Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Νεά στοιχεία από την Κορέα αποδεικνύουν πως ή ο κόσμος γέρνει ή όλα τα γερμανικά υποβρύχια



Nέα στοιχεία για τα υποβρύχια U214. Σας είπαν, τί έγινε στη Κορέα;

 Του Καθ.Δρ.Γ.Ζουγανέλη
Το λάθος της Ελλάδας με την επιλογή των υποβρυχίων U214 δεν ακολούθησαν μόνο οι συνήθεις ύποπτοι φανατικοί υποστηριχτές των Γερμανικών υποβρυχίων και της συνεχούς ενίσχυσης της Γερμανικής ανταγωνιστικότητας δηλαδή οι χαζοέλληνες και οι χαζότουρκοι αλλά και οι Κορεάτες! Ιδιαίτερα για τους Κορεάτες εκπλήσσομαι με αυτό που έπαθαν και στο οποίο θα αναφερθώ στη συνέχεια, γιατί είναι ένας πολύ έξυπνος λαός και τεχνολογικά πολύ προχωρημένος σε σχέση με την Ελλάδα και τη Τουρκία.

Η ιστορία των Κορεάτικων υποβρυχίων U214 είναι ενδιαφέρουσα και καλό είναι να τη διαβάσουν όσοι έκαναν επερωτήσεις στη Βουλή αλλά και όσοι επείσθηκαν απο αυτά που τους είπε ο Αβραμόπουλος στη Βουλή, χωρίς να ελέγξουν με εμπειρογνώμονες την αλήθεια τους. Γιατί άραγε δεν απασχόλησε ποτέ τί συνέβη στα υποβρύχια U214 που φτειάχτηκαν στη Κορέα απο τη Hundai Motors με Γερμανικά σχέδια και με Γερμανικές μηχανές απο τη Siemmens, τα Ελληνικά ΜΜΕ; Τί σας ρωτάω τώρα…
Η Νότια Κορέα αποφάσισε να φτειάξει 6 υποβρύχια U214 στην Hundai Motors (είναι η εταιρεία στην οποία φτειάχνουν τα πλοία τους πολλοί Έλληνες εφπολιστές και έχω το λόγο μου που σας το λέω). Πήραν σχέδια και Know How απο την HDW (την εταιρεία, που τώρα με τους τεχνικούς των ΕΝΑΕ θα αποτελειώσουν το “φτειάξιμο” των Ελληνικών πανάκριβων και ελαττωματικών απο κούνια υποβρυχίων) και την αμαρτωλή Siemmens καί άρχισαν τη κατασκευή με σχέδιο να παραδίδουν το Κορεατικό πολεμικό ναυτικό ένα το χρόνο. Μέχρι στιγμής έχουν παραδοθεί τρία καί όλα με προβλήματα.
Το πρώτο φτειάχτηκε το 2007 και παρουσίαζε προβλήματα στις συνδέσεις των κομματιών του υποβρυχίου όταν αυτό πήγαινε σε μεγάλα βάθη, όπου αυξάνονταν οι πιέσεις. Οι βίδες αντικαταστάθηκαν αλλά αναμένεται ότι θα ξανασπάνε και ότι θα αντικαθιστούνται ανα συμβάν. Άλλο πρόβλημα ήταν ο πολύς θόρυβος απο τις Γερμανικές μηχανές του. Το υποβρύχιο αυτό απο τον Απρίλιο του 2011 είναι στα ναυπηγεία και έχει “διαλυθεί” για να ξανασυνδεθεί. Φήμες λένε ότι και τα άλλα δύο είναι στη παραλία σαν τα Ελληνικά και λιάζονται μέχρι να φτειαχθεί το πρώτο…

Οι Γερμανικές μηχανές του πρώτου Κορεάτικου υποβρυχίου έχουν σταλεί στην HDW για επισκευή, ώστε να μη κάνουν θόρυβο. Ακόμη εκεί είναι.
Ερωτώ λοιπόν,


  • τί είδους μηχανές χρησιμοποιούν τα Ελληνικά υποβρύχια και αν αυτές θα σταλούν για επισκευή στην ΗDW όπως έκαναν οι Κορεάτες, που κάτι γνωρίζουν παραπάνω απο τους Έλληνες.



  • σε τι βάθος μπορούν να φτάσουν με αυτή την ελαττωματική κατασκευή που έχουν τα Ελληνικά υποβρύχια. Μέχρι 300 μέτρα, το βλέπω.



  • πόσο πολύ έχει μειωθεί η ταχύτητα κανονικής πλεύσης τους. Απο τα 8 μίλια που θα έπρεπε να έχουν, άκουσα ότι έφτασαν κάτω απο 4 μίλια για να μην ακούγονται. Αληθεύει αυτό; Η αξία τους όπως και η αποτελεσματικότητά τους πέφτει τότε…

  • Η σιωπή όλων των κομμάτων της αντιπολίτευσης στις παρουσιάσεις Αβραμόπουλου στη Βουλή για το θέμα και δήθεν για Εθνικούς λόγους, δείχνει συγκάλυψη. Άρχισαν απο τώρα τα κόλπα στο ΣΥΡΙΖΑ;
    Κανείς δεν γνωρίζει τι ποιότητας υποβρύχια παρέλαβε “ηρωικά” και για το “καλό” μας το Πολεμικό Ναυτικό.
    Οι δηλώσεις δεν αρκούν. Δεν πιστεύω απολύτως κανένα και απολύτως τίποτα.
    Kαι κάτι για να μαθaίνουμε…


    Japanese Submarine Aircraft Carrier
    Είναι ένα video για μελλοντικούς σχεδιαστές και δεν θέλω να ακούσω μαγκιές του τύπου ”ότι δήθεν έχουμε και μπορούμε”. Aυτά μεταξύ σας στο φαγητό…
    zcode-gr.blogspot.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.