Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Η δυστυχία του να είσαι Τούρκος.



Σε προηγούμενα φύλλα της ΖΑΓΑΛΙΣΑ, είχαμε αναφερθεί στον ανύπαρκτο πολιτισμό των Τούρκων. Στο παρόν φύλλο θα κάνουμε αναδρομή στην ιστορία των προγόνων τους, Οθωμανών και στον «πολιτισμό» τους. Όπως είναι γνωστό, οι Οθωμανοί ήρθαν από τα βάθη της κεντρικής Ασίας πάνω σε μια ράχη αλόγου χωρίς σέλα και σαμάρι, φέρνοντας μαζί τους ο καθένας ένα δισάκι ψείρες και τσιμπούρια. Στο σύνολό τους 416 οικογένειες σε σκηνές οι οποίες εγκαταστάθηκαν στο σημερινό Σογιούτ της Ανατολίας. Ο αρχηγός και ο ιδρυτής της κατοπινής αυτοκρατορίας Οσμάν ήταν τελείως αμόρφωτος, αγράμματος και αναλφάβητος(Βλέπε Οικονομική Ιστορία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας του Ομέρ Λουτφή Μπάρκαν σελ. 38).
Πρώτα, χάρη σε συμπεθεριό με Βυζαντινούς, Άραβες και Πέρσες και ύστερα με σφαγές και κατακτήσεις έκλεψαν οι Οθωμανοί την περιοχή από την κεντρική Ανατολία μέχρι τα παράλια της Μ. Ασίας. Κατά τον τρόπο αυτό θεμελιώθηκε η Οθωμανική αυτοκρατορία των έξι αιώνων που δεν έχει προσφέρει τίποτα στην ανθρωπότητα, στα γράμματα, στις τέχνες, στον πολιτισμό, όπως αντίθεταπροσέφεραν η Αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου, η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και κατόπιν η Βυζαντινή, οι οποίες μετέφεραν τον πολιτισμό στα εδάφη που κατελάμβαναν.

Ο Αλβανός Μεχμέτ Ακίφ Ερσόι, εθνικός ποιητής των ΤούρκωνΟι Οθωμανοί λεηλατούσαν και οικειοποιούνταν τους ξένους πολιτισμούς,σφάγιαζαν τον ανδρικό πληθυσμό, καιπωλούσαν τα γυναικόπαιδα στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής. Όλη η Οθωμανική ιστορία των 600 χρόνων είναι τόσο φτωχή που δεν ξεπερνά τις 50 σελίδες. Το φουτουχάτ δηλαδή οι κατακτήσεις ξένων εδαφών και οαφανισμός άλλων λαών είναι το μόνο καύχημά τους και το θεωρούν πολιτισμό τους. Αυτά βεβαίως είναι παγκοσμίως γνωστά και αδιαμφισβήτητα. Ο λόγος που το γράφουμε είναι για το ότι κάποιοι γενίτσαροι Πομάκοι καμαρώνουν και υπερηφανεύονται λέγοντας ne mutlu Türküm diyene χωρίς να γνωρίζουν τι σημαίνει και τι αντιπροσωπεύει η λέξη Τούρκος. Η έννοια της λέξης Τούρκοςσημαίνει χωριάτης καιΟγούζος (Oğuz), η φυλή της καταγωγής των Τούρκων, σημαίνει ηλίθιος, ελληνιστί βλάκας ή αλλιώς τουρκιστί μπουνταλάς, γι’ αυτό αποκαλούνται οι Τούρκοι Μεμέτηδες Μπουνταλάδες. (Βλέπε και το σύγγραμμα του Ιωάννη Χλωρού, καθηγητή της Οθωμανικής Γλώσσας στη Μεγάλη του Γένους Σχολή, το έτος 1899 που εκδόθηκε κατόπιν αδείας του Υπουργείου Δημόσιας Εκπαίδευσης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας). Στο Αχταρή Κεμπίρ [το πρώτο αραβο-τουρκικό λεξικό] Τούρκοςσημαίνει ο στρατιώτης που φορούσε σιδερένια περικεφαλαία, έτσι αποκαλούνταν οι τουρκικές φυλές που καλούνταν από τους Άραβες να λάβουν μέρος στις διενέξεις μεταξύ των κρατών (βλέπε φωτο). Καθ’ όλα απίθανο το γνωμικό βλάκας με περικεφαλαία από τους Τούρκους να προήλθε. Ο συγγραφέας Αζίζ Νεσίν [προσπάθησαν να τον κάψουν ζωντανό] είπε δημόσια στην τηλεόραση ότι το 60% των σύγχρονων Τούρκων είναι ηλίθιοι. Όπως, επίσης, ο σύγχρονος ηθοποιός Μουζδάτ Γεζέν [σούπερ σταρ], πριν από λίγες ημέρες, δήλωσε σε ένα φόρουμ ότι οι ηλίθιοι στην Τουρκία δεν είναι 58%, αλλά ξεπερνούν κατά πολύ το 60%.
Ο Πομάκος Αχμέτ Τζεβδέτ ΠασάςΤα παραπάνω μπορεί να φαίνονται αστεία, αλλά δεν είναι καθόλου αστεία. Οι Οθωμανοί, οι πρόγονοι των σημερινών Τούρκων, ήταναγράμματοι,απολίτιστοι και η γλώσσα τους ήταν ένα κράμα περσο-αραβικών λέξεων κατά 75% με 80%. Σύμφωνα με τον διάσημο Ούγγρο Ασιανολόγο Vambery, καθαρά τουρκική γλώσσα δεν υπήρξε. Ο ίδιος κατέταξε τους διάφορους ιδιωματισμούςσε δέκα τύπους. Οι Οθωμανοί ποτέ δεν είχαν διανοούμενους (όλοι είχαν καταγωγή από άλλες εθνότητες), δεν ασχολήθηκαν με γράμματα και τέχνες. Πάντοτε ήταν εχθρικοί προς αυτά και κάθε τι το καινούριο. Κατά τον 17ο αιώνα όταν τυπώθηκε για πρώτη φορά το κοράνιο από το τυπογραφείο του GUTEMBERG πέταξαν το τυπογραφείο μαζί με τα κοράνια στο Βόσπορο.
Στη τουρκική γλώσσα η λέξη Σχολείο μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα δεν υπήρχε. Η σημερινή λέξηokul αποτελεί δάνειο από την γαλλική λέξη ecol. [βλέπε φωτο]. Στην Οθωμανική Γλώσσα υπήρχε ηαραβική λέξη mektep που σήμαινε χώρος που μάθαιναν γραφή. Αυτό ίσχυσε μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα.
Αχταρή ΚεμπίρΤο πρώτο Οθωμανικό λεξικό γράφτηκε και εκδόθηκε από τον Αχμέτ Βεφήκ Πασά [1823-1891] Πομάκο από τη Βουλγαρία και από μητέρα χριστιανή[πολύ πιθανόν Ρωμιά, διότι γνώριζε απταίστως την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα]. Αυτό ήταν το Lehçe-i Osmaniκαι περιλάμβανε κανόνες οθωμανικής και τουρκικής γλώσσας. Προσπάθησε να φτιάξει χώρια τουρκική γλώσσα από την οθωμανική. Διότι στην οθωμανική γλώσσα χιλιάδες λέξεις χρησιμοποιούνταν λάθος και σήμαιναν άλλα αντί άλλων. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο μόνος Πομάκος Πρωθυπουργός της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας το 1880 ήταν οΑχμέτ Βεφήκ Πασάς (άντεξε μόλις τρεις ημέρες).
Ακόμα, την οθωμανική και θρησκευτική ιστορία του Ισλάμ, την πρώτη γραμματική και το συντακτικό της οθωμανικής γλώσσας, τον πρώτον Αστικό Κώδικα της δικαιοσύνης, την πρώτη Σχολή για δασκάλεςτο [Darul Muallimat], την πρώτη έντυπη εφημερίδα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία που εκδόθηκε,πρωταίτιος ήταν πάλι Πομάκος από το Λόβετς της Βουλγαρίας (Λόφτσα) ο Αχμέτ Τζεβδέτ Πασάς[1822-1895] που διετέλεσε Υπουργός παιδείας και δικαιοσύνης της αυτοκρατορίας.
