Οι μουσουλμάνοι βουλευτές εκπροσωπούν την Τουρκία και το Ισλάμ, ενώ ταυτόχρονα όλοι οι πολιτικοί και πολιτευτές της Θράκης αποσιωπούν εγκλήματα της ισλαμικής κοινωνίας της Σαρίας που ονειρεύονται να "χτίσουν" στην περιοχή
Γράφει ο Γεωργίου Μιχαήλ
Ανύπαρκτοι για τους μουσουλμάνους οι μειονοτικοί βουλευτές της Ελληνικής Θράκης. Το μοναδικό τους ενδιαφέρον είναι η συμμετοχή τους σε συνέδρια και συγκεντρώσεις που συκοφαντούν, που διασύρουν και που κινούνται επιθετικά κατά της Ελλάδας.
Οι μουσουλμάνοι βουλευτές (στο σύνολό τους εγκεκριμένοι και τοποθετημένοι από το τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής και –φυσικά- από το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών) που έχουν καταθέσει προ πολλού τα «πιστοποιητικά τουρκοφροσύνης» τους, ταξιδεύουν συχνότατα τόσο στην Τουρκία όσο και σε χώρες της Ευρώπης, για να συμμετέχουν σε «δείπνα» και διάφορες συγκεντρώσεις που οργανώνονται από την Τουρκία και που σαν μοναδικό στόχο έχουν να πλήξουν την Ελληνικότητα της Θράκης, της Ελληνικής Θράκης.
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι, που μετέχοντας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο διαφημίζοντας πως εκπροσωπούν τα δικαιώματα των μουσουλμάνων της Ελληνικής Θράκης, σιωπούν για όλα όσα βιώνουν οι μουσουλμάνοι που δεν μετέχουν σε διάφορα τουρκο-σωματεία, δεν έχουν πιστοποιητικά τουρκοφροσύνης από τους ψευτομουφτήδες, δεν έχουν δηλώσει υποταγή και δεν έχουν συνεργαστεί με το τουρκικό παρακράτος που δρα με διαρκώς αυξανόμενη ένταση σε μία Ελληνική περιοχή.
Προς τιμήν του, ο Τέρενς Κουίκ, ο οποίος γνωρίζει σε άριστο βαθμό τα όσα συμβαίνουν στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, γνωστοποίησε ένα τραγικό γεγονός, ενός βιασμού κοριτσιού μιάς μουσουλμανικής (Πομακικής) οικογένειας.
Προς τιμήν του, λοιπόν, διερεύνησε το γεγονός -μετά από δική μας καταγγελία- και ανέδειξε όχι μόνο την ανικανότητα των Ελληνικών αρμοδίων υπηρεσιών και τοπικών φορέων (Δήμους και Περιφέρεια), αλλά και την ανυπαρξία οποιασδήποτε παρεμβατικότητας ή και (έστω και σιωπηλής) μέριμνας των μουσουλμάνων βουλευτών, οι οποίοι αδιαφόρησαν πλήρως για ένα δράμα ομοθρήσκων τους, για ένα γεγονός στο οποίο όφειλαν να δηλώσουν όχι μόνο παρόντες αλλά και πρωταγωνιστές στην ουσιαστική βοήθεια μίας οικογένειας που βίωσε (και συνεχίζει δυστυχώς να βιώνει) την φρίκη στον υπέρτατο βαθμό.
Δεν γνώριζαν, άραγε, οι τοπικοί παράγοντες (Δήμος Μύκης, περιφέρεια ΑΜ-Θ) το δραματικό γεγονός; Φυσικά το γνώριζαν, αφού ο βιασμός της πεντάχρονης ανήλικης απασχόλησε την Δικαιοσύνη. Και όμως, κανένας δήμαρχος, κανένας πολιτευτής ή πολιτικός δεν έκανε κάτι για να ανακουφίσει τον πόνο, για να αγκαλιάσει την οικογένεια και να απαλύνει το δράμα που αυτή ζούσε.
