Σχόλιο ΛΦ: Και το δούλεμα πάει σύννεφο...
Ο Ερντογάν συνεχίζει τον πόλεμο κατά του Ισραήλ
Νέος γύρο έντασης της Τουρκίας με το Ισραήλ σηματοδοτούν οι δηλώσεις του Ταγίπ Ερντογάνπου συνεχίζει την πολεμική του κατά του Τελ Αβίβ.
Τουρκία και Ισραήλ είναι σε ανοικτό πόλεμο από την εποχή του Μαβί Μαρμαρά γεγονός που άλλαξε όλη την αρχιτεκτονική του Ισραήλ στην Μεσόγειο και οδήγησε στην προσέγγιση με την Κύπρο και την Ελλάδα.
Η μουσουλμανική στρατηγική της Άγκυρας εξόργισε το Ισραήλ και ο Ερντογάν που θέλει να ο χαλίφης της Ανατολής έριξε για άλλη μία φορά λάδι στη φωτιά.
«Εκείνο (το Ισραήλ) λέει ότι (η Χαμάς) εκτοξεύει ρουκέτες. Όμως ποιος πεθαίνει;» διερωτήθηκε ο Ερντογάν κατά τη διάρκεια μιας ομιλίας που εκφωνούσε ενώπιον των υποστηρικτών του στην Κωνσταντινούπολη, προτού να προσθέσει ότι «ο αριθμός των Παλαιστινίων που εσείς (το Ισραήλ) σκοτώσατε έχει ανέλθει αυτή τη στιγμή στους 100. Η ζωή του (η ζωή του Ισραήλ) βασίζεται στο ψέμα. Δεν είναι ειλικρινές».
«Εμείς δε μπορούμε να πάρουμε το μέρος της βαρβαρότητας» συνέχισε ο πρωθυπουργός της Τουρκίας, σύμφωνα με τον οποίο «ο σκοπός των Παλαιστινίων είναι και δικός μας σκοπός».
tribune.gr
Μια συγκλονιστική αποκάλυψη δημοσιεύει ο τουρκικός Τύπος, εάν φυσικά επαληθευθεί, αφού τα ισραηλινά μαχητικά αεροσκάφη που επιχειρούν στη Γάζα, φέρονται να χρησιμοποιούν αεροπορικό καύσιμο που έχει εισαχθεί από τη χώρα του Ερντογάν, η οποία παριστάνει την προστάτιδα της Χαμάς…
Το καύσιμο φτάνει στο Ισραήλ με πλοία που ξεκινούν από τους διεθνείς λιμένες της Αλεξανδρέττας (Ισκεντερούν) και της Μερσίνας. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα (Aydınlık), το πιο… δραστήριο τάνκερ που έχει μεταφέρει επί εφτά συνεχόμενες μέρες το σχετικό φορτίο στο Ισραήλ είναι ένα πλοίο ελληνικών συμφερόντων, το «MARINER A» με σημαία Μάλτας, το οποίο ανήκει στην εταιρία ελληνικών συμφερόντων, Angora Investment Trust INC.
Σύμφωνα με πηγές της εφημερίδας, το πλοίο μετέφερε κάθε φορά περισσότερους από 100.000 τόνους. Καπετάνιος ε μακρά εμπειρία στα εν λόγω πλοία, δήλωσε επίσης στην εφημερίδα, ότι τα χαρακτηριστικά του πλοίου δεν παραπέμπουν στη μεταφορά αργού πετρελαίου, βενζίνης, ή ντίζελ, αλλά όλα δείχνουν ότι μεταφέρει αεροπορικό καύσιμο, τη γνωστή κηροζίνη.
Υπάρχει όμως και άλλη μαρτυρία από αξιωματούχο του λιμένα της Μερσίνας, ο οποίος δήλωσε ότιτο επίμαχο πλοίο είχε ελλιμενιστεί στον λιμένα «Ατάς» και πραγματοποιεί μεταφορά κηροζίνης.
Η είδηση είναι σαφέστατη και δεν αφήνει πολλά περιθώρια σχολιασμού. Οι Τούρκοι είναι αδύνατο να μη γνωρίζουν το φορτίο που μεταφέρει το ελληνόκτητο πλοίο. Κατά συνέπεια, είναι λογικό το συμπέρασμα ότι το επιτρέπουν, παρά την εμπρηστική ρητορική που ακολουθεί ο Ερντογάν απέναντι στο Ισραήλ και υπέρ των Παλαιστινίων, όχι μόνο για προεκλογικούς λόγους, αλλά λόγω βαθειά ριζωμένων πεποιθήσεων οι οποίες συνδέονται με τα θρησκευτικά πιστεύω του.
Ενδιαφέρον θα είχε να πληροφορηθούμε οριστικά εάν όντως πρόκειται για προϊόν που παράγεται από το κουρδικό πετρέλαιο που μεταφέρει στο Τζεϊχάν η Τουρκία μέσω αγωγών, από το κουρδικό βόρειο Ιράκ, καθότι το όνομα του συγκεκριμένου πλοίου το έχουμε ξανασυναντήσει… Περί αυτού πρόκειται.
Μπορεί οι Κούρδοι να ανταποδίδουν τη καθολική στήριξη επί πολλά έτη των Ισραηλινών και πλέον τη σαφή θέση υπέρ της ανεξαρτητοποίησής τους από το Ιράκ, η περίπτωση της Τουρκίας που διευκολύνει την ανταλλαγή έμπρακτων… φιλοφρονήσεων Κούρδων και Ισραηλινών, χρήζει περισσότερης διερεύνησης.
defence-point.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.