ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑ....ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ...ΠΑΡΑΚΜΗ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΟΣ...
…. ΑΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΕΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΒΡΑΪΚΑ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΟΥΡΛΙΑΖΑΝ ΤΑ ΜΜΕ…
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΩΝ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ… AΡΙΣΤΕΡΟΑΝΑΡΧΙΚOI ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ…)
ΤΌΣΟ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΧΑΡΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΠΑΛΙΚΑΡΙΩΝ… ΕΧΟΥΝ ΚΗΡΥΞΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ, ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΡΑΓΟΙ ΚΑΙ ΑΒΟΥΛΟΙ, ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΑΡΩΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ..
Του Γεωργίου Ελ. Χατζιδάκη
Σκηνή 1η: στην είσοδο της Άρτας κείτεται ριγμένο το άγαλμα του Ευζώνου, σύμβολο της απελευθέρωσης της πόλης από τον τουρκικό ζυγό. Να ήταν αλβανά με αλυτρωτικές τάσεις (μέχρι την Κέρκυρα διεκδικούν στα διαφημιστικά που έπαιζε το MEGA!!!); Να ήταν αριστεροανάρχια που μισούν τη φυλή που έκανε το λάθος να τα θρέψει ωσάν φίδια στον κόρφο της; Να ήταν γυφτοπάκια που ήθελαν το χαλκό; Δεν ξέρουμε ούτε ποτέ θα μάθουμε αν το θέμα ερευνάται από την Αστυνομία, που άλλωστε ασχολείται με σοβαρότερα όπως η εύρεση πειστηρίων κατά της Χ.Α….
Σκηνή 2η: φαίνεται ο εθνοπροδότης Βερέμης και ο «οπισθογεμής» (κατά δήλωσή του πλέον) Τατσόπουλος δεν έπεισαν την κοινότητα των λεσβιοπούστηδων ότι «ο Κολοκοτρώνης ήταν δικός (δική) μας». Πώς αλλιώς να εξηγήσω ότι ρύπαναν το άγαλμά του με τα στάμπιλό τους κατά την «παρέλασή» τους πού τόσο ευχαριστεί τις «κρυφές» τύπου Καμίνη; Τουλάχιστον γράφουν «είμαστε περήφανα η ντροπή του Έθνους» που σημαίνει ότι έχουν το Γνώθισαυτόν…
Σκηνή 3η: το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου κοσμούσε την είσοδο της πόλης των Αθηνών και θύμιζε τα αλλοτινά μεγαλεία της Φυλής μέχρι που δέχτηκε την άνανδρη επίθεση των νεοβανδάλων. Να ήταν Ιρανοί πού τον διδάσκονται ως δαίμονα; Μια θρακιά Έλληνες φίλοι από την ομάδα ΕυΠράττειν το καθάρισαν, αλλά η κομμένη μύτη και τα χείλη δε θα ξαναφυτρώσουν, εκτός κι αν βρεθεί εθελοντής γλύπτης…
Σκηνή 4η, 5η, 6η,…: το άγαλμα της Β.Ηπείρου κοντά στο πολύπαθο Πολυτεχνείο, οι προτομές του ιδρυτή του Προσκοπισμού, ενός ήρωα Ταξίαρχου, του φυσιοδίφη της Πάρνηθας κ.ο.κ. βανδαλίζονται ή εξαφανίζονται συστηματικά
Προφανώς τίποτα από αυτά δεν φτάνει στα αυτιά και στα μάτια του κοινού. Αναλύσαμε και σε προηγούμενο άρθρο γιατί τα ΜΜΕ φροντίζουν να αποσιωπούν οτιδήποτε θα έκανε τον Ελληνικό λαό να κατανοήσει ότι βρίσκεται κάτω από πολυμέτωπη επίθεση (δείτε Ο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ στο http://plagiaskepsi.blogspot.gr/2014/05/greekmediapromotingcivilwar.html ).
