Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

ΟΙ “ΣΙΓΑΝΟΠΑΠΑΔΙΕΣ” ΤΗΣ ΣΑΙΕΝΤΟΛΟΓΙΑΣ- ΟΤΑΝ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Α.ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΣΑΙΕΝΤΟΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ


loverdos-saientology
ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ

Η δημοσιογραφία και το ρεπορτάζ απαιτούν μνήμη και θέληση. Και εάν δεν μας απατά η μνήμη μας, ένα εκ των “αγαπημένων παιδιών” των Ελλήνων Σαιεντολόγων που ζουν και βασιλεύουν, είναι ο σημερινός υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος.

Το θέμα με τους παραθρησκευτικούς φωστήρες της ελληνικής μπουρζουαζίας ήρθε πάλι στη δημοσιότητα πριν από λίγες μέρες, όταν αποκαλύφθηκε “τσιτάτο” των Σαιεντολόγων σύμφωνα με το οποίο ο νυν πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ήταν γνωστό εδώ και 20 χρόνια ότι θα γίνει κυβερνήτης της Ελλάδος επειδή το ήθελε η CIA και το γνώριζαν οι ψυχοπνευματιστές.
Το ερώτημα που έχουμε να απευθύνουμε στον κ.Λοβέρδο(όπως θα το απευθύνουμε και σε άλλους πολιτικούς)είναι το εξής: Πέραν των νομικών συμβουλών που παρείχατε, ήσασταν και θιασώτης των όσων πρεσβεύουν; Εάν ναι, εξακολουθείτε; Εάν όχι, συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τις θέσεις τους; Κι αυτό γιατί έχουμε την περιέργεια να πληροφορηθούμε εάν τελικά στον πολιτικό στίβο ανεβήκατε με την αναμφισβήτητη αξία σας.
Η σχέση Λοβέρδου-Σαιεντολόγων, έχει πίσω της, μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία.
Ήταν μέσα της δεκαετίας του 1990 και η Αθήνα ασχολείτο με την δικαστική υπόθεση για το κλείσιμο του Κέντρου Εφαρμοσμένης Φιλοσοφίας Ελλάδας, γνωστού ως ΚΕΦΕ.
Το πόρισμα-κόλαφος του εισαγγελέα Αγγελή για τους πραγματικούς σκοπούς της οργάνωσης περιελάμβανε
στοιχεία για φακέλωμα εκπροσώπων της πολιτικής και δικαστικής εξουσίας από το ΚΕΦΕ, καθώς και για διασυνδέσεις και πληροφόρηση ξένων κέντρων(στοιχεία που έχουν συλλεχθεί από την ανάγνωση εφημερίδων της εποχής αλλά και δημοσιεύματα του Ελληνικού Διαδικτύου).
Το ΚΕΦΕ είχε έρθει τότε στην επικαιρότητα μετά από καταγγελίες γονέων σχετικά με προβλήματα που αντιμετώπισαν τα παιδιά τους, με την ένταξή τους στην οργάνωση αυτή. Εμφανιζόταν ως ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο όπου πραγματοποιούνταν φιλοσοφικές συζητήσεις και αναζητήσεις. Στο φως της δημοσιότητας, όμως, ήρθαν καταγγελίες και στοιχεία που παρέπεμπαν σε θρησκευτικό – οικονομική οργάνωση με διασυνδέσεις και πλοκάμια σε μυστικές υπηρεσίες, που λογοδοτούσε σε παρεμφερείς οργανώσεις της Δανίας και των ΗΠΑ, ενώ απώτερος στόχος της είναι ο οικονομικός και ψυχοπνευματικός έλεγχος των μελών της.
Όταν ο Λοβέρδος υπεράσπιζε τη Scientology
Ο Ανδρέας Λοβέρδος έχει μία περίεργα φιλική σχέση με την ακραία και καταδικασμένη παραθρησκευτική οργάνωση που είναι γνωστή ως Scientology (σχετιζόμενη με το ΚΕΦΕ), όπως αναφέρουν παλαιότερα δημοσιεύματα. Τα ίδια δημοσιεύματα εμπλέκουν στα γρανάζια και άλλους πρώην υπουργούς του ΠΑΣΟΚ. Όλοι τους φέρεται να επέβαλαν στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και στον Σημίτη τη γνωστή διαγραφή του θρησκεύματος από τις ταυτότητες,
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του unchain.gr, στις 10 και 11 Μαΐου 1999 ο Γεώργιος Μαύρος, μαζί με τον κ. Ανδρέα Λοβέρδο (πρώην υφυπουργό Εξωτερικών) υπερασπίστηκαν μέλη της Scientology, τα οποία κατηγορούνταν για τα γνωστά φακελώματα πολιτικών, δημοσιογράφων, κληρικών, δικαστικών, κλπ.
Συνοπτικά, οι κατηγορίες ήταν ότι έκαναν συστηματική παρακολούθηση και συλλογή πληροφοριών που αφορούσαν την ιδιωτική, κοινωνική, επαγγελματική, υπηρεσιακή ζωή, φιλοσοφικές, θρησκευτικές και πολιτικές πεποιθήσεις, οικονομικές και κοινωνικές δραστηριότητες σημαντικών προσώπων της δημόσιας ζωής της πολιτικής, εκκλησιαστικής και δικαστικής αρχής, της δημοσιογραφίας και στη συνέχεια ότι ταξινομούσαν και καταχωρούσαν αυτές τις πληροφορίες σε έγγραφα και ατομικούς φακέλους, στοιχεία τα οποία έστελναν σε ξένα κέντρα πληροφοριών. Κατά τη διάρκεια της δίκης αποκαλύφθηκαν πολλά σχετικά με τις μεθοδεύσεις για ταυτότητες