Νέες προκλητικές δηλώσεις κατά του νόμου για τον διορισμό των ιμάμηδων από ψευδομουφτήδες και μειονοτικούς βουλευτές της ελληνικής Θράκης!
Συνεχίζουν να προκαλούν οι επαγγελματίες «Τούρκοι» της Θράκης, ζητώντας σε όλους τους τόνους τη μη εφαρμογή του νόμου για τον διορισμό των ιμάμηδων και καλώντας τον μειονοτικό κόσμο σε απείθεια και αντίσταση απέναντι στο ελληνικό κράτος. Λίγες μέρες πριν (και ενώ όπως σας γράφαμε τις προάλλες στο «Προξενείο-Στοπ» σε προκλητικές δηλώσεις προέβη πρόσφατα επί του θέματος και ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησηςΜπεκήρ Μποζντάγ), και ενώ ήδη έχουν ανακοινωθεί τα πρώτα 71 άτομα που κατ’ εφαρμογή του νόμου θα αναλάβουν καθήκοντα στα τζαμιά τον Σεπτέμβριο, είχαμε νέες δηλώσεις από τους ψευδομουφτήδες και τους μειονοτικούς βουλευτές (τις μετέφρασε το tourkikanea.gr από τον τοπικό μειονοτικό τύπο).
Σε δείπνο ιφτάρ λοιπόν που είχε παραθέσει ο ψευδομουφτής ΚομοτηνήςΙμπραήμ Σερήφ προς τις διαχειριστικές επιτροπές των τζαμιών Ροδόπης και Έβρου, ο λεγάμενος (ταυτόχρονα, θυμίζουμε, είναι και πρόεδρος της λεγόμενης «Συμβουλευτικής Επιτροπής Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης») ανέφερε πως σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες τα τζαμιά ανήκουν στον τουρκομουσουλμανικό λαό της Δυτικής Θράκης και συνέχισε λέγοντας:
«Κατά το επόμενο διάστημα, μας περιμένουν σκληρές μέρες. Εσείς είστε οι ιδιοκτήτες των τζαμιών. Ο διορισμός των 70 ατόμων για τον ¨νόμο των 240 ιμάμηδων¨ γίνεται τώρα… Βλέπουμε πως τα άτομα που διορίζονται, είναι από 2-3 δυναστείες όλες κι όλες της Δυτικής Θράκης. Δηλαδή με 2-3 δυναστείες κάλυψαν την δουλειά τους. Δηλώνω πως αυτό είναι κάτι χαροποιό για τη μειονότητα. Φαίνεται ότι η μειονότητα μας έχει μεγάλη ενότητα και ομοψυχία… Εσείς είστε οι ιδιοκτήτες των τζαμιών. Δεν ξέρουμε τι θα αντιμετωπίσουμε τις επόμενες μέρες, αλλά εάν υπάρξει οποιοσδήποτε διορισμός στα τζαμιά μας, τότε το πώς θα απαντήσετε μαζί με τους ιμάμηδες και σε συντονισμό με τους χωρικούς εγώ το ξέρω, δεν χρειάζεται να το πω.Σύμφωνα με τη Λοζάνη εμείς είμαστε οι ιδιοκτήτες των τζαμιών και των βακουφικών περιουσιών. Αυτά θα γίνονται, όταν θα θέλουμε εμείς, όχι όταν δεν θέλουμε… Δεν πιστεύω πως μπορεί κάποιος να σταθεί απέναντι μας».
Παρών στην ίδια εκδήλωση και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ροδόπης Αχμέτ Χατζηοσμάν, που είπε τα εξής:
«Εδώ είναι η Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης. Εδώ είναι οι άνθρωποι της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης που έχουν λόγο. Άνθρωποι εκτός αυτών δεν εκπροσωπούν την κοινότητα, οι άνθρωποι οι οποίοιεκπροσωπούν την μειονότητα και την περιοχή βρίσκονται εδώ. Εσείς φυσικά εκτελείτε το πολύ ωραίο καθήκον να κρατάτε όρθιους τους ιερούς χώρους στα χωριά σας. Εσείς προσέχετε τα τζαμιά μας και τα βακουφικά μνημεία μας. Ταυτόχρονα είστε εκπρόσωποι εκλεγμένοι από το χωριό. Εδώ ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα του εκλεγμένου μας μουφτή… Το δηλώνω επειδή είναι στην επικαιρότητα. Νόμος των 240 ιμάμηδων. Εμείς ποτέ δεν δεχτήκαμε και δεν είναι δυνατόν να δεχτούμε αυτόν τον νόμο. Και ας κάνει και ας λέει ο καθένας ότι θέλει. Βλέπουμε άτομα που δεν εκπροσωπούν αυτούς τους ανθρώπους, που δεν έχουν την ισχύ να διδάξουν το Κοράνι στο γυμνάσιο και στο Λύκειο, κάτι που ανέφερα και στη Βουλή: Δεν μπορεί να βάζετε ανθρώπους που μαζέψατε από τον δρόμο να διδάξουν την θρησκεία μας στα παιδιά μας. Χάρη σε εσάς λοιπόν αυτού του είδους οι άνθρωποι δεν θα μπορέσουν να μπούνε στα τζαμιά μας. Μα και η κοινότητα δεν θα τους δεχτεί».
