Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΟΝ “ΚΕΜΑΛ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ” ΚΑΙ ΤΗΝ “ΚΑΗΜΕΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ”.




Μέγας ο Χατζηδάκης, γι’ αυτό και καμμία δημόσια υπάλληλος κατά παράβαση των καθηκόντων της, δεν έχει δικαίωμα να τον χρησιμοποιεί για προπαγάνδα. Ειδικά σε παιδιά δημοτικού. Εάν αύριο δηλαδή, βρεθεί μία φασίστρια δασκάλα και θέλει να δοξάσει τον Χίτλερ και τον Μουσολίνι, θα την αφήσουμε επειδή θα την κάνει μέσω Καζαντζάκη;
Μέγας και ο Καζαντζάκης, όπως ο Χατζηδάκης. Μέγιστη η ευθύνη όμως των εκπαιδευτικών απέναντι στα παιδιά που έχουν απέναντι τους.
Τι έλεγε ο Καζαντζάκης για τον Χίτλερ και τον Μουσολίνι; Διαβάστε:
“Ο φασισμός και ο χιτλερισμός είναι φαινόμενα βαθιά, σημαντικότατα, άξια
του πιο μεγάλου σεβασμού και φόβου, γιατί πηγάζουν από βαθιές ψυχές συνάμα
κι’ οικονομικές ανάγκες του λαού όπου εγεννήθηκαν. Ο Μουσολίνι κι’ ο
Χίτλερ είναι δυο μεγάλοι πρωταθλητές που συντελούν με τον τρόπο τον εδικό
τους –όπως κι ο Λένιν με τον Γκάντι [sic] με τον εδικό τους τρόπο– να λυθεί
το τρομαχτικό παγκόσμιο δράμα που ζούμε. …
Ο Χίτλερ είναι όργανο μιας ανώτερής του δύναμης. … Ό,τι καλό έχει …
το οφείλει σε παθητικές εντός του δυνάμεις, σε θηλυκά στοιχεία που δέχονται
την τεράστια υποβολή της κινδυνεύουσας ράτσας του. …”
«Ο φόβος και η πείνα» (1936) – Ν. Καζαντάκης
Η κουτοπονηριά ενός φασίστα, είναι από μόνη της επικίνδυνη αφού μπορεί να εκμεταλλευθεί τον Χατζηδάκη, τον Καζαντζάκη ή τον Γκάτσο για να προβάλλει τους σφαγείς της ανθρωπότητας, τον Κεμάλ, τον Μουσολίνι και τον Χίτλερ με τη νομιμοποίηση των μεγάλων του πνεύματος. Μπορεί να το κάνουν στην Τουρκία. Όχι στην Ελλάδα, που είναι το μέγα θύμα των “μεγάλων” του φασισμού με εκατομμύρια νεκρούς.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, κανένα παιδί δεν συνδυάζει τον “Κεμάλ” με τον “Κεμάλ του Χατζηδάκη”, όπως δεν θα συνδύαζε και το όνομα “Αδόλφος” με οτιδήποτε άλλο πέραν του Χίτλερ.
Η είδηση εδώ:
Σάλος έχει προκληθεί από τη δημοσιοποίηση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταγγελίας δασκάλας ότι η διευθύντρια του σχολείου…
στο οποίο διδάσκει, ουσιαστικά, της απαγόρευσε να διδάξει στους μαθητές της Ε΄ δημοτικού τον «Κεμάλ» του Μάνου Χατζιδάκι, ύστερα από διαμαρτυρία γονέα που την κατήγγειλε για… ισλαμική προπαγάνδα.
Έρευνα
Η δασκάλα, την οποία δεν κατάφεραν να εντοπίσουν χθες ούτε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος ούτε το υπουργείο Παιδείας, απαντά μέσω του email της ότι, προς το παρόν, δεν επιθυμεί να δημοσιοποιήσει τα προσωπικά της στοιχεία.
Όπως υποστηρίζει, επιθυμεί οι ενέργειες που θα γίνουν να είναι όσο το δυνατόν πιο συλλογικές και, για τον λόγο αυτό, δημοσιοποίησε το θέμα ώστε και άλλοι εκπαιδευτικοί να καταγγείλουν ανάλογα περιστατικά.
Σύμφωνα με την καταγγελία, όλα ξεκίνησαν όταν «γονιός ήρθε στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί στη διευθύντρια επειδή δίδαξα στα παιδιά (Ε΄ δημοτικού) τον Κεμάλ του Χατζιδάκι στο μάθημα της μουσικής κατηγορώντας με για ισλαμική προπαγάνδα.
Αντίδραση διευθύντριας; Μπήκε στην τάξη και μάζεψε από τα παιδιά τις φωτοτυπίες που είχα μοιράσει. Έπειτα με κάλεσε στο γραφείο της και αφού δήλωσε απογοητευμένη από τη δουλειά μου, μου ανέλυσε για ποιους λόγους στο δημοτικό μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα».
Η δασκάλα ζητά από εκπαιδευτικούς να επικοινωνήσουν μαζί τους αν τους έχει συμβεί ανάλογο περιστατικό. (directnews.gr)
olympia.gr

2 σχόλια:

  1. ας βγαλουν οι δασκαλοι στη δημοσιοτητα και τον φασισμο που υφιστανται απο συναδελφους,προισταμενους και γονεις οταν προσπαθουν να διδαξουν στους μαθητες την ελληνικη ιστορια και εμμενουν στην κατανοηση της οπως και την αντιεθνικη αντιμετωπιση που το πολιτικο συστημα τους εχει επιβαλει κατα τις εθνικες εορτες ενω στη 17 νοεμβρη ξεσκιζονται στον πολιτικο προσυλητισμο προς μια νεκρη και παραλογη ιδεολογια μεσω μιας ψευτικης φτιαχτης επετειου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποσο πισω γυρναει η πατριδα μου!!!! ποσο αμορφωτοι τσομπαναραιοι γιναμε η ειμασταν!!!!!απυθμενης κενωτητας ζωα μαγαριζουν τον τοπο αυτο!!!!λιγο καλυτερη παρουσιαση ρε παιδια!!! για το σχολιο τι να πω.χεσε ψηλα και αγναντευε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.