Αυτό που όμως είναι ακόμη τραγικότερο είναι οι διαστάσεις που θα έπαιρνε οποιοδήποτε αντίστοιχο συμβάν αν δεν στρεφόταν ενάντια στην Ελλάδα αλλά π.χ. ενάντια στους εβραίους. Θυμηθείτε τα ουρλιαχτά κάθε που κάποιοι θερμόαιμοι ζωγραφίζουν Άρεια σύμβολα στα νεκροταφεία τους και θα με καταλάβετε
Γιατί λοιπόν τόσο μένος ενάντια στην ίδια τη φυλή μας και τα σύμβολά της; Πώς καταντήσαμε τόσο ενοχικοί, τόσο αυτοκαταστροφικοί; Η απάντηση είναι αρκετά σύνθετη και πολυδιάστατη. Ξεκινάει από τον, βαθιά ενοχικό, χριστιανισμό , διασχίζει το «συνεχιστή» του μαρξισμό (ναι, μη σας εκπλήττει, υπάρχουν πολύ σοβαρές αναλύσεις του πώς ο προτεσταντισμός αποτέλεσε το θεμέλιο), εμβαπτίζεται στην μισελληνική αριστερά και ολοκληρώνεται με ψευδοοικολογικές, (δυσ)ανεκτικές, ομοκυριαρχικές ιδεοληψίες. Πώς αλλιώς να ερμηνεύσω άλλωστε συνθήματα όπως:
«Καλό το (βάλτε την όποια περιοχή) αλλά έχει πολλούς έλληνες»
«Έλληνες είστε και φαίνεστε»
«Don’t call me Greek» (έγινε και φεστιβάλ το σίχαμα)
«Είμαστε περήφανα η ντροπή του έθνους»
Κ.ο.κ.;
Όμως η επίθεση πηγαίνει ακόμη μακρύτερα: ήδη στην πολύπαθη Μ.Ανατολή έχουν πραγματοποιηθεί μαζικές καταστροφές έργων τέχνης που είχαν επιζήσει εδώ και 4.000 χρόνια! Από τα αγάλματα του Βούδα στο Αφγανιστάν μέχρι την αρχαία Νινευή και από τις πρωτοχριστιανικές εκκλησίες μέχρι το χρυσό των Σκυθών, η πολιτιστική καταστροφή είναι απερίγραπτη και πρωτοφανής για την μεταμεσαιωνική εποχή. Για να χειροτερέψει ακόμη περισσότερο, διαβάστε και αυτό:
«Την ανατίναξη του Πύργου του Άιφελ, του Λούβρου ακόμα κι ενός πυρηνικού εργοστασίου σχεδίαζαν φανατικοί ισλαμιστές, σύμφωνα με στοιχεία που έχει υπό τον κατοχή της η γαλλική αστυνομία.
Όπως επισημαίνει η εφημερίδα «Le Parisien»,οι γαλλικές αρχές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τζιχαντιστές είχαν βάλει στο… μάτι ιστορικά μνημεία της Γαλλίας και μάλιστα ήθελαν να τα κάνουν παρανάλωμα του πυρός! Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν έπειτα από την αποκωδικοποίηση συνομιλίας Αλγερινού πολίτη με υψηλόβαθμο στέλεχος της Αλ Κάιντα του Ισλαμικού Μαγκρέμπ. Με τον τρόπο αυτό, το Παρίσι ενημερώθηκε για τις τρομοκρατικές επιθέσεις που σχεδίαζαν τζιχαντιστές.»
Σε απλά ελληνικά, όλος ο δυτικός (και όχι μόνο) πολιτισμός δέχεται μια πρωτόγνωρη, ενορχηστρωμένη επίθεση!
Είτε πρόκειται για τους αποχτηνωμένους μουσουλμάνους, είτε για τους αποβλακωμένους αριστεροαναρχικούς, είτε για τους πλιατσικολόγους η απειλή είναι κοινή και το αποτέλεσμά της ενιαίο, η έλευση του «νέου» Μεσαίωνα.
Ιερό (αν μπορώ ως άθεος να χρησιμοποιήσω αυτή τη λέξη) καθήκον μας είναι να εμποδίσουμε, με κάθε τρόπο και ακόμη και με την τελευταία ρανίδα του αίματός μας αυτή την έλευση. Κι επειδή «η Ελλάδα δεν απαιτεί από εσάς μόνο να πεθάνετε, αλλά και να νικήσετε γι’ αυτήν» όπως ανεφώνησε ο Κουντουριώτης στο «ΑΒΕΡΩΦ», καλύτερα να φροντίσουμε να χύσουμε πολύ περισσότερο αίμα από το δικό μας!
ΥΓ.: Για να διαλύσω και οποιαδήποτε τελευταία αμφιβολία σας, θυμίζω τα λεγόμενα κάποιου από τους πυρπολητές των νεοκλασσικών αριστουργημάτων των Αθηνών το 2012. Είπε λοιπόν αυτός ο τιτάνας της αποχαύνωσης και της θολοκουλτούρας ότι «καίμε τα νεοκλασσικά γιατί συμβολίζουν την επιβολή της βαυαρικής απολυταρχίας και την κυριαρχία της αστικής τάξης». Πιστεύετε ότι τέτοιοι υπάνθρωποι πρέπει να παραμένουν ζωντανοί;
plagiaskepsi
perimajestic.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.