Ορισμός της λέξης okul από τουρκικό λεξικόΤην σύγχρονη τουρκική γλώσσα την έγραψε για πρώτη φορά, με εντολή του Κεμάλ, ένας Αρμένιος, ο Agop Dilaçanγια το Ίδρυμα Τουρκικής Ιστορίας και Γλώσσας. Τα πρώτα κείμενα στην τουρκική γλώσσα με λατινικό αλφάβητο (ανθολόγια ποίησης) τα έγραψε μιαΕβραία, η Halide Edip Adivar. Τον εθνικό ύμνο της Τουρκίας τον έγραψε ένας Αλβανός, ο Mehmet Akif ERSOY.
Κατόπιν των παραπάνω δεν μπορώ να κατανοήσω πως υπάρχουν Πομάκοι που δηλώνουν ότι είναι υπερήφανοι που νιώθουν Τούρκοι. Οι έμμισθοι και αυτοί που πληρώνονται καλά κάνουν και δηλώνουν. Ο απλός κόσμος δεν υπάρχει λόγος να το κάνει.
Ορισμός του Τούρκου από το σύγγραμμα του Ι. ΧλωρούΣύντομα θα είμαστε στην ευχάριστη θέση νασυμπληρώσουμε το πρώτοαλφαβητάριο στην Πομακική Γλώσσα. Στο θέμα αυτό έχουμε προχωρήσει αρκετά, γίνονται οι κατάλληλες μελέτες με ανθρώπους των γραμμάτων και επιστήμονες ειδικούς, υπάρχει συνεργασία πολύ καλή στο θέμα αυτό, ώστε να λυθεί οριστικά το πρόβλημα της γραφής της πομακικής γλώσσας. Η εφημερίδα μας η Ζαγάλισα είναι στην πρωτοπορία για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός.
(τεύχος 50, Φεβρουάριος 2011)
13903 εμς
zagalisa.gr

1 σχόλιο:

  1. Δέν ξέρω άν ισχύουν όλα τα παραπάνω ή όχι , αλλά ας είμαστε αμερόληπτοι και αντικιμενικοί . Τι θέλω να πώ : Σε μεγάλο βαθμό για όλην αυτήν την γιγάντωση και αύξηση της δύναμης των Τούρκων ευθύνωνται οι πρόγονοί μας και μόνο . Η αλαζονία τους "νόμιζαν οτι είναι κάποιοι", η άκρατη ιδιοτέλεια , η ανηθικότητα η διαρκής φαγωμάρα ( συνεχείς εμφύλιοι πόλεμοι π.χ.10 εμφύλιοι μέσα σε 100 χρόνια ) η διαφθορά , η διασπάθηση των στρατιωτικών δυνάμεων του κράτους σε εντελώς άχρηστες εξτρατείες , η βαρειά φορολογία , η πτώση των ηθών και των αξιών , η σώρέυση πλούτου προς ίδιον ώφελος με οποιοδήποτε κόστος π.χ. πρόδοσαν και εν συνεχεία δολοφόνησαν οι ίδιοι οι αυλικοί και οι δυνατοί (μεγαλογαιοκτήμονες ) τους αυτοκράτορες τους Ισαάκιο Κομνηνό και Ρωμανό Διογένη μόνο και μόνο γιατί μια οποιαδήποτε νίκη τους επι των Τούρκων θα τους στίριζε λέει στον θρόνο έχοντας την αγάπη του λαού και του στρατού με αποτέλεσμα αυτοί να είναι υποχρεωμένοι κάθε χρόνο να δίνουν μέρος των εισοδειμάτων τους για την συντίρηση ισχυρού στόλου και στρατού . Τα λεφτα είχαν στο μυαλό τους λοιπόν και μόνο τα λεφτά . Ούτε μία σκέψη για πατρίδα , για το όποιο μέλλον των παιδιών τους των εγγονιών τους κ.λ.π. τίποτα ! ! ! ...... λές και θα τα έπαιρναν μαζί τους . Και οι Τούρκοι που τόσο τους κατηγορούμε , ακριβώς το ίδιο πράγμα ήθελαν : Να βγάλουν πολλά πολλά λεφτά . Η μόνη διαφορά είναι πως είναι απολίτιστοι ε , καί ; Τελειώνωντας : Κάποια στιγμή "προς το τέλος " το Εληνορωμαϊκό κράτος είχε ένα διάλειμα 50 ετών απο πολέμους τουλάχιστον με τους Τούρκους . Παρόλα αυτά όμως δεν μπόρεσαν να ξανασταθούν στα πόδια τους και να ξαναοργανωθούν στρατιωτικά οι πρόγονοί μας γιατί άραγε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.