Απόσπασμα την Αυτοβιογραφία του “My Life: An Attempt at an Autobiography” (1930)- Πηγή
Κεφάλαιο 8 - Οι πρώτες μου φυλακές:
Αν και τριάντα χρόνια έχουν περάσει από τότε που διάβασα τα δοκίμιά του, η γενική τάση της επιχειρηματολογίας του εξακολουθεί να είναι σταθερά εδραιωμένη στη μνήμη μου, σε συνδυασμό με το συνεχές ρεφρέν του "οι ιδέες δεν πέφτουν από τον ουρανό." Μετά τον Labriola, όλοι οι Ρώσοι υποστηρικτές της πολλαπλότητας των παραγόντων, ο Lavrov, ο Mikhaylovsky, ο Kareyev, και άλλοι, φαινόταν εντελώς αναποτελεσματικοί για μένα. Πολλά χρόνια αργότερα, ήμουν εντελώς ανίκανος να καταλάβω μερικούς από τους μαρξιστές που είχαν υποκύψει στην επιρροή της στείρας πραγματείας περί Οικονομικών και ο Νόμους, που γράφτηκε από τον Γερμανό καθηγητή, Stammler. Ήταν απλά μια άλλη από τις αμέτρητες προσπάθειες να πιεστεί η μεγάλη ροή της φυσικής και ανθρώπινης ιστορίας, από την αμοιβάδα στον σημερινό άνθρωπο και πέρα, μέσα από τους κλειστούς κύκλους των αιώνιων κατηγοριών – κύκλους που έχουν πραγματικότητα μόνο ως σήματα στον εγκέφαλο ενός σχολαστικού.
Ήταν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου που άρχισα να ενδιαφέρομαι για τον Τεκτονισμό. Για αρκετούς μήνες, μελέτησα αχόρταγα βιβλία για την ιστορία του, βιβλία που μου δόθηκαν από συγγενείς και φίλους στην πόλη. Γιατί έμποροι, καλλιτέχνες, τραπεζίτες, αξιωματούχοι και δικηγόροι, από το πρώτο τέταρτο του δέκατου έβδομου αιώνα, άρχισαν να αποκαλούν τους εαυτούς τους τέκτονες και προσπάθησαν να αναδημιουργήσουν το τελετουργικό των μεσαιωνικών συντεχνιών; Τι σήμαιναν όλα αυτά τα περίεργα μασκαρέματα; Σταδιακά η εικόνα γινόταν καθαρότερη. Η παλιά ενοχή ήταν κάτι περισσότερο από μια παραγωγική οργάνωση. Ρύθμιζε επίσης την ηθική και τον τρόπο ζωής των μελών της. Αγκάλιασε πλήρως τη ζωή του αστικού πληθυσμού, ιδίως οι συντεχνίες των ημι-τεχνιτών και ημι-καλλιτεχνών του οικοδομικού επαγγέλματος.
Η διάλυση του συστήματος των συντεχνιών έφερε μια ηθική κρίση σε μια κοινωνία που μόλις είχε προκύψει από τον μεσαίωνα. Η νέα ηθική σχηματιζόταν πολύ πιο αργά από ό, τι η παλιά. Ως εκ τούτου, η προσπάθεια, τόσο συχνή στην ιστορία, για να διατηρηθεί μια μορφή ηθικής πειθαρχίας, όταν τα κοινωνικά της θεμέλια, τα οποία στην προκειμένη περίπτωση ήταν αυτά των βιομηχανικών συντεχνιών, είχαν από καιρό υπονομευτεί από τις διαδικασίες της ιστορίας. Ο ενεργός τεκτονισμός έγινε θεωρητικός τεκτονισμός. Αλλά ο τρόπος ζωής της παλιάς ηθικής, που οι άνδρες προσπαθούσαν να συγκρατηθούν μόνο και μόνο για να συγκρατηθούν, απέκτησε ένα νέο νόημα. Σε ορισμένους κλάδους του Τεκτονισμού, τα στοιχεία μιας προφανούς αντιδραστικής φεουδαρχίας ήταν εμφανή, όπως στο σκωτσέζικο τύπο. Στο δέκατο όγδοο αιώνα, ο Τεκτονισμός έγινε η έκφραση μιας μαχητικής πολιτικής του διαφωτισμού, όπως στην περίπτωση των Illuminati,οι οποίοι ήταν οι πρόδρομοι της επανάστασης. Στα αριστερά του, κορυφώθηκε με τους Carbonari. Οι Ελευθεροτέκτονες συγκαταλέγουν ανάμεσα στα μέλη τους, τόσο τον Λουδοβίκο τον 16ο όσο και τον Δρ Guillotin που εφηύρε την γκιλοτίνα. Στη νότια Γερμανία, ο Τεκτονισμός ανέλαβε έναν ανοιχτά επαναστατικό χαρακτήρα, ενώ στην αυλή της Αικατερίνης της Μεγάλης ήταν μια μεταμφίεση που αντικατόπτριζε την αριστοκρατική και γραφειοκρατική ιεραρχία. Ο μασόνος Novikov εξορίστηκε στη Σιβηρία από μια μασόνο αυτοκράτειρα.
