
χρησιμοποιούνταν ετικέτες που αποδίδονται «ένας καλός εβραίος» και «ένας νεκρός εβραίος» (#unbonjuif και #unjuifmort).
Ο αμερικανικός ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης απέσυρε τα επίμαχα αυτά μηνύματα, αλλά η συζήτηση γύρω από το θέμα συνεχίστηκε με την εμφάνιση κι άλλων «τουίτ» με την ετικέτα «ένας καλός μαύρος» (#unbonnoir), η οποία στις αρχές του Ιανουαρίου μετατράπηκε σε «αν ήμουν Ναζί» (#siJetaisNazi).
Οι οργανώσεις ζητούσαν να τους δοθούν δεδομένα που θα επιτρέψουν την ταυτοποίηση των συντακτών επίμαχων μηνυμάτων, προκειμένου να καταστεί δυνατή η άσκηση δίωξης εναντίον τους ενώπιον της δικαιοσύνης.
Επίσης ήθελαν να υπάρξει ένας επαρκής μηχανισμός που θα επιτρέπει στους χρήστες να επισημαίνουν στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης το αθέμιτο περιεχόμενο μηνυμάτων, για τα οποία μπορεί να χρειάζεται να υπάρξει «απολογία για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και για την υποκίνηση ρατσιστικού μίσους».
Η δικαιοσύνη αποδέχθηκε και αυτό το αίτημα, δίνοντας εντολή στον αμερικανικό ιστότοπο «να θέσει σε ισχύ στο πλαίσιο της γαλλικής πλατφόρμας» έναν μηχανισμό «ορατό και με εύκολη πρόσβαση».
mikromeseos.blogspot.gr
Σχόλιο Προμηθέως: Φυσικά όταν οι εβραίοι μιλούν απαξιωτικά για τους χριστιανούς ή όταν βασανίζουν τον παλαιστινιακό λαό, εκεί δεν παρεμβαίνει κανείς.
Όπως επίσης και όταν το ιερό τους βιβλίο μιλά απαξιωτικά για τους μη εβραίους, τους αναφέρει ως γκοίμ ζώα δηλαδή, εκεί δεν έχουμε ρατσισμό...
ellinonpaligenesia.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.