Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των Ενόπλων Δυνάμεων και της νέας δομής τους, η ΠΑ αποσύρει από την ενεργό υπηρεσία τα μαχητικά αεροσκάφη Northrop Grumman Α-7 και McDonnell Douglas RF-4E. Ως εκ τούτου, ο στόλος των 28 A-7E Corsair II της 336Μ αποσύρεται από την λειτουργία μέχρι το τέλος του 2013.
Το έργο της εγγύς αεροπορικής υποστήριξης αναλαμβάνει προς το παρόν η 330Μ με 28 μαχητικά Lockheed Martin F-16C Block 30. Περί τα 15 TA-7C θα παραμείνουν σε υπηρεσία - συμπεριλαμβανομένου του έργου της παροχής προηγμένης κατάρτισης.
Επιπλέον, περί τα 15 εναπομείναντα RF-4E Phantom II της 348Μ πρόκειται να αποσυρθούν πριν από το τέλος του 2014. Την αποστολή της τακτικής αναγνώρισης αυτών των αεροσκαφών αναλαμβάνουν τα F-16 Fighting Falcon της 335M, εξοπλισμένα με ατρακτίδια Goodrich DB-110, από τα οποία υπάρχουν δύο συστήματα. Παράλληλα τα ατρακτίδια ASTAC θα συνεχίσουν να εξοπλίζουν αεροσκάφη της 339Μ και 332Μ.
Το αργότερο το 2014, η ΠΑ μέχει χωρίς αεροσκάφη βασικής εκπαίδευσης. Τα υφιστάμενα Cessna T-41 Mescalero της 360Μ παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα στη ροή ανταλλακτικών - το διαθέσιμο στοκ αρκεί για δύο χρόνια, με τα αεροσκάφη να εμφανίζουν ρωγμές στην περιοχή έλικός τους. Η εργοστασιακή επιθεώρηση του υφιστάμενου στόλου στις εγκαταστάσεις της ΕΒΑ κρίθηκε ασύμφορη - περί τις 277 χιλιάδες ευρώ ανά αεροσκάφος. Κάθε νέο αεροσκάφος κοστίζει περί τις 150 χιλιάδες ευρώ. Για καμία επιλογή δεν διατίθονται κονδύλια.
Τα αεροσκάφη επιχειρησιακής εκπαίδευσης North American T-2Ε Buckeye της 363Μ, τα οποία προμηθεύτηκαν το 1976 και έχουν γράψει έως σήμερα πάνω από 200.000 ώρες εκπαιδευτικών πτήσεων, αποσύρονται το 2015 και δεν υπάρχει αντικαταστάτης αυτή τη στιγμή - λόγω έλλειψης χρημάτων. Μια μελέτη που σύνταξε η ΠΑ για την αξιοποίηση αυτών έως το 2021 αντιμετωπίζει επίσης σοβαρό πρόβλημα - λόγω ανεπάρκειας κονδυλίων.
Συνολικά, έως το τέλος του 2014, αναμένεται να έχουν αποσυρθεί από την λειτουργία πάνω από 60 αεροσκάφη, έως το τέλος του 2015 συνολικά πάνω από 100 αεροσκάφη, ενώ έως το 2017 επιπλέον 70 μαχητικά αεροσκάφη F-16 Block 30 και Dassault Mirage 2000 EGM/BGM παίρνουν τον δρόμο της συνταξιοδότησης.
fox2magazine
infognomonpolitics.blogspot.gr
ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ: Οι υπάλληλοι της Βουλής παίρνουν περισσότερα από τους πιλότους των F16
Παίζουν το κεφάλι τους κορώνα γράμματα. Είναι πάντα εκεί, όποτε τους ζητήσει το καθήκον, έτοιμοι να προασπίσουν με τη ζωή τους τα σύνορα της χώρα μας. Είναι τα γεράκια των αιθέρων. Θυσιάζουν την οικογενειακή τους και κοινωνική τους ζωή για την πατρίδα. Κι όμως, κάτω από τους ελεύθερους αιθέρες, που ΑΥΤΟΙ οι ήρωες κρατούν για εμάς, υπάρχουν κάποια τρωκτικά του δημοσίου που πληρώνονται ΠΟΛΛΑ περισσότερα και παίρνουν 16 μισθούς ετησίως συν πλουσιοπάροχα επιδόματα!....
Ειρωνικά χαμόγελα έβλεπες χθες στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας και οι συζητήσεις μεταξύ των Αεροπόρων, σύμφωνα με το parapolitika, επικεντρώνονταν γύρω από ένα – θεωρητικό – ερώτημα: «Είναι δυνατόν ο πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας να έχει μικρότερες αμοιβές από τον υπάλληλο της Βουλής; Είναι δυνατόν να υπάρχει σύγκριση; Ποιο το έργο και η αποστολή του πιλότου σε σχέση με αυτό του υπαλλήλου της Βουλής;» αναρωτιούνταν αλλά απαντήσεις δεν ελάμβαναν, γιατί οι συζητήσεις αυτές γίνονταν «ενδοστρατιωτικά»
Να προσθέσουμε εμείς ότι ο ένας ρισκάρει τη ζωή, ενώ ο άλλος απολαμβάνει τη ζωή του. Όχι πως είναι κακό αυτό, αλλά δυστυχώς σε αυτόν τον τόπο έχουν ισοπεδωθεί ΟΛΑ!.
planet-greece
ellinonpaligenesia.blogspot.gr
Οι Έλληνες αξιωματικοί έχουν έναν όρκο να τηρήσουν και το άρθρο 120 του Συντάγματος να εφαρμόσουν
ΑπάντησηΔιαγραφή