Παρομοίως γνώστες της φρίκης του βιασμού της πεντάχρονης μουσουλμάνας (από τον θείο της και τους φίλους του) ήταν και οι μειονοτικοί μουσουλμάνοι βουλευτές τόσο του ν. Ξάνθης όσο και του ν. Ροδόπης. Και αυτοί, όμως, επέλεξαν να σιωπήσουν, αντί να τρέξουν για να βοηθήσουν (έστω σαν άνθρωποι και όχι σαν πολιτικοί) τους ομόθρησκούς τους που έγιναν άθελά τους πρωταγωνιστές ενός εφιάλτη.
Τόσο οι δημόσιοι φορείς και πολιτικοί, όσο και οι μουσουλμάνοι βουλευτές επέλεξαν το νόμο της σιωπής, ο καθένας για τους δικούς του λόγους.
Όμως, αξίζει να σταθούμε στο γιατί σιώπησαν ιδιαίτερα οι μουσουλμάνοι βουλευτές, γιατί οι υπόλοιποι πολιτικοί προτίμησαν να μην "εμπλακούν" στα εσωτερικά των μουσουλμάνων, για να αποφύγουν τυχούσα "δυσαρέσκεια" του τούρκου προξένου της Κομοτηνής...
Ο λόγος που οι μουσουλμάνοι βουλευτές, πολιτικοί και πολιτευτές επέλεξαν την σιωπή, είναι οι κανόνες λειτουργίας που επιβάλει σε μία μουσουλμανική κοινωνία το… Ισλάμ! Είναι ο νόμος της σιωπής (και την απραξίας) που επιβάλλεται, για να προστατευθεί το θύμα, αλλά ταυτόχρονα να παραμείνει ατιμώρητος ο θύτης, ο εγκληματίας, επειδή είναι άντρας. Είναι ο νόμος της σαρία, που παράνομα εφαρμόζεται στην Ελληνική Θράκη και που έχει ως θύματά της τους ίδιους του Έλληνες μουσουλμάνους, οι οποίοι αφήνονται στις διαθέσεις και τις αντιλήψεις (πολιτικές και θρησκευτικές) των μουσουλμάνων εκπροσώπων τους (ψευτομουφτήδων και βουλευτών).
Είναι ντροπή για τους μουσουλμάνους το να καταγγέλλει ένας χριστιανός ένα έγκλημα φρίκης. Είναι τιμή, όμως, για τον Τέρενς Κουίκ, που προτίμησε να είναι πρώτα άνθρωπος, που αγνόησε το νόμο της σαρία, που παραμέρισε την φρίκη και ανέδειξε όχι μόνο το έγκλημα, αλλά και την ουσιαστική ανυπαρξία των μουσουλμάνων βουλευτών, που επιτρέπουν (στο όνομα του Αλλάχ) να συμβαίνουν μικρά και μεγάλα εγκλήματα στα οποία θύτες και θύματα είναι μουσουλμάνοι.
Ούτε οι ανθρωπιστές του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ, ούτε οι σοσιαλιστές του ΠΑΣΟΚ, αλλά και οι δημοκράτες πολιτευτές και πολιτικοί της ΝΔ, σκέφτηκαν να αντιμετωπίσουν το συγκεκριμένο θέμα, πουαποτελεί την κορυφή του παγόβουνου των προβλημάτων που βιώνουν οι Έλληνες μουσουλμάνοι ελέω της Σαρίας ή ελέω της σιωπής για οτιδήποτε μπορεί να προσβάλει το Ισλάμ και τους απαράβατους κανόνες των ισλαμικών κοινωνιών που αυτό δημιουργεί.
