Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Περί… «Παστίτσιου», προσβολής, καταδίκης και αντιδράσεων.



Σχόλιο ΛΦ: Οι 10 μήνες λίγοι είναι. Δεν πρόκειται για επίθεση κατά της εκκλησίας (η οποία έχει ξεφύγει από τον σκοπό της και τις θέσεις της) αλλά για προσβολή ενός νεκρού ανθρώπου που δεν πείραξε ούτε μύγα και άφησε πνευματικό έργο.

Πριν από λίγο λάβαμε από αναγνώστη του ιστοχώρου μας την κάτωθι επιστολή διαμαρτυρίας για το θέμα της καταδίκης του νεαρού που είχε τη φαεινή ιδέα και εισήγαγε στη ζωή μας, τον… γέροντα «Παστίτσιο», προχωρώντας και σε ένα αρκούντως κιτς χάπενινγκ στα Εξάρχεια. Ας δούμε τι μας γράφει:

Στη χώρα όπου ο κάθε, κυριολεκτικά, πικραμένος μπορεί ατιμώρητα να λέει και να πράττει ότι τον φωτίσει το ιδεολογικό παραπέτασμα, το οποίο βέβαια ο ίδιος έχει ρίξει ενώπιον του, εμφανίστηκε ένας ακόμα, καθόλα αξιόλογος κύριος, ο οποίος είχε τηφαεινή ιδέα να «προσβάλει» μια σεπτή μορφή της σύγχρονης Ορθοδοξίας.
Ο κύριος αυτός δεν δίστασε να εμφανίσει τον γέροντα Παΐσιο τον Αγιορείτη με την μορφή… παστίτσιου, αντί προσώπου. Ο εν λόγω κύριος δικάστηκε χθες και καταδικάστηκε για προσβολή θρησκεύματος σε φυλάκιση 10 μηνών με αναστολή. Αμέσως όμως μετά την ανακοίνωση της καταδίκης ένας ολόκληρος κόσμος γνωστών και μη εξαιρετέων, από τον κ. Παπαδημούλη του ΣΥΡΙΖΑ, μέχρι διάφορα άλλα «προοδευτικά» στοιχεία της συμφοράς, αυτά, βάλθηκαν να καταδικάσουν την δικαιοσύνη για την καταδίκη του «Παστίτσιου», μιλώντας για μεσαιωνικό σκοταδισμό.
Δεν έχει άραγε δικαίωμα ο «Παστίτσιος», ο κάθε παστίτσιος, κοφτός μακαρονάκης, ή ότι άλλο θέλετε, να εκφράζει ελεύθερα την άποψή του; Φυσικά και την έχει. Ο καθείς είναι ελεύθερος, όσο δεν καταπατά και δεν εξευτελίζει την ελευθερία των άλλων. Αν ο κ. «Παστίτσιος» μιλούσε για τα – πολλά – κακώς κείμενα της Εκκλησίας, ουδείς εχέφρων θα είχε πρόβλημα. Άλλο αυτό όμως και άλλο να επιχειρεί να εξευτελίσει, ουσιαστικά – χωρίς φυσικά να είναι άξιος να το επιτύχει – μια οσιακή μορφή της Ορθοδοξίας, έναν γέροντα που για 50 σχεδόν χρόνια φορούσε το ίδιο ράσο, ζούσε σε ένα ερημητήριο και έτρωγε μερικά παξιμάδια μόνο.
Η πράξη αυτή αποτελεί το έσχατο σημείο ιδεοληπτικής παραφροσύνης και αθλιότητας. Ακόμα χειρότερη όμως είναι η παρεχόμενη στήριξη στην άθλια αυτή παραφροσύνη από ανθρώπους που αύριο φιλοδοξούν να κυβερνήσουν αυτό τον τόπο, έναν τόπο όπου η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων του είναι αντίθετοι με τις «παστίτσιες» ανοησίες.
Η επί του θρησκευτικού αισθήματος κοσμοθεωρία των εν λόγω κυρίων δοκιμάστηκε στην πράξη και τελικά απέτυχε παταγωδώς, τόσο στον διαβόητο «υπαρκτό σοσιαλισμό», όσο και στην Ελλάδα, σε άλλες, θλιβερές εποχές, να κερδίσει την υποστήριξη των απλών ανθρώπων.
Αν η εν δυνάμει κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ προτίθεται να ταυτίσει εαυτόν με τους διάφορους πικραμένους τύπου «Παστίτσιου», ακόμα κα αν επιτύχει συντριπτική νίκη στις επερχόμενες εκλογές – ελέω μνημονίου και κυβερνητικής ανοησίας/αναλγησίας – θα έχει βραχύ βίο. Η εποχή των πειραμάτων έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Σχόλιο «defence-point.gr»: Το «χάπενινγκ» στα Εξάρχεια μας είχε φανεί και εμάς επιεικώς γελοίο, καθώς επίσης και οι συμμετέχοντες που χαχάνιζαν κατά τη «λιτανεία». Για μας, η αθλιότητα ήταν, το ότι για να κατακεραυνώσει υποτίθεται ο νεαρός τα λαμόγια που προσπάθησαν να κερδοσκοπήσουν έχοντας αντιληφθεί ότι οι αναφερόμενες ως «προφητείες» του συγκεκριμένου γέροντα κεντρίζουν το ενδιαφέρον του κόσμου, άρχισαν να βγάζουν κάθε λογής εκδόσεις.
Κατάκλεψαν ταυτόχρονα πολλοί και τη δουλειά του περιοδικού «ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ & ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ» που εμείς εκδίδαμε, όπου είχαμε επιχειρήσει να καταγράψουμε τη γεωπολιτική εξέλιξη που βγαίνει μέσα από τα λεγόμενά του και στη συνέχεια να αξιολογήσουμε με βάση την ιστορία και άλλες παραμέτρους εάν είχε πιθανότητες να επαληθευθεί.
Ο νεαρός, του οποίου το δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει το υπερασπίζουμε με κάθε τρόπο, θα πρέπει να κατανοήσει ότι απλώς ξέφυγε, με αποτέλεσμα η διαμαρτυρία του να λάβει τη μορφή λοιδορίας όσων απλά πιστεύουν κάτι διαφορετικό από ότι αυτός. Κι εκεί είναι που παραβίασε τα δικαιώματά τους, επί του οποίου θεμελιώθηκε η καταδίκη του. Τόσο απλά. Τι να κάνουμε, αυτό λέει ο ποινικός κώδικας και δεν βλέπουμε κάποιον λόγο για τον οποίο ο εν λόγω κύριος θα πρέπεινα εξαιρεθεί. Κι ας λέει ο κάθε Παπαδημούλης ό,τι του καπνίσει. Τσάμπα είναι.
defence-point.gr

3 σχόλια:

  1. Το προβλημα δεν ειναι ο νεαρος που λοιδορουσε τον Οσιο Παισιο. Τετοια αγωγη ελαβε, υετοια εχει μαθει να κανει, αλλα ο Παπαδημουλης που φυτρωσε εκει που δεν τον εσπειραν. Βρηκαν ολοι αυτοι οι μωρογεροι την τεχνολογια και την χρεισιμοποιουν χωρις να βουτανε τη γλωσσα τους μεσα στο κεφαλι τους και εχουν αφησει ασυδοτα τα δαχτυλα τους πανω στο πληκτρολογιο να γραφουν αυτα κι οχι το μυαλο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαφωνω καθετα σχετικα με αυτο που γραφεις για την Εκκλησια κατα τα λοιπα συμφωνω.Ο ρολος της Εκκλησιας ειναι σωτηριολογικος και εξακολουθει να τηρει αυτο τον ρολο.Τωρα αν η διαφθορα που μαστιζει την κοινωνια και την ανθρωποτητα εν γενει εχει εισχωρησει και στους κολπους της Εκκλησιας ειναι αλλο θεμα.Αν ειμασταν εμεις ακεραιοι θα ηταν και η Εκκλησια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.