Του Κώστα Χαρδαβέλλα_ Στη συνέχεια άνοιξαν και οι δεξαμενές του πλοίου με αποτέλεσμα το πετρέλαιο που είχαν να χυθεί στο ναύσταθμο. Ο «Θεμιστοκλής» είναι μία από τις πιο πολύτιμες και ιστορικές φρεγάτες του ελληνικού στόλου, με συνεχείς περιπολίες στο Αιγαίο, με ουσιαστικό ρόλο στην κρίση των Ιμίων και μπήκε για δεξαμενισμό και αμμοβολή για την ενίσχυση των υφάλων του στο ναύσταθμο Σαλαμίνας της περασμένη Τετάρτη.
Μετά από τρεις αποτυχημένες προσπάθειες η φρεγάτα ανέβηκε τελικά στη δεξαμενή του ναυστάθμου και η βάρδια υπηρεσίας «χτύπησε» τα ύφαλά της με αμμοβολή, όπως αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι στο ναύσταθμο. Οι εργασίες ξεκίνησαν από την πλευρά του σκάφους, που βρίσκονται και οι δεξαμενές του και σε λίγα λεπτά έγινε το απίστευτο συμβάν. Η λαμαρίνα σκίστηκε σαν χαρτί, αλλά υπήρξε διαρραγή και των δεξαμενών του πλοίου στη συνέχεια, με αποτέλεσμα όλα τα καύσιμα που είχε να πλημμυρίσουν ένα μεγάλο μέρος του ναυστάθμου. Να σημειωθεί ότι ο έλεγχος του πλοίου πρέπει να γίνεται κάθε 7 χρόνια αλλά ο «Θεμιστοκλής» είχε 15 χρόνια να ελεγχθεί και για αμμοβολή πρέπει να ανεβαίνουν οι φρεγάτες κάθε 4 χρόνια, αλλά ο «Θεμιστοκλής» είχε να ανέβει στις δεξαμενές από το 2006.
Είναι ευτύχημα ότι το ατύχημα με τα ύφαλα του πλοίου και τη δεξαμενή πετρελαίου δεν έγινε σε κάποια περιπολία της φρεγάτας γιατί τότε θα υπήρχε κίνδυνος άμεσης βύθισης του πλοίου και άμεσου κινδύνου για τα 80 περίπου μέλη του πληρώματός της.
Από την Πέμπτη το πρωί γίνονται αλλεπάλληλες έρευνες και συσκέψεις ανωτάτων αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού στο ναύσταθμο Σαλαμίνας για να επιμεριστούν ευθύνες και να φωτιστεί πλήρως το απίστευτο αυτό ατύχημα, αποτέλεσμα και αυτό της οικονομικής κρίσης.
newsbomb
Το στράτευμα καταρρέει και οι αρμόδιοι αδιαφορούν
Αν και οι λέξεις έχουν αρχίσει να χάνουν πια τη σημασία τους, τα όσα γράφουν οι στρατιωτικοί για τις συνθήκες της ζωής τους σε ακριτικές μονάδες δεν μπορούν παρά να συγκλονίζουν.
Οι περιγραφές και οι πληροφορίες που δημοσιοποιούν συγκλονίζει όχι μόνο για τη ζοφερή πραγματικότητα που αποκαλύπτουν ,αλλά και για την ανεξήγητη αναλγησία που με σταθερότητα επιδεικνύει η πολιτική ηγεσία της χώρας σ΄ έναν από τους “πυλώνες του κράτους” που λογικά θα έπρεπε να προστατεύσει. Για να μην καταρρεύσει ολόκληρο το κράτος.
Ένας ΕΠΟΠ από τον Έβρο, επηρεασμένος και φορτισμένος από την αυτοκτονία του 28χρονου συναδέλφου του , έγραψε ένα μικρό κείμενο. Μικρό αλλά “πλούσιο” σε πληροφορίες για το πως οι ακρίτες στρατιωτικοί καλούνται να επιβιώσουν στα σύνορα της χώρας. Το κείμενο μας έστειλε το Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων Σπάρτακος:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΕΠ.ΟΠ.
Και εγώ ΕΠΟΠ είμαι. Παίρνω πλέον 840Ε. Πληρώνω 300 ενοίκιο, 40Ε κοινόχρηστα, 250Ε δόση αυτοκινήτου) απαραίτητο αφού η μονάδα είναι 15χλμ από το σπίτι μου. Η γυναίκα μου άνεργη.... 'Έχουμε 2 παιδάκια.
Η ιεραρχία αδιαφορεί και συνεχίζει να κόβει μισθούς.
Σκέφτομαι να απευθυνθώ στην εκκλησία... Δεν έχουμε να φάμε.