Επίσης παρών όμως και ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ροδόπης Αϊχάν Καραγιουσούφ.Διαβάστε παρακάτω τι είπε:
«Ο νόμος των 240 ιμάμηδων αποτελεί μια κατάσταση που μας πονοκεφαλιάζει από το 2007 ως τώρα. Αλλά δυστυχώς αυτή τη στιγμή η πλειοψηφία δεν είναι στα χέρια μας. Μακάρι όταν στο μέλλον να αναλάβει τα ηνία μια δημοκρατική κυβέρνηση, να διασφαλίσει πως τα θρησκευτικά καθήκοντα θα τελούνται από άτομα που εκλέγονται από τους ανθρώπους. Έτσι γίνεται στις δημοκρατικές χώρες (σ.σ. σε ποιαν;) Δεν μπορέσαμε να πετύχουμε να μην περάσει ο νόμος. Διότι δεν έχουμε εμείς την πλειοψηφία. Επιθυμώ να σας δώσω το εξής μήνυμα. Σας παρακαλώ να αντιδράσετε στην επιλογή ατόμων που θα είναι ιμάμηδες στα τζαμιά μας, επιλογή που γίνεται χωρίς να ερωτηθεί η μειονότητα και από άσχετους φορείς. Ανταποκριθείτε στο κάλεσμα μου»
Διαμαρτυρίες ωστόσο για τον «νόμο των 240 ιμάμηδων» υπήρξαν και στην ομαδική προσευχή που έγινε στο Φεστιβάλ Νεολαίας του χωριού Κένταυρος Ξάνθης στις 16 Αυγούστου, όπου ο ψευδομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε ανέφερε πως ο συγκεκριμένος νόμος «καταργεί την θρησκευτική ελευθερία της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης» και τόνισε:
«Δηλώσαμε πως δεν δεχόμαστε αυτόν τον νόμο. Δεν τον θέλουμε, είπαμε. Δηλώσαμε πως αν προσπαθήσουν να εφαρμόσουν αυτόν τον νόμο, αν δηλαδή το κράτος θελήσει να μπει με το ζόρι στα τζαμιά μας, εμείς θα κάνουμε προσευχή και στους δρόμους. Θα την κάνουμε στα σοκάκια, στους δρόμους και στα στάδια».
Και επειδή προφανώς ο τουρκοπράκτορας είπε να μην αφήσει (για μια ακόμη φορά) τίποτε όρθιο, θυμήθηκε μέχρι και την…αρχή της αμοιβαιότητας! «Με την συνθήκη της Λοζάνης» είπε «αφέθηκε η Τουρκική Μειονότητα στην Θράκη και στην Κωνσταντινούπολη αφέθηκε η ορθόδοξη μειονότητα των Ρωμιών. Δυστυχώς όμως είναι κρίμα αλλά καταργήθηκε η αμοιβαιότητα». Και εν κατακλείδι τόνισε (για πολλοστή φορά) πως ο νόμος των 240 ιμάμηδων δεν θα γίνει αποδεκτός από την πλευρά της μειονοτικής κοινωνίας.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον πάντως να μαθαίναμε πώς ακριβώς εννοούν την αντίδραση οι «Έλληνες πολίτες» που παριστάνουν τους μουφτήδες, αλλά κυρίως βέβαια οι εκλεγμένοι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου. Τι θα κάνουν δηλαδή, θα πάρουν τα όπλα; Και εν πάση περιπτώσει όλες αυτές οι εκκλήσεις των τουρκοφρόνων προς τον κόσμο δεν είναι κλήση σε απείθεια, δεν αποτελούν αδίκημα; Επιτέλους, σε αυτόν τον γελοίο τόπο των ψοφοδεών νενέκων δεν ιδρώνει ποτέ κανένα αυτί;
proxeneio-stop.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.