Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Εσύ που έχεις την περιουσία, βάζεις εμένα (που σου έκλεψα την μισή) για συνεταίρο! (ΒΙΝΤΕΟ)

Εσύ που έχεις την περιουσία, βάζεις εμένα (που σου έκλεψα την μισή) για συνεταίρο! (ΒΙΝΤΕΟ)


του Γιώργου Μαστοράκη.
Κάνε εσύ συνταγματικές παραχωρήσεις, κι εγώ θα κάνω εδαφικές σε 3,5 χρόνια.
Από τα εδάφη που σου έκλεψα. Και που εννοείται ότι ποτέ δεν θα πάρεις πίσω γιατί μέσα σε αυτά τα 3,5 χρόνια θα τα έχω μαγειρέψει αλλιώς, αφού ποτέ στην ιστορία δεν τήρησα τις δεσμεύσεις μου.
Κοντολογίς, εσύ που έχεις την περιουσία, βάζεις εμένα (που σου έκλεψα την μισή) για συνεταίρο. Και μάλιστα με δικαίωμα βέτο. Στην ουσία εγώ θα κάνω κουμάντο.

Και εφόσον ο ΟΗΕ εκ προοιμίου είναι καλός, άρα και το συγκεκριμένο σχέδιο που προτείνει είναι εκ προοιμίου καλό. Επομένως όσοι το υπερψηφίσουν (Τουρκοκυπριακό ψευδοκράτος) είναι οι καλοί, ενώ όσοι το καταψηφίσουν (Κυπριακή Δημοκρατία) είναι οι κακοί.
Αγγλικής εμπνεύσεως το σχέδιο. Προβλέπει μάλιστα την διατήρηση της Βρετανικής βάσης σε δικό της έδαφος και με δική της ΑΟΖ. Η οποία, όλως τυχαίως, περιλαμβάνει και τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων.
Τον Απρίλιο του 2004 όλος ο κόσμος, ΗΠΑ, Ε.Ε ακόμη και η ελληνική κυβέρνηση πίεζε την Κυπριακή Δημοκρατία και τον πρόεδρο της τον Τάσσο Παπαδόπουλο για να δεχθεί το Σχέδιο Ανάν, που για πολλούς «έδινε λύση στο Κυπριακό ζήτημα και ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να πετύχει η ελεύθερη Κύπρος».
Όμως ο Τάσος Παπαδόπουλος είπε -μεταξύ άλλων σημαντικών- στο ιστορικό διάγγελμά του (2004):
«Παρέλαβα Κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο. Δεν θα παραδώσω «Κοινότητα» χωρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς και σε αναζήτηση κηδεμόνα. Και όλα αυτά έναντι κενών, παραπλανητικών, δήθεν, προσδοκιών. Έναντι της ανεδαφικής ψευδαίσθησης ότι η Τουρκία θα τηρήσει τις δεσμεύσεις της.»

hellasforce.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.