….. Η επανάσταση στη βιομηχανία ήταν πολύ πιο εκτεταμένη από ό, τι είναι στις ιδέες, όπου το κομμάτι προτιμάται σε νέες δομές. Γι 'αυτό οι Γάλλοι βουλευτές της μικροαστικής τάξης δεν μπορούσαν να βρουν καλύτερο τρόπο για τη δημιουργία ηθικών δεσμών που θα κρατούσαν τους ανθρώπους κοντά ενάντια στις ταραγμένες σύγχρονες σχέσεις από το να βάλουν λευκές ποδιέςκαι να οπλίσουν τον εαυτό τους με ένα ζευγάρι πυξίδες ή ένα αλφάδι.
Η παραπάνω μασονική στάση με την παλάμη του δεξιού χεριού κρυμμένη κάτω από το ρούχο προέρχεται από το κλασσικό μασονικό βιβλίο, ‘Duncan's Masonic Ritual and Monitor’, που κυκλοφόρησε το 19ο αιώνα και έχει γνωρίσει άπειρες επανεκδόσεις (πηγή)
Λέων Τρότσκι και Τεκτονισμός
O Λέων Τρότσκι (πραγματικό όνομα : Lev ή Leiba Davidovich Bronshtein) (1879 - 1940) ήταν εβραϊκής καταγωγής Μπολσεβίκος επαναστάτης και θεωρητικός του Μαρξισμού. Ήταν πολιτικός του οποίου λαμβανόταν σοβαρά η άποψη στα πρώτα χρόνια της Σοβιετικής Ένωσης και γι' αυτό το λόγο διετέλεσε Κομισσάριος (υπουργός) Εξωτερικών αμέσως μετά την επανάσταση και στη συνέχεια, στα χρόνια της Αντεπανάστασης, ίδρυσε τον Κόκκινο Στρατό και επιτέλεσε Κομισσάριος Πολέμου.
Παρακάτω ένα απόσπασμα από το βιβλίο “Under the Sign of theScorpion” του Jüri Lina (Στοκχόλμη 2002) - Πηγή
Ο Lina είναι Εσθονός συγγραφέας, μουσικός παραγωγός και σκηνοθέτης. Έχει ασχοληθεί με τις μυστικών εταιρίες, όπως είναι ο Τεκτονισμός και οι Illuminati.
Ο Λίνα γεννήθηκε το 1949 στην υπό σοβιετική κατοχή Εσθονία. Του απαγορεύτηκε η δημοσιογραφική εργασία το 1975 και στη συνέχεια εργάστηκε ως νυχτοφύλακας μέχρι που αναγκάστηκε να μεταναστεύσει το 1979 μετά από επανειλημμένες συγκρούσεις με την KGB. Από τότε ο Λίνα ζει στη Σουηδία. Το 1985, σύμφωνα με έγγραφα που διατέθηκαν πρόσφατα, απαγγέλθηκαν πολιτικές κατηγορίες στη Σοβιετική Εσθονία κατά του Λίνα εν τη απουσία του. Κατηγορήθηκε για «εσχάτη προδοσία» σε σχέση με την έκδοση δύο βιβλίων - "Sovjet hotar Sverige" ("Η σοβιετική απειλή κατά της Σουηδίας") και "Öised päevad" ("Νυχτερινές Ημέρες "). Η KGB τον θεωρούσε ως έναν από τους πιο αντι-κομμουνιστές συγγραφείς στη Σουηδία. Ο Λίνα είναι μέλος της Ένωσης Σουηδών Εκδοτών».
