Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Νέα Τάξη Πραγμάτων...Κάνοντας Τέχνη Την Κωλοτρυπίδα...Η ισοπέδωση Της Τέχνης Από Τον Πολιτισμό Της Χέστρας



Σχόλιο ΛΦ: Οι είκονες είναι τραγικές και σιχαμερές. Σας παρουσιάζουμε την τέχνη της προόδου. Ποιά τέχνη; Ποιά οικονομική κρίση; Μετά αναρωτιούνται σαν παρθένες μερικοί και μερικές πως φτάσαμε σήμερα σε αυτό το σημείο σαν κοινωνία. Μην αναρωτιέστε. Οι εικόνες είναι από την Πορτογαλία, χώρα με οικονομική κρίση ΔΝΤ κτλ. Σκέφτειτε σε πόσες παρόμοιες ηλίθιες εκθέσεις σπαταλούνται χρήματα τα οποία θα μπορούσαν να μορφώσουν ή να βοηθήσουν ανθρώπους. Δείτε την τέχνη της κωλοτρυπίδας με δικιά σας ευθύνη.
ΥΓ. Πόσο ηλίθιος μπορεί να είσαι για να πας να πληρώσεις εισιτήριο σε μία τέτοια έκθεση, που θα αφοδεύουν στα μούτρα σου κυριολεκτικά;




Ο ανθρώπινος πολιτισμός στο κατώτατο σημείο. Πως κατάντησε έτσι ο άνθρωπος;
Τόσο πολύ άρρωστοι είμαστε πια;
Έκθεση που χρηματοδοτείται από κρατικό χρήμα στο μουσείο Serralves της Πορτογαλίας.
 Είναι η πρώτη  που έχει ως θέμα την κωλοτρυπίδα και ονομάζεται ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ!!!
Ο καλλιτέχνης υπερασπίζεται την δημιουργικότητα και την ελευθερία της έκφρασης...κτλ κτλ αναφέρει  η ιστοσελίδα που παρουσιάζει την έκθεση.
Νομίζουμε ότι το ανθρώπινο ον μέσα από την ανάπτυξη, την εξέλιξη και με το πνεύμα ενός δημιουργού θεού, μπορεί να εξυψώσει το πνεύμα και το μυαλό  μέσα από την τέχνη. Αυτό που σήμερα ονομάζεται "σύγχρονη τέχνη" είναι μια φούσκα που μεταλαμπαδεύει σε όποιον προσπαθεί να αποκαλείται καλλιτέχνης, την απόλυτη περιφρόνηση αυτών των κατευθυντήριων γραμμών αξιοπρέπειας.




This guy...
imgur
bloguisimo
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

revealedtheninthwave.blogspot.gr

38 σχόλια:

  1. eiste gia polla mpaza me auth thn anarthsh...katantia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά έλεος δεν υπάρχει άλλη λέξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλιο ΛΦ: Οι είκονες είναι τραγικές και σιχαμερές. Σας παρουσιάζουμε την τέχνη
    ΥΓ. Πόσο ηλίθιος μπορεί να είσαι για να πας να πληρώσεις εισιτήριο σε μία τέτοια έκθεση, που θα αφοδεύουν στα μούτρα σου κυριολεκτικά;..........
    1. Τραγικές, αλλά μια χαρά τις αναπαραγετε!!!!
    2. Δεν χρειαστηκε να πληρώσουμε εισιτήριο. έχουμε εσάς.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΤΟΥ;;

      Διαγραφή
    2. ισως τον πειραζει και η διαφημηση του.

      Διαγραφή
    3. ΜΕ ΤHΝ TAΣΗ...ΤΩΝ ΠΟΥΣΤΡΟΝΙΩΝ...

      Διαγραφή
  4. Γέμισε ο Πλανήτης συκιές.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια κολοτρυπιδα εχει και ταρζανακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σίγουρα θα πρόκειται περί σεμιναρίου πρωκτολογίας ή παρεμφερούς επιστήμης... δεν εξηγείται με άλλον τρόπο... Παρ' όλα αυτά, επιβεβαιώνεται το περίφημο δια στόματος Αϊνστάιν... "Χωρίς όρια είναι το σύμπαν κι η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο διατηρώ μερικές επιφυλάξεις"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευτυχως δεν εχει αιμοραιδες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΤΕΧΝΗ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Η ΣΕΜΝΟΤΥΦΙΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ. ΜΟΥ ΓΙΝΑΤΕ ΟΛΟΙ ΚΡΙΤΙΚΟΙ ΤΕΧΝΗΣ ΞΑΦΝΙΚΑ.
    ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΓΥΜΝΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ναι, είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα τα γυμνά αγάλματα των αρχαίων Ελλήνων με τις φωτογραφίες των κωλοτρυπίδων.
      Μου αρέσει πάντως που είσαι οξυδερκής και έχεις σωστή αντίληψη επάνω στην Τέχνη.

