Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας Γιώργος Καλαντζής ισχυρίζεται ότι, το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να χάσει τον ομολογιακό του χαρακτήρα και να γίνει θρησκειολογικό ! Ο Ιερώνυμος φυσικά, αλλά και οι Δεσποτάδες του, έχουν βγάλει τον σκασμό....


Το ΜτΘ αποτέλεσε πεδίο αντιπαράθεσης όχι για το ίδιο το μάθημα αλλά για την εθνική μας ταυτότητα. Η Μ.Ρεπούση φρόντισε μάλιστα η συζήτηση να πάρει ακραία μορφή συμπεριλαμβάνοντας και τα Αρχαία Ελληνικά.
Ο κύριος αυτός,  υπήρξε και διευθυντής του Γραφείου Τύπου του χοντρο-Θόδωρου Πάγκαλου. Έτσι εξηγούνται όλα...
Η επιλογή της δεν έχει σχέση με κάποιο συνολικό φιλοσοφικό ή πολιτικό διακύβευμα αλλά αποτελεί μιαν εντελώς λαϊκίστικη προσωπική στρατηγική. Η Χρυσή Αυγή και η Μ.Ρεπούση παίζουν το ίδιο παιχνίδι για να εξασφαλίσουν την θέση τους στην Δεξιά και την Αριστερά αντιστοίχως.

Προσπαθούν να μας εγκλωβίσουν στο δίλημμα αν το Κράτος θα επιβάλλει την αθεΐα (δηλαδή έναν «αντίστροφο» προσηλυτισμό) ή την εθνοφυλετική «Ορθοδοξία» του μίσους. Για το καλό όλων δεν πρέπει ποτέ να επιτρέψουμε στις ακραίες μειοψηφίες να διαμορφώσουν το ερώτημα που θα απαντήσει η πλειοψηφία.
Το ίδιο το μάθημα των Θρησκευτικών ή των Αρχαίων Ελληνικών ή της Ιστορίας δεν θα είναι ποτέ προς διαπραγμάτευση –ακόμα και αν Υπουργός Παιδείας γίνει η Μ.Ρεπούση.
Προς διαπραγμάτευση είναι πάντα οι μέθοδοι και οι στόχοι διδασκαλίας. Πώς, δηλαδή, τα παιδιά μας θα αποκτήσουν τα...
Η συνέχεια εδώ
esxatianasxesi.blogspot.gr

1 σχόλιο:

  1. ΣΦΑΞΤΕ ΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΙΟΛΑ ΤΗΝ ΡΕΠΟΥΣΗ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΣΑΣ ΚΑΛΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.