Ιδού το απόσπασμα:
Ο κ. Bronstein έγινε τέκτων το 1897 και αργότερα υψηλόβαθμος Illuminatus μέσω του φίλου του Αλέξανδρο Πάρβους(πραγματικό όνομα Israel Helphand ή Gelfand). Έκανε, επίσης, επαφές με τη B'nai B'rith, ένα εβραϊκό Τεκτονικό Τάγμα, που είχε βοηθήσει στο παρελθόν τους Εβραίους "επαναστάτες" στη Ρωσία.
Ο Jacob Schiff, πρόεδρος του τραπεζικού οίκου Kuhn, Loeb & ΣΙΑ και τσιράκι των Ρότσιλντ, ανέλαβε τη φροντίδα των επαφών μεταξύ του «επαναστατικού κινήματος στη Ρωσία» και της B'nai B'rith. (Gerald B. Winrod, "Adam Weishaupt - A Human Devil", p. 47.)
Ο Leiba Bronstein άρχισε να μελετά τον Τεκτονισμό και την ιστορία των μυστικών εταιριών σοβαρά το 1898, και συνέχισε τις σπουδές τα δύο χρόνια που πέρασε στη φυλακή στην Οδησσό. Κράτησε σημειώσεις που ανέρχονται σε πάνω από 1000 σελίδες. Το "Internationaler Freimaurer-Lexikon» (Βιέννη / Μόναχο, 1932, σ. 204) παραδέχεται απρόθυμα ότι ο Leiba Bronstein-Τρότσκι ήρθε στον μπολσεβικισμό μέσω αυτής της μελέτης του Ελευθεροτεκτονισμού.
Όπως Λαϊκός Κομισσάριος για τις Στρατιωτικές Υποθέσεις, ο Τρότσκι εισήγαγε το
πεντάκτινο αστέρι - ως σύμβολο του Κόκκινου Στρατού. Η καββαλιστές είχαν υιοθετήσει αυτό το σύμβολο της μαύρης μαγείας από τις μάγισσες στην αρχαία Χαλδαία. Με τη βοήθεια του Αλεξάντερ Πάρβους, (πραγματικό όνομα Israel Helphand ή Gelfand) ο Τρότσκι κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο πραγματικός σκοπός του Τεκτονισμού ήταν να εξαλείψει τα εθνικά κράτη και τους πολιτισμούς τους και να εισαγάγει ένα ιουδαϊσμένο παγκόσμιο κράτος.
Ο Λέων Τρότσκι έγινε μέλος του εβραϊκού Τεκτονικού ΤάγματοςB'nai B'rith στη Νέα Υόρκη, τον Ιανουάριο του 1917. (Yuri Begunov, Secret Forces in the History of Russia, St. Petersburg, 1995, pp. 138-139.) Ήταν ήδη μέλος του τάγματος Misraim-Memphis.
Ο Winston Churchill επιβεβαίωσε το 1920 ότι ο Τρότσκι ήταν επίσης Illuminatus. (Illustrated Sunday Herald, 8 February1920.) Ο Τρότσκι κατέληξε τελικά να έχει μια πολύ υψηλή θέση στο Τεκτονισμού, αφού ανήκε στο Lodge Shriner, στην οποία μόνο Ελευθεροτέκτονες του 32ου βαθμού και πιο ψηλά είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν. Ο Φραγκλίνος Ντελάνο Ρούζβελτ, ο Αλεξάντερ Κερένσκι, ο Μπέλα Κουν και άλλοι εξέχοντες πολιτικοί υπήρξαν επίσης μεταξύ αυτών των μυημένων.(Professor Johan von Leers, The Power behind the President, Stockholm, 1941, p. 148.)
Διάβασε: "Ρατσιστής" – Μία λέξη που εφευρέθηκε από τον Λέον Τρότσκι
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
redskywarning.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.