Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Η ανιστόρητη Ρεπούση,επιμένει στα περί συνωστισμού στη σφαγή της Σμύρνης. Χαμός στην Βουλή



Το βιβλίο ιστορίας της 6ης Δημοτικού της Μαρίας Ρεπουση και η αναφορά της περί συνωστισμού στην παραλία της Σμύρνης για να περιγράψει τις σφαγές των Τούρκων άναψε για ακόμα μια φορά φωτιές στη πολιτική αντιπαράθεση.

Τη σπίθα αυτή τη φορά ...

άναψε ο Τάσος Νεράντζης ο οποίος στην ομιλία του για τον προϋπολογισμό θυμήθηκε και την μικρασιατική καταστροφή λέγοντας «Είναι χαλεπότερες σήμερα οι συνθήκες και από τον καιρό της μικρασιατικής καταστροφής, εκεί που ενάμιση εκατομμύριο Έλληνες, καθημαγμένοι και προδομένοι, δήθεν συνωστίσθηκαν στην παραλία της Σμύρνης. Ακούσαμε και αυτό. Αιδώς -όχι εδώ- και τώρα.
Την φράση αυτή ,γράφει το iefimerida.gr, δεν άφησε αναπάντητη η κ.Ρεπούση που λίγο αργότερα πήρε το λόγο και κατακεραύνωσε τόσο τον κ.Νεράντζη όσο και όσους της κάνουν κριτική για το βιβλίο της λέγοντας «Στις παλαιοκομματικές πρακτικές θα ήθελα, να εντάξω και τα εθνικολαϊκιστικά μαθήματα ιστορίας που δίνονται και σε αυτή ακόμα την Αίθουσα. Είναι, στην πραγματικότητα, μαθήματα πατριδοκαπηλίας και λαϊκισμού, που επενδύουν στα φοβικά αισθήματα που έχει μερίδα των πολιτών, καλλιεργώντας ό,τι πιο συντηρητικό και οπισθοδρομικό. Και καλά όταν αυτό γίνεται από τους χρυσαυγίτες ή όσους τους συναγωνίζονται στις εθνικιστικές κορώνες ζηλεύοντας τη δημοσκοπική τους άνοδο. Να το κάνουν όμως και οι Βουλευτές της κυβερνητικής παράταξης και μάλιστα αυτοί που προσβλέπουν, κατά τα λεγόμενά τους, σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος, είναι τουλάχιστον αντιφατικό.
Ας επιλέξουν τι τελικά θέλουν. Ένα σύγχρονο κράτος που αξιοποιεί την ιστορία του για να βελτιώσει το παρόν και το μέλλον του, για να μάθει τους πολίτες του να σκέφτονται κριτικά ή ένα κράτος που χρησιμοποιεί την ιστορία του για να φανατίσει τους πολίτες του και να φυλακίσει το μέλλον τους στο παρελθόν;
Αυτό θα ήθελα να απαντήσω σε όσους, όπως πριν από λίγο ο κ. Νεράντζης, θυμούνται το συνωστισμό, για να αποδείξουν τον πατριωτισμό τους. Θα τους πρότεινα να επιλέξουν κάτι άλλο.
Στο συνωστισμό επενδύει σήμερα η Χρυσή. Θέλω να ελπίζω, αγαπητοί συνάδελφοι, ότι έχετε πια πάρει οριστικό διαζύγιο από αυτή τη ρητορική, γιατί πρέπει να ξέρετε ότι όσο συνωστίζεστε μαζί τους σε αυτή τη λογική, δεν κάνετε τίποτα άλλο παρά να τους ενισχύετε.»
Την κυρία Ρεπούση και το βίβλιο της «άδειασε» λίγο αργότερα ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος χαρακτηρίζοντας την ιστορία της τσαπατσούλικη
"Το θέμα δεν είναι αν έχει κανείς μια προοδευτική ή μια συντηρητική αντίληψη για τα ιστορικά γεγονότα. Το θέμα είναι αν η μεθοδολογική και επιστημονική του προσέγγιση είναι επαρκής και ακριβής και η τεκμηρίωσή του είναι τέτοια, ώστε να αποδίδει σωστά τα ιστορικά γεγονότα. Λυπάμαι να το πω, ότι πέρα από τα αριστερά και τα δεξιά, η καταγραφή των επίμαχων γεγονότων από την κυρία Ρεπούση είναι απλά λανθασμένη, είναι κακή ιστορία, είναι τσαπατσούλικη ιστορία."
Ομως η ένσταση συνεχίστηκε με σφοδρές επιθέσεις που εξαπέλυσαν κατά της κ.Ρεπούση βουλευτές της ΝΔ και των ανεξάρτητων Ελλήνων. Πιο οξύς όλων ο Μιχάλης Παπαδόπουλος της ΝΔ ο οποίος της είπε :" Κυρία Ρεπούση, πραγματικά γνωρίζουμε τη στήριξή σας στην Κυβέρνηση με τις ιδιορρυθμίες που έχετε και τις διαφορετικές απόψεις αλλά έλεος πια! Νομίζω ότι είστε ανιστόρητη και συνεχίζετε να λέτε τις ίδιες αηδίες τις οποίες κάνατε όταν ήσασταν στο Υπουργείο Παιδείας. Σαν πρόσφυγας από πατέρα από τη Σεβάστεια του Πόντου και μάνα από τα Βουρλά της Μικράς Ασίας δεν ανέχομαι να ακούω τέτοιες αηδίες μέσα στην ελληνική Βουλή. Και δεν γνωρίζει η κ. Ρεπούση ούτε καν την τουρκική αντεθνική αριστερή ιστοριογραφία η οποία χωρίς κανένα ταμπού καταγγέλλει ανοικτά τον Κεμάλ Ατατούρκ που μετά την αποχώρηση των ελληνικών στρατευμάτων έπνιξε στο αίμα τα παράλια της Μικράς Ασίας.
Κυρία Ρεπούση, δεν έχουμε και δεν έχετε καμία ανάγκη να συγκαλύπτουμε τα εγκλήματα των Τούρκων. Έχετε άγνοια. Έχετε ημιμάθεια. Έχετε αχρειότητα."
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.