Σελίδες

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Σαξές στόρυ: Από 1 σεπτεμβρίου παραλύει η χώρα από την απεργία των ελεγκτών ασφαλείας αερομεταφορών;


Έτοιμοι οι ελεγκτές ασφαλείας αερομεταφορών της εταιρείας Brink's για ισχυρότατα αντίποινα προς κάθε υπεύθυνο για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τις οφειλές μισθών από την εταιρεία.Την ώρα που ο υπουργός μεταφορών κος Μιχάλης Χρυσοχοίδης και η διοίκηση της ΥΠΑ απολαμβάνουν τις διακοπές τους και το.......success story αδιαφορώντας για τις 1200 οικογένειες που στα μέσα της μεγαλύτερης τουριστικής σεζόν της δεκαετίας δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να παρέχουν την μέγιστη ασφάλεια και ταχύτητα στον κρίσιμο τομέα των αερομεταφορών με τις οικογένειες τους στα όρια της πλήρους εξαθλίωσης οι εργαζόμενοι αυτοί είναι πλέον έτοιμοι να ....παίξουν τα ρέστα τους.

Η προθεσμία της Brink's για καταβολή των μισθών που οφείλει στους εργαζόμενους λήγει την Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013,Απο 1η Σεπτεμβρίου η Ελλάδα μπαίνει στον γύψο καθώς οι εργαζόμενοι παρακάμπτουν πλήρως το σωματείο και προβαίνουν σε απεργία διαρκείας τα αποτελέσματα της οποίας θα είναι ολέθρια για ολόκληρη την χώρα καθώς θα παραλύσουν πλήρως οι τομείς: μεταφορών,εμπορίου,τουρισμού κ.λ.π. προκαλώντας τεράστια ζημιά σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αεροπορικές εταιρείες και βαρύτατο πλήγμα στην διεθνή εικόνα της χώρας.Εφόσον δεν αλλάξει κάτι σύντομα θα μιλάμε πλέον για το κύκνειο άσμα αυτής της ταλαίπωρης χώρας και προφανώς για το τελειωτικό χτύπημα στην οικονομίας της.
Η εταιρεία απειλεί με κλήση εισαγγελέων εφόσον κηρυχθεί απεργία από τους εργαζομένους της.Για να δούμε όμως τι προβλέπει η Ελληνική νομοθεσία για την περίπτωση απεργίας από τους ελεγκτές ασφαλείας αερομεταφορών σύμφωνα με τους νόμους Ν. 2696/1999 - Ν. 2094/1992 - Ν. 614/1977 Παρακώλυση συγκοινωνιών (άρ. 292 ΠΚ)  Άρθρο 291. Διατάραξη της ασφάλειας σιδηροδρόμων, πλοίων και αεροσκαφών. 1. Όποιος με πρόθεση διαταράσσει την ασφάλεια της σιδηροδρομικής ή της υδάτινης συγκοινωνίας ή της αεροπλοΐας τιμωρείται: α) με φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κίνδυνος σε ξένα πράγματα. β) με κάθειρξη αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο. γ) με κάθειρξη, ισόβια ή πρόσκαιρη, τουλάχιστον δέκα ετών, αν στην περίπτωση του στοιχείου β’ επήλθε θάνατος. 2. Αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια, επιβάλλεται φυλάκιση. 3. Κάθε παράβαση των διαταγμάτων ή των διοικητικών κανονισμών που αφορούν την αστυνόμευση, την ασφάλεια και γενικά τη διοίκηση και τη χρήση των σιδηροδρόμων της υδάτινης συγκοινωνίας και της αεροπλοΐας που δε προβλέπεται από τις παρ.1 και 2, τιμωρείται με χρηματική ποινή.
Άρθρο 292. Παρακώλυση συγκοινωνιών. 1. Όποιος με πρόθεση παρεμποδίζει τη λειτουργία κοινόχρηστης εγκατάστασης που εξυπηρετεί τη συγκοινωνία και ιδίως σιδηροδρόμου, αεροπλάνου, λεωφορείου, ταχυδρομείου, τηλεγράφου ή τηλεφώνου που προορίζονται για κοινή χρήση τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών. 2. Αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια, επιβάλλεται φυλάκιση μέχρι έξι μηνών.
Όπως διαβάσατε πιο πάνω ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρετε ότι η κήρυξη απεργίας είναι αδίκημα η απεργία είναι συνταγματικό δικαίωμα.Η μη εργασία δεν συνιστά διατάραξη της ασφαλείας συγκοινωνιών οπότε καλό θα είναι κάποιοι να βρούν κάποια άλλη ΑΠΕΙΛΗ ας πούμε ''αν κάνετε απεργία θα βγούμε από το ευρώ'' , ''θα μας επιβάλλει το ΔΝΤ νέα μέτρα'' κ.λ.π. που είναι και επίκαιρα.
Αφού ο κος Χρυσοχοίδης δεν μπόρεσε να διαβάσει το μνημόνιο γιατί είχε άλλες δουλειές ας διαβάσει έστω αυτό πριν καταφέρει να ρίξει μόνος του την κυβέρνηση και την Ελλάδα στα βράχια.
Υ.Γ. Παρακαλούμε δημοσιεύστε το άρθρο και βοηθήστε μας στον δίκαιο αγώνα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.