Συνάδελφος σταμάτησε τα παιδιά του από το σχολείο γιατί δεν μπορούσε να πληρώνει τις ανάγκες του σχολείου -βιβλία, τετράδια. Άλλοι συνάδελφοι το βράδυ κάνουν βόλτα στους κάδους μήπως και βρουν κάτι για φαγητό, περήφανοι και αξιοπρεπείς, ώστε να μην αναγκαστούν να ζητήσουν δανεικά.
Μήπως πρέπει ο κάθε Διοικητής να ξαναπάρει συνέντευξη από όλους μας και να δει σε τι μοίρα βρισκόμαστε; Τα δεδομένα αλλάζουν κάθε μήνα. Μάλλον ο ΓΕΕΘΑ κ. Κωσταράκος θα πρέπει να ασχοληθεί με κάτι σημαντικό και να μην αφήνει τα στελέχη να ξεφτιλίζονται ψάχνοντας πλέον σε κάδους ή ζητώντας τη βοήθεια της εκκλησίας.
Το army.gr δημοσιεύει κάθε μέρα επισκέψεις της Ιεραρχίας σε κάτα τόπους μονάδες για αναψυχή. Από πού πληρώνονται όλα αυτά τα έξοδα παράστασης εκτός έδρας και τα καύσιμα για την μετακίνηση; Οι Διοικητές των μονάδων σαν να μη συμβαίνει τίποτα χρησιμοποιούν για τη μετακίνηση τους τζιπ 4 ατόμων prive. Βλέπετε αυτοί είναι άνθρωποι άλλου Θεού.
Καταλαβαίνω ότι ο συνάδελφος είχε φτάσει στο απροχώρητο. Έρχονται και άλλοι μετά από αυτόν... Η Ιεραρχία δεν παίρνει θέση φυσικά αφού καλά τρώνε από τα νόμιμα και μη...
Πηγή
Μην αναπαράγετε τέτοιες ανακριβείς ειδήσεις Η φρεγάτα "Θεμιστοκλής" σύμφωνα με το επίσιμο site του Πολεμικού Ναυτικού σήκωσε ελληνική σημαία το 2003 δεν μπορεί να συμετείχε στην κρίση των Ιμίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο είναι επιστημονικής φαντασίας.Ξεπερναέι τα όρια του μύθου,είναι γεμάτο ψευδείς πληροφορίες και προφανώς έχει γραφτεί από κάποιον άσχετο.Στα Ίμια βρισκόταν το Α/Τ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ κι όχι η Φ/Γ.Η τελευταία αμμοβολή της Φ/Γ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ έγινε κανονικά πριν 4 χρόνια στο Ναύσταθμο Κρήτης.Το πλήρωμα είναι 160 άτομα κι όχι 80 και για όσους γνωρίζουν από πλοία μια τρυπα από διάβρωση δεν ανοίγει απότομα και ξαφνικά.Άμεση βύθιση δεν υφίσταται στα πολεμικά πλοίου λόγω της ύπαρξης πολλών στεγανών διαμερισμάτων με τα οποία μπορείς να απομονώσεις μια διαρροή σε πολύ μικρό χώρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πλοίο είναι κατασκευής 1983 και προφανώς έχει έντονες διαβρώσεις οι οποίες φυσικά δύνανται να αντιμετωπιστούν από το προσωπικό του ναυστάθμου.
Δεν θα κρύψουμε ότι τα πλοία του Στόλου είναι παλιά κι έχουν προβλήματα αλλά ας αφήσουμε η φαιδρότητα να είναι γνώρισμα της πολιτικής ηγεσίας που αδιαφορεί για την ανανέωση του Στόλου.
Τα θερμά μου συλληπητήρια στο newsbomb για τον τρόπο με τον οποίο αναπαράγει βλακείες τόσα χρόνια!!!!
Πώς είναι δυνατόν να χύθηκαν έξω πετρέλαια; Αφού πριν ανέβει δεξαμενή το καράβι παρέδωσε τα πετρέλαιά του κανονικά όπως προβλέπεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιπλέον, στα Ίμια ήταν το Α/Τ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, όχι η Φρεγάτα.
Σας παρακαλώ, αν έχετε να μας δώσετε κάποια χρήσιμη πληροφορία, έχει καλώς. Μην βάζετε 100 σάλτσες για να γεμίσετε το άρθρο σας, διότι οι άνθρωποι που δεν είναι του επαγγέλματος και δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν λεπτομέρειες, παραπλανούνται...
Το μόνο σοβαρό κομμάτι του άρθρου είναι η επιστολή του συνάδελφου ΕΠ.ΟΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφή