Παράνομα και καταστροφικά για τον τόπο τα διόδια. Ο ελληνικός λαός τόσα χρόνια ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ τους δρόμους (που ούτε κάν έχουν ολοκληρωθεί):
α) με ενα σωρό φόρους, β) τέλη κυκλοφορίας (τα ακριβότερα παγκοσμίως), γ) πληρώνοντας ενα σωρό διόδια κάθε 20 χιλιόμετρα δρόμο που διανύει (επίσης είναι οι ακριβότερες τιμες διοδίων παγκοσμίως, αν και είναι ελάχιστες οι χώρες που έχουν διόδια), και τελος, είμαστε η μοναδική χώρα παγκοσμίως που οι εργολάβοι ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ τα ΔΙΟΔΙΑ για καμιά δεκαριά χρόνια χωρίς ούτε καν να διαβεβαιώνουν ότι θα ολοκληρώσουν το έργο που έχουν αναλάβει. Ετσι κερδιζουν Εργολαβοι-Τράπεζες δισεκατόμμυρια ευρω απ' το υστέρημα του λαού.
Στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου που δεν υπάρχουν διόδια υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας πολύ φθηνά, και αντίστροφα, εαν δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας υπάρχουν διόδια με ελάχιστα ποσά. Στην Ελλαδα με τους χαμηλότερους μισθούς πανΕυρωπαικά και με τους υψηλότερους φόρους παγκοσμίως έχουμε και τέλη κυκλοφορίας πανάκριβα και διόδια πανάκριβα... και υπερβολικά πολλά διόδια (κάθε 20 χιλιόμετρα σε αρκετούς δρόμους).
Με αυτόν τον τρόπο αποτελειώνουν την πρωτογενή παραγωγή μας, το εμπόριο στην χώρα, τα μαγαζιά και τους καταναλώτες που αδυνατούν να αγοράσουν ακόμα και τα βασικά προιόντα λόγω της ακρίβειας…
Δηλαδή... Ο έμπορας και οι βιομηχανίες θα αγοράσουν φθηνότερα (απ' οτι τις προηγούμενες χρονιές) την παραγωγή του αγρότη. Ο αγρότης (που πληρώνει 13% φόρο στο κράτος) θα τα πουλήσει σε λιγότερη τιμή ή θα παρατήσει αυτήν την δουλειά (καταστροφή του πρωτογενή τομεα), ο έμπορας ή οι νταλίκες των Βιομηχανιών θα πρέπει να πληρώσουν βενζίνη με την αξωφρενική τιμή 1,70 ευρώ/λίτρο, καθώς και ενα σωρό διόδια για να μεταφέρουν τα προιόντα (π.χ. απο Μακεδονια σε Αθηνα) πληρώνοντας 330 ευρω περίπου με επιστροφή (περίπου 15 ευρω για κάθε διόδιο) και εντέλει θα καταλήξουν στα μαγάζια και στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπου θα πωλούνται πανάκριβα, ενώ έχει επιβληθεί και από το κράτος 13% φόρο στα προιόντα την στιγμή που σε όλη την Ευρώπη ο μέσος όρος είναι 4% στα βασικά είδη. Με λίγα λόγια, σβήστε τους έλληνες παραγωγούς/βιομήχανους/μαγαζάτορες και φέρτε τα ξένα προιόντα και τις αλυσίδες ξένων σούπερ-μαρκετ να κατακλείσουν όλες τις αγορές της χώρας μας...
Μην ξεχνάμε ότι εκτός από τα διόδια που καταστρέφουν τον εγχώριο πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, το εμπόριο, τις μετακινήσεις και την κατανάλωση των ελληνικών (ακριβών) προιόντων.... είναι επίσης καταστροφικά και τα καύσιμα που επίσης είμαστε η πιο ακριβή χώρα σε καύσιμα (1,50 το πετρέλαιο κίνησης και 1,70 η τιμή της βενζίνης).
Λοιπόν, μειώσεις στα διόδια μην περιμένετε Ελληνίδες και Ελληνες, ούτε στα τέλη κυκλοφορίας, ούτε στην βενζίνη, που ειναι παγκοσμίως τα υψηλότερα και συνεχώς αυξάνονται… Τα ΜΜΕ σιωπούν και δεν λένε την αλήθεια στον εληνικό λαό για τις πραγματικές επιπτώσεις της υπερ-φορολόγησης των πάντων στην χώρας μας, σκόπιμα...
Κλειστείτε στο σπιτάκι σας στο καναπε σας και μην κυκλοφορείτε πολύ, μην σκέφτεστε πολυ, μην οργανώνεστε, μην διαμαρτύρεστε, μην διαδηλώνετε, και να καταναλώνετε μόνο ξένα προιόντα… Αυτός ειναι ο στόχος τους, αυτό θέλουν να πετύχουν οι δοσίλογοι κυβερνώντες της χώρας μας και η Ε.Ε. και οπως βλεπετε το καταφέρνουν καλά…
Δεν εξηγείται αλλιώς, κάθε χρόνο να υπάρχει μείωση των εσόδων του κράτους από τα καύσιμα και τα τέλη κυκλοφορίας και η κυβέρνηση να συνεχίζει την ίδια πολιτική ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ...
O σκοπος τους ηταν ευθυς εξαρχης ομεγιστος δυνατος περιορισμος των συναλλαγων σραγγαλιζοντας ετσι την παραγωγη εισοδηματος εχτισαν την υφεση.Η υπερφορολογηση εντασεται σε αυτη την απολυτως βασικη σκοπιμοτητα.Η αληθεια του εγκληματος ειναι απλη για οσους λιγο καταλαβαινουν οικονομια.Με οικονομικη σαλτσα στα διδακτορικα των ηκεκτρολογων και των μαθηματικων μονο παραποιησεις στοιχειων μπορουν να γινουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή