Μια ακόμη προκλητική και σκανδαλώδης ενέργεια, που συνηθίζεται πριν την εκχώρηση δημόσιου πλούτου σε ιδιώτες, εκτυλίσσεται με την επιχορήγηση της Εγνατίας Οδού που προβλέπεται να ιδιωτικοποιηθεί.
Λίγο πριν η κυβέρνηση βγάλει στο σφυρί τον οδικό άξονα, ενέκρινε, τον Ιούλιο, πίστωση 59,2 εκατομμυρίων ευρώ για δαπάνες συντήρησης και λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου, ενώ ήδη είναι εγκεκριμένα για τους ίδιους λόγους 66,3 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει τη λειτουργία 21 σταθμών διοδίων από τον ιδιώτη που θα πάρει τον οδικό άξονα, μαζί με τους κάθοτες άξονες ! Στην υφιστάμενη κατάσταση, οι σταθμοί διοδίων που υπάρχουν καλύπτουν τα δάνεια που είχε συνάψει η κυβέρνηση Καραμανλή για να ολοκληρώσει το δρόμο αφού οι εισπράξεις έχουν εκχωρηθεί.
Ήδη τα διόδια όπως αναφέρει το xanthipress έχουν προκαλέσει επιβάρυνση του παλιού εθνικού δικτύου, κάτι που θα γίνει ακόμη και πιο έντονο και με περισσότερα θύματα στην άσφαλτο, μόλις υλοποιηθεί το τρομακτικό σχέδιο για 21 σταθμούς διοδίων στα 670 χιλιόμετρα της οδού, δηλαδή ένα, ανά 32 χιλιόμετρα!
briefingnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.