Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Τι θα γίνει με τον ειδικό φόρο στις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση;





Στις 6/5/2010 δημοσιεύθηκε ο Ν.3845/2010 (ΦΕΚ Α65), το γνωστό ως “μνημόνιο” δηλαδή, με τον οποίο επιβλήθηκε “ειδικός φόρος στις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση”, με έναρξη…
..την 1-7-2010.

Φυσικά, οι αντιδράσεις ήταν ακαριαίες…
Στις 22/6/2010 όμως η κυβέρνηση ανακοινώνει ότι “δεν κάνει πίσω”
Η πρώτη αναβολή (από 1/7/10 σε 1/10/10)
Παρά τη διαβεβαίωση της κυβέρνησης όμως, ένα μήνα μετά και ενώ υποτίθεται ότι είχε ξεκινήσει να εφαρμόζεται ο νόμος, σκάει μύτη η πρώτη αναβολή, από την 1/7/2010 για την 1/10/2010!

Η δεύτερη αναβολή (από 1/10/10 σε 1/1/11)
Εφαρμόστηκε την 1/10/2010; Όχι βέβαια! Παίρνει την 2η αναβολή για την 1/1/2011.
Η τρίτη αναβολή (από 1/1/11 σε 1/1/12)
Εφαρμόστηκε την 1/1/2011; Όχι βέβαια! Παίρνει την 3η αναβολή για την 1/1/2012.
Η τέταρτη αναβολή (από 1/1/12 σε 1/1/13)
Φυσικά, ούτε το 2012, δεν εφαρμόστηκε η διάταξη, αφού με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που δημοσιεύθηκε τα …μεσάνυχτα της 31/12/2011, στο ΦΕΚ Α268, λίγες ώρες πριν την εφαρμογή του, πήρε 4η αναβολή για την 1/1/2013
Άρα λοιπόν, ο φόρος θα έπρεπε να εφαρμοστεί, μετά και τη τέταρτη αναβολή του, από την 1η Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους 2013.
Αμ δε! Η πέμπτη αναβολή (από 1/1/13 σε 1/1/14)
Μία ώρα πριν αρχίσει η εφαρμογή του, η κυβέρνηση, με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α256 του 2012, μεταθέτει για πέμπτη φορά την εφαρμογή του φόρου, για την 1/1/2014.
Απέχουμε 4 μήνες από την αποφράδα 1/1/2014, που η κυβέρνηση πρέπει να πιεί το ποτήρι με το πικρό δηλητήριο και να κακοκαρδίσει τους ιδιοκτήτες καναλιών και τους τραπεζίτες που συντηρούν τη διαφημιστική αγορά.
Τι λέτε να κάνουν οι εθνοπατέρες;
Θα δώσουν κι άλλη αναβολή;
taxalia.blogspot.com / 19.8.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.