το ποσό των 300 ευρώ σε φάκελο και θα έγραφα απ έξω "προς επείγοντα 300 ευρώ". Μου έδωσε τη διεύθυνση στην οποία θα άφηνα τα χρήματα.
Παράλληλα επικοινώνησα με συγγενείς για να ενημερώσω για την κατάσταση της θείας μου. Αξιοσημείωτο είναι, ότι ενώ εγώ κάλεσα στο σπίτι της ξαδέρφης μου(κόρη της ασθενούς), μίλησα με μια "φίλη" της και μου είπε ότι η ξαδέρφη μου είχε ξεκινήσει να πάει να βρει τη θεία μου στο νοσοκομείο (η ξαδέρφη μου όμως δεν είχε ενημερωθεί για την "ασθένεια" της μητέρας της γιατί απλούστατα είχε γίνει υποκλοπή στο σταθερό τηλέφωνο της γιαγιάς μου και στο κινητό μου και όποιον αριθμό και αν καλούσαμε μας απαντούσαν οι κύριοι που προσπάθησαν να μας εξαπατήσουν!).
Πήρα ταξί μαζί με τη γιαγιά μου και έφθασα στη διεύθυνση που μας είχαν δώσει, μιλώντας συνεχώς στο κινητό με την κυρία του "λογιστηρίου".
Φθάνοντας διαπιστώσαμε ότι το μόνο που υπήρχε ήταν ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι!
Η κυρία επέμενε να της πω που θα αφήσω το φάκελο.
Της έκλεισα το τηλέφωνο και μίλησα με τους γονείς μου οι οποίοι είχαν εντοπίσει την "άρρωστη " θεία μου- όσο εμείς ήμασταν καθ οδόν- η οποία βρισκόταν στο σπίτι της και... κοιμόταν.
Έντρομη έφυγα και πήγα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής. Λίγα λεπτά πριν είχα δεχθεί άλλο ένα ανώνυμο τηλεφώνημα από την κυρία του" λογιστηρίου". Της ζήτησα επίμονα να μου δώσει έναν αριθμό για να την καλέσω εγώ και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Από εκείνη τη στιγμή δε μας ξαναπήρε κανείς.
Φθάσαμε στο αστυνομικό τμήμα όπου αφηγηθήκαμε τα όσα συνέβησαν.
Από την Αστυνομία μας έκαναν λόγο για εκατοντάδες παρόμοια περιστατικά.
Μπορεί σήμερα η Αστυνομία να ψάχνει την άκρη του νήματος στη υπόθεση εξαπάτησης αθώων πολιτών όμως τα αισθήματα που άφησε σε εμένα αυτή μου η περιπέτεια δεν είναι άλλα από την αγανάκτηση και το φόβο. Ας μη σωπαίνουμε λοιπόν... Θέλω μέσα από αυτό το γράμμα μου Μάγδα να μάθουν όλοι τι γίνεται γύρω μας και πόσο εύκολα μπορούν να μας εξαπατήσουν, απειλήσουν και φοβίσουν κάποιοι απατεώνες που κυκλοφορούν ανέμελοι. Ρωτώ εγώ μπορώ να βγω τώρα έξω από το σπίτι μου ήρεμη όπως έβγαινα πριν ή οι άνθρωποι αυτοί αφού έχουν όλα μας τα στοιχεία και έχουν κάνει κατάληψη στο τηλέφωνο μας μπορούν να μου κάνουν κακό; "
Αυτό ήταν το γράμμα της Πόπης... σκέφτομαι μετά από πολύ κουβέντα και πλέον ψύχραιμα, όχι την ίδια και την γιαγιά της, ή την θεία της που κοιμόταν σπίτι και την οικογένεια της που αναστατώθηκε μέσα στην νύχτα.
Σκέφτομαι πλέον, όλους εκείνους που έπεσαν στα δίχτυα τους και έδωσαν κάποια χρήματα , 36.500 , 1.100 ή 300 ευρώ όσα και να ήταν ...
Αυτά συμβαίνουν σήμερα και δυστυχώς δεν θα σταματήσουν να συμβαίνουν . Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε εμείς οι πολίτες είναι να το λέμε, να το μάθει ο κόσμος, να προσέχει, να έχει" τα μάτια του και τα αυτιά του ανοιχτά " , γιατί αν περιμένουμε από εκείνους που θα έπρεπε να βοηθήσουν .... Καληνύχτα
ΥΓ: Δεν μιλάω για την αστυνομία ή για την Δίας , ότι από εκείνους θα έπρεπε να περιμένουμε , σίγουρα δεν μπορούν να κάνουν τα αδύνατα δυνατά με τα μέσα που τους προσφέρουν. Μιλάω για το σύστημα της χώρας γενικά, από τον εκάστοτε Υπουργό -που είμαι σίγουρη οτι δεν γνωρίζει την δράση τους- μέχρι τους αρμόδιους που δεν έχουν βγάλει έστω μια απλή ανακοίνωση ένα δελτίο τύπου να ενημερώσουν τους πολίτες ότι υπάρχουν απατεώνες που κινούνται με αυτόν τον τρόπο παρά το γεγονός ότι είναι δεκάδες οι περιπτώσεις.
Προσωπικά ένιωσα την ανάγκη να το κάνω μέσα απο αυτό το μικρό μέσο που λέγεται μπλοκ. Αν θέλετε κάντε το κι εσείς όποιον τρόπο μπορείτε μιλήσετε με τους δικούς σας για πράγματα γεγονότα που μπορούν να συμβούν σε όλους μας .Ίσως κάποιος να γλιτώσει .
Ο πατέρας μου πάντα έλεγε "μικρή βοήθεια μεγάλη σωτηρία ", μεγάλωσα και κατάλαβα πόσο δίκιο είχε.
Μάγδα Τσέγκου, στο magda's blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.