Κανένας από αυτούς τους «ευαίσθητους» δεν έχει διαμαρτυρηθεί για το ότι ο νομός Ξάνθης είναι πρώτος (ποσοτικά και όχι ποσοστιαία) πανελλαδικά στην χρήση – κατανάλωση ειδικών ψυχοφαρμάκων που γίνεται –ειδικά από τον γυναικείο πληθυσμό- των μουσουλμανικών χωριών.
Κανένας δεν ασχολήθηκε με τις πραγματικές αιτίες που οδηγούν στο κάκιστο επίπεδο της εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων (ειδικά των ορεινών χωριών των νομών Ξάνθης και Ροδόπης).
Κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε επειδή μειώνεται η αστυνόμευση των περιοχών που κατοικούν μουσουλμάνοι (για παράδειγμα στο ορεινό τμήμα του ν. Ξάνθης υπάρχει ένα αστυνομικό τμήμα στον Εχίνο και ένας αστυνομικός σταθμός -που πληροφορίες αναφέρουν ότι σύντομα θα κλείσει- στο Δήμο Μύκης!!!) αφήνοντάς τους στο έλεος μίας συνεχώς αυξανόμενης εισαγόμενης από τη νότια Βουλγαρία εγκληματικότητας.
Δυστυχώς, τα προβλήματα δεν είναι μόνο αυτά. Η πραγματικότητα αφορά ένα πλήθος προβλημάτων (σημαντικό μέρος των οποίων δημιουργεί η "δίδυμη ασκούμενη πίεση" που υπάρχει είτε από τους πράκτορες της Τουρκίας που κινούνται ανενόχλητοι, είτε από την αδιαφορία της Ελληνικής Πολιτείας, η οποία δείχνει να αποχωρεί αργά και μεθοδικά από την περιοχή, την οποία παραδίδει σε ένα καθεστώς άτυπης συγκυριαρχίας με την Τουρκία) στα οποία θα έπρεπε να προστρέξουν για την επίλυσή τους πρώτοι οι μουσουλμάνοι βουλευτές της Ελληνικής Θράκης, παραμένουν όχι μόνο άλυτα, αλλά μη προσεγγίσιμα, αφού το Ισλάμ απαιτεί την αποσιώπηση και όχι την επίλυσή τους.
Και όμως, ενώ οι μουσουλμάνοι βουλευτές ισχυρίζονται ότι κόπτονται για το καλό των μουσουλμάνων της Θράκης, στην πραγματικότητα εκπροσωπούν μόνο εκείνους που έχουν ασπαστεί τους ψευτομουφτήδες, έχουν γίνει καταδότες και ρουφιάνοι στα χωριά τους, συμμετέχουν σε εκδηλώσεις του τουρκικού προξενείου (πηγαίνοντας ακόμη και σε εκδηλώσεις που γίνονται στην Τουρκία, π.χ. προεκλογικές ομιλίες του Ερντογάν) και έχουν αποδείξει επαρκώς την τουρκοφροσύνη τους. Αλλά, ακόμη και για τους «τουρκο-προσκυνημένους» μουσουλμάνους της Ελληνικής Θράκης, δεν υπάρχει καμία συμπαράσταση, εάν αντιμετωπίζουν πρόβλημα που εκθέτει "λεπτά ζητήματα"¨του Ισλάμ…
Και όμως, ενώ αυτοί οι «αγάδες», οι μουσουλμάνοι βουλευτές της Ελληνικής Θράκης, δηλώνουν με περίσσιο θράσος ότι εκπροσωπούν τους μουσουλμάνους, την ίδια στιγμή εμφανίζεται ένας χριστιανός, πολιτικός, που δεν διστάζει να προστρέξει για να γνωστοποιήσει στο πανελλήνιο ή και για να βάλει στο χέρι στην τσέπη (την δική του και όχι του κόμματος) για να στηρίξει μία οικογένεια που βιώνει ένα δράμα.
