Μερικές τάσεις της μόδας είναι «ήσυχες» άλλες πάλι είναι τόσο θορυβώδεις που προκαλούν πονοκέφαλο στα δημοσιογραφικά fashion γραφεία για την αποκωδικοποίησή τους. Τα περασμένα 24ωρα κατά τη διάρκεια παρουσίασης της αντρικής κολεξιόν πολλών οίκων για την Άνοιξη του 2014
στο Λονδίνο, μια συγκεκριμένη τάση κυριάρχησε στις πασαρέλες: το αντρόγυνο είναι το νέο μαύρο.
Η πιο ισχυρή έκφραση του θέματος αυτού προήλθε από την up coming σειρά ρούχων JW Anderson. Η συλλογή της εταιρείας περιλαμβάνει συλλογές για άνδρες και γυναίκες ενώ ο σχεδιαστής Jonathan Anderson θέλει να ρίξει «γέφυρες» στα δυο φύλα. Για παράδειγμα ο σχεδιαστής παρουσίασε σορτς για τους άνδρες σαν αυτά που είχε προτείνει και κατά την περσινή γυναικεία συλλογή του. Και αυτή τη φορά, κυρίαρχη «σιλουέτα» του Anderson ήταν μια τουνίκ σε συνδυασμό με ένα παντελόνι που είχε φορεθεί και από τις γυναίκες μοντέλα κατά τη διάρκεια του σόου του για την παρουσίαση της γυναικείας κολεξιόν.
Αλλά αυτό που προκάλεσε τα μήνη του Βρετανικού Τύπου ήταν ένα εξώπλατο, με φλοράλ μοτίβα, δηλαδή ένα look καθαρά θηλυπρεπές: «Φρικτό» έγραψε, για παράδειγμα, με αρκετές δόσεις σαρκασμού η Daily Mail.
makeleio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.