Πιστεύω ότι ο αρχηγός του ΓΕΕΘΑ και ο υπ. Άμυνας πρέπει να παραιτηθούν εντός της ημέρας, αφού ζητήσουν από τον Ελληνικό λαό δημόσια συγγνώμη. Δεν πάει άλλο. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν και να μην ανοίγει ρουθούνι.
Όταν πρωτοδιάβασα σε κάποιο μεγάλης αναγνωσιμότητας ιστολόγιο, ότι το γνωστό ωκεανογραφικό πλοίο Lone Ranger που ευρισκόταν δίπλα στη Θάσο διεπιστώθη απο το ΓΕΕΘΑ ότι δεν είναι πλέον ωκεανογραφικό αλλά ότι έχει μετασκευαστεί σε υπερπολυτελείας σκάφος αναψυχής και ότι αυτό έγινε στο κόσμο πιστευτό, ανησύχησα για το επίπεδο εξυπνάδας των Ελλήνων πολιτών.
Είναι δυνατόν να βλέπει κανείς στην Ελλάδα ένα ωκεανογραφικό, να του λένε ότι είναι “γιώτ” και αυτός να το πιστεύει; Από ότι φαίνεται είναι.
Σύμφωνα με πληροφορίες απο το διαδίκτυο το πλοίο αυτό ανήκει στο Eric Schmidt, πρώην Chairman/CEO της Google και πρώην μέλος του Board of Directors της Apple (μέχρι τον Ιαν. 2011), που σύμφωνα με τη “λογική” του ΓΕΕΘΑ επειδή δεν είχε χρήματα να αγοράσει γιώτ πήρε ένα ωκεανογραφικό και το μετέτρεψε σε γιώτ. Τί απλοί άνθρωποι που υπάρχουν στο ΓΕΕΘΑ. Είναι αυτοί για πόλεμο…
Ο Γερμανικής προέλευσης Schmidt σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν μετά τη παραίτησή του το 2011, θα ασχολιόταν με τη δημιουργία “συμφωνιών, συνεταιρισμών και ευρύτερων επιχειρηματικών σχέσεων, διακρατικών συμφωνιών, αναλήψεις εχνολογικών ηγεσιών κλπ”.
Σύμφωνα με το Business Insider (15 Feb. 2011) ο Schmidt αποφάσισε να γίνει ένας νέος Jacque Costeau. Tα τελευταία χρόνια αυτός και η γυναίκα του Wendy είχαν συγκεντρώσει κάπου 60 εκ, δολλάρια με σκοπό να τα χρησιμοποιήσουν σε “ωκεανογραφικές μελέτες” για τοSchmidt Research Vessel Institute και το Marine Science and Technology Foundation. Για το σκοπό αυτό αγόρασαν δύο πλοία, το Lone Ranger (αυτό που είναι “γιώτ” κατα το ΓΕΕΘΑ και κάνει βόλτες στη Θάσο) και ένα άλλο το Falcon μήκους 83 μέτρων.
Στη φωτογραφία σας δείχνω το ένα απο τα δύο πλοία του Schmidt Research Vessel Insitute, το Lone Ranger, το οποίο επειδή ήταν παλιό όταν αγοράστηκε, επισκευάστηκε και ναυτολογήθηκε με σκοπό να μελετάει τις επιπτώσεις των θαλασσίων απορριμάτων στη χλωρίδα και πανίδα της θάλασσας. Το πλοίο συνεχίζει προφανώς να διαθέτει τις συσκευές που είχε και πρίν (sonar κλπ) ενώ πλέον διαθέτει και υποβρύχιο για τις έρευνές του. Θα βρείτε πολλά για αυτό το θέμα στο διαδίκτυο.
Πρέπει να σας υπενθυμίσω ότι οι επιπτώσεις των θαλασσίων απορριμάτων ερευνώνται με εργαστηριακή έρευνα των πετρωμάτων και της βιοποικιλότητας του βυθού. Αυτές οι έρευνες προηγούνται πάντα των ερευνών για φυσικό αέριο και πετρέλαιο, όπως και της εξόρυξης μεταλλευμάτων που υπάρχουν στο βυθό της θάλασσας. Στη πραγματικότητα όμως αποτελούν έρευνες για υδρογονάνθρακες και μεταλλεύματα του βυθού. Ενας καλός γεωλόγος αναγνωρίζει και οπτικά τα μεταλλεύματα όταν τα δεί απο κάμερα στο βυθό ή όταν του ανεβάσει κανείς στο πλοίο, πέραν άλλων εργαστηριακών ερευνών που γίνονται για επιβεβαίωση.
Είναι γνωστή σε όλους, πλήν των Ελλήνων πολιτών, ότι υπάρχει προσπάθεια σε διεθνές επίπεδο καταγραφής νέων υποθαλασσίων περιοχών εξόρυξης ορυκτών (ορυχεία βυθού) και για το το λόγο αυτό η ανακήρυξη της Ελληνικής ΑΟΖ είναι κάτι σημαντικό και θα έπρεπε ήδη να είχε γίνει. Η έρευνα για τέτοιες περιοχές γίνεται μέ ωκεανογραφικά πλοία σαν το Lone Ranger. Ανάλογες έρευνες έχει κάνει και η Τουρκία.
Μετά από όσα προανέφερα ελπίζω να αντιληφθήκατε, ότι το πλοίο στη Θάσο είναι ένα κλασσικό ωκεανογραφικό πλοίο και κάνει έρευνες χωρίς άδεια στην Ελληνική ΑΟΖ. Δεν πρόκειται για ένα “γιώτ” και αυτά που λέει το υπ. Άμυνας και το ΓΕΕΘΑ είναι παραμύθια της Χαλιμάς. Μπανανιστάν έχει γίνει η χώρα και αυτό φαίνεται καθημερινά. Ξεκουμπίδια.
Λυπάμαι που υποτίθεται “Ελληνικά” ΜΜΕ κάνουν τόσο κακό έλεγχο των πληροφοριών που λαμβάνουν και αποδέχονται τόσο ευκολόπιστα τις οιεσδήποτε εξηγήσεις του ΓΕΕΘΑ σαν αληθείς.
Λυπάμαι που αντί να κάνω κάτι δυσκολότερο, κάνω τη δουλειά άλλων που δεν την κάνουν σωστά. Λυπάμαι που τα ΜΜΕ συνεχίζουν να προβάλλουν αυτούς που δεν παράγουν. Απο το βούρκο δεν θα γλυτώσει κανείς.
zcode-gr.blogspot.gr
1. Τα ραντάρ τα κουβαλάει για φιγούρα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι αυτός που το αγόρασε δεν είχε λεφτά να πάρει ένα κακλύτερο και πιό ασφαλές πλοίο.
2. Το πλοίο είναι απόλυτα ίδιο με το άλλο.
Υπάρχει πρόβλημα