Ανύπαρκτοι σαν πολιτικοί, ανύπαρκτοι και σαν άνθρωποι, μηδενικής παρέμβασης και προστασίας των (μουσουλμάνων) πολιτών, τολμάνε να προτείνουν «εκπροσώπους» της αθλιότητάς τους, για να εξασφαλίσουν την συνέχεια της ισχύος τους στην περιοχή.
Αυτό συμβαίνει σήμερα στη Θράκη. Αυτό θέλουν κάποιοι να εξασφαλίσουν για το αύριο της Θράκης, μέσα από μυστικές συναντήσεις με υποψήφιους (κυρίως χριστιανούς) που τρέχουν να δηλώσουν τα φιλικά τους αισθήματα σε εκείνους που ονειρεύονται την Θράκη τουρκική.
Και, δυστυχώς, η αθλιότητα και η απανθρωπιά δεν περιορίζεται, αλλά θρασύτατα επιχειρεί να εξαπλωθεί, για να βρει νέα ψηφοφόρους - θύματα που θα εγκαταλείψει αβλεπί για λόγους «πολιτικής ορθότητας» ή «θρησκευτικής ελευθερίας», οποτεδήποτε απαιτηθεί…
Οι μουσουλμάνοι της Θράκης κραυγάζουν ζητώντας την βοήθεια της Ελληνικής Πολιτείας, ζητώντας από τους τοπικούς άρχοντες να είναι παρόντες στα προβλήματά τους και όχι μόνο στις προεκλογικές περιόδους. Ζητάνε τα αυτονόητα, μα κυρίως, ζητάνε την ανθρωπιά και την ζεστασιά που χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια μπορούν να τους δοθούν.
Όμως, από τη μία οι συμφωνίες με το τουρκικό προξενείο, τους ψευτομουφτήδες και τους μουσουλμάνους βουλευτές και από την άλλη η συνεχώς υποχωρούσα από την περιοχή Ελληνική Πολιτεία, εγκαταλείπουν και επί της ουσίας σπρώχνουν στην αγκαλιά της Σαρία, του νεο-οθωμανισμού και της «άποψης» του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής τους μουσουλμάνους (κυρίως Πομάκους) της Ελληνικής Θράκης.
Κι αυτό συμβαίνει επειδή για κάποιους η ψήφος θεωρείται ισχυρότερη του ανθρωπισμού (που μπορεί και να τον χρησιμοποιούν και ως «σημαία» των πολιτικών τους θέσεων)…
Η Θράκη βιώνει την περίφημη ρήση του γνωστού Ντεντέ: "ψήφο στον χειρότερο τούρκο, αλλά όχι στον γκιαούρη"...
Μόνο που, έχουμε πλέον φτάσει στο σημείο οι ψηφοφόροι μουσουλμάνοι να έχουν να επιλέξουν να ψηφίσουν "γαϊδούρια" ή ανθρώπους, ανεξαρτήτως θρησκεύματος...
Ευτυχώς γι αυτούς, άνθρωποι συνεχίζουν να υπάρχουν. Τα γαϊδούρια άρχισαν να περισσεύουν στον τόπο. Τα γαϊδούρια που πληρώνονται (με ψήφο ή με χρήμα) για να σωπαίνουν όταν θίγονται τα συμφέροντα του ισλάμ που προωθεί στην Ελλάδα και δη στην Ελληνική Θράκη το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής.
Η Ελληνική Θράκη κραυγάζει…
Οι Έλληνες μουσουλμάνοι της Θράκης, εγκαταλείπονται στον τουρκισμό και στο βαθύ Ισλάμ χάριν πολιτικών και εκλογικών σκοπιμοτήτων και "ιδιόμορφων" συμφωνιών.
Είναι Έλληνες πολίτες που ζητάνε τα αυτονόητα.
Θα τους βοηθήσει κανείς; Ή θα εγκαταλειφθούν στην μοίρα που τους ετοιμάζουν οι ψευτομουφτήδες και οι εκλεκτοί βουλευτές του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής;
Πηγή "Ας Μιλήσουμε Επιτέλους!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.