Οι πολιτικοί αυτού του τόπου έχουν εθιστεί τόσο πολύ στο να καλοπερνάνε οικογενειακώς, που θεωρούσαν δεδομένο πως έπρεπε να πληρώνουμε εμείς, τα συνήθη κορόϊδα που τους ψηφίζουμε κιόλας, ακόμη και το νερό από τα καζανάκια που τραβάνε!
Στο πλαίσιο αυτό, "πάγωσε" η προσπάθεια να περιοριστούν τα 320 εκατ. ευρώ που δαπανώνται ετησίως για κρατικά οχήματα, τα οποία χρησιμοποιούνται και για προσωπικές εξυπηρετήσεις ατόμων του στενού οικογενειακού, και όχι μόνο,περιβάλλοντος των πολιτικών. Σούπερ μάρκετ, ινσιτούτα, κομμωτήρια, μαγαζιά κλπ. Ξέρετε εσείς...
Σύμφωνα με την Καθημερινή, αν και ο αριθμός τους παραμένει απροσδιόριστος, οι εκτιμήσεις μιλούν για 44.000!
Μάλιστα, τα υψηλά κλιμάκια που οδηγούν υπηρεσιακά αυτοκίνητα πρόσωπα που δεν το δικαιούνται, δεν φέρουν τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα, όπως Διαταγή Πορείας και το Δελτίο Κίνησης.
Με την εικόνα αυτή για τα περίπου 44.000 κρατικά οχήματα, που σήμερα κυκλοφορούν βρίσκεται αντιμέτωπη η ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Ο αριθμός των αυτοκινήτων είναι μειωμένος σε σχέση με την πρώτη καταγραφή του 2006 (57.000 οχήματα), παραμένει ωστόσο υπερβολικός, αναλογικά με το μέγεθος και τις λειτουργικές ανάγκες της Διοίκησης.
Σημειώνεται, πως στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης, ο κρατικός στόλος μετριέται σε εκατοντάδες, ενώ στις σκανδιναβικές χώρες σε μερικές δεκάδες οχήματα.
Υπενθυμίζεται, ότι με απόφαση του πρώην υπουργού, Γ. Ραγκούση, έχουν περιοριστεί οι δικαιούχοι κρατικών αυτοκινήτων, ενώ κάθε φορέας υποχρεώνεται να διατηρεί μέχρι πέντε κρατικά αυτοκίνητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.