      Διαγραφή
    3. Η τέχνη εξυπηρετεί κάποιο σκοπό. Ποιό σκοπό εξυπηρετούν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες? Προφανώς να σοκάρουν και μόνο, μπας και βγεί από την αφάνεια άλλος ένας καλλιτέχνης του κώλου(κυριολεκτικά χαχαχα) Τα περί γυμνών αγαλμάτων της αρχαίας Ελλάδας και το συσχετισμό τους με αυτή την απύθμενη αηδία, δεν το σχολιάζω καν...

      Διαγραφή
    4. Ποιον σκοπό εξυπηρετεί η τέχνη; Μόνο της ομορφιάς; Δεν εχεις ιδέα κακομόιρη!

      Διαγραφή
    5. AN ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΓΥΜΝΩΝ ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ...ΤΡΥΠΙΔΑ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΙ.

      Διαγραφή
    6. το να σοκαρει καποιος και να αμφισβητήσει την αισθητική της εποχής γιατί απαραίτητα θεωρείται λάθος ή κακό; Μέσα από την αμφισβήτηση των υπαρχόντων ιδεών και αντιλήψεων και μέσα από τον αντίλογο μπορούμε να εξελιχθούμε. Επίσης, η διαμόρφωση της αισθητικής σε ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο είναι κάτι που κατασκευάζεται και πιθανόν να έχει πολιτικές και ιδεολογικές σκοπιμότητες. Πιθανόν δηλαδή να αποτελεί συμφέρον για κάποιους το να κατασκευάζεται μια συγκεκριμένη οπτική της πραγματικότητας σύμφωνα με την οποία ένα μουσείο γεμάτο κωλοτρυπίδες είναι κάτι το αηδιαστικό ή κάτι το φαυλό. Εντέλει ίσως αυτό που θέλει να πει αυτός που το δημιούργησε, τουλάχιστον σε μένα, είναι το να αναρωτηθώ γιατί λειτουργεί σαν μια αηδιαστική εικόνα. Μα αυτό δεν κάνει η Τέχνη, δεν μας βάζει να αμφισβητούμε τα καλά εδραιωμένα; Προφανώς αυτά που έχουν λοιπόν εδραιωθεί καλά να χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια εσωτερικής αμφισβήτησης και ανατροπής τους.

      Διαγραφή
    7. Γυμνα αγαλματα οπως ειπες!!!!!οχι τρυπες με υπολυματα σκατου.Αν προσεξεις καλυτερα υπαρχουν κιτρινα ξερα σκατουλακια στην τρυπα!!!!Φαινεται δεν ειχε μωρομαντυλο να σκουπιστει!!!!χαχαχαχα!!!!

      Διαγραφή
  9. εγω παντως γελασα! πραγματικα ομως....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οταν κάποιος θαυμάζει αυτά τα έργα , πόσο σκατάς μπορεί να είναι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. H επόμενη έκθεση του ίδιου καλλιτέχνη θα γίνει στην Αθήνα και θα έχει θέμα την κουράδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια χαρα ειναι η εκθεση. Καποιοι θαυμαζουν το αιδοιο, αλλοι το πεος, αλλοι τον πρωκτο. Γιατι δεν το δεχεστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκανα μια έρευνα και στη συγκεκριμένο μουσείο της Πορτογαλίας δεν βρήκα στα αρχεία της τέτοια έκθεση επομένως HOAX ( se non e vero e ben trovato)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αλλη εκθεση εγινε στην Αγγλια για "μουνι" σε γυψο διαφορα ειη μουνιων.... ΚΑΤΑΝΤΙΑ..κ αλλου για πουτσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μη θυμωνεται ρε παιδια,ο ανθρωπας στεκεται διπλα στο πορτρετο του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΦΟΥ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΑ , ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΣΕ ΑΡΘΡΟ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ ?????? ΑΠΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αναρωτιέμαι τι έψαχνε ο συγγραφέας και κατέληξε στο άρθρο αυτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΛΑ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΕΠΕΣΕΙ ΣΕ ΣΤΑΘΜΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΛΥΠΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑΙΤΙΑ ΑΙΣΧΡΑ ΕΡΓΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΟΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΤΡΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ.

      Διαγραφή
  18. Η Τέχνη σε ανεβάζει πνευματικά.Δημιουργεί όραμα, ιδανικά ,αξίες.Αυτές που όλοι πιστεύουμε πως έχουμε χάσει.Πως θα τις ανακτήσουμε ;με...προβληματισμούς που μας παρέχει η παραπάνω έκθεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τεχνη του ΚΩΛΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καμια ομοια με την αλλη! Θα μπορουσαμε να ξεχωριζουμε τους εγκληματιες απο το πρωκτικο τους αποτυπωμα στην ταυτοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μάλλον ομαδικά σέλφι είναι από την πρόσφατη ελληνική "αποστολή" στην Κούβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΙΣΧΟΣ!
    ΠΟΥ ΠΆΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?
    ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΩ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΠΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ "ΔΙΚΑ"ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ?
    Ο ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΚΑΤΑ!!!
    ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΑΝΑΚΛΥΨΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ... ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΙΡΙΑ ,ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΚΩΛΟΕΚΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ. ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.