Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Αρχιεπίσκοπος Χαλεπίου:”Οι μουσουλμάνοι ντρέπονται για το Ισλάμ”

ACN-20140721-11550

Ο Αρχιεπίσκοπος Χαλεπίου Jean-Clément Jeanbart,δηλώνει σε μια συγκινητική συνέντευξη που παραχώρησε στο ειδησεογραφικό δίκτυο AED ότι πολλοί μουσουλμάνοι διστάζουν τώρα πια να δηλώνουν την θρησκεία τους.


“Άκουσα πολλούς μουσουλμάνους να λένε:Ντρέπομαι!δεν ήξερα ότι το Ισλάμ είναι αυτό το πράγμα.Νομίζω λοιπόν ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για έναν πραγματικό διάλογο.Πρέπει να πάρω τον σταυρό στο χέρι μου και να αρχίσω την αποστολή μου.Νιώθω ότι είμαι 45 χρονών ενώ στην πραγματικότητα είμαι 70 ετών. Είμαι εδώ γιατί οι άνθρωποί μου υποφέρουν”λέει με τρεμάμενη φωνή.

“Δεν έχουμε ηλεκτρικό ρεύμα όλη την ημέρα και το νερό δεν είναι καθαρό ούτε πόσιμο.Αναγκαστήκαμε και σκάψαμε πηγάδια σε διάφορες εκκλησίες.Εδώ και 18 χρόνια είμαι ιερέας.Πριν δύο χρόνια είχα απελπιστεί με την κατάσταση των χριστιανών στην Συρία αλλά ύστερα ο Θεός με βοήθησε να τα δω όλα από διαφορετική οπτική γωνία.Βρήκα την ελπίδα και το θάρρος μέσα μου και κατάφερα να παλέψω για τους χριστιανούς που έχουν απομείνει στην Συρία”.
“Σας ζητάω να είστε μαζί μας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να παραμείνουν εδώ.Είμαστε εδώ,στην Συρία,εδώ και 2000 χρόνια.Η Εκκλησία μεγάλωσε στην Συρία.”
Πηγή:L’Observatoire de la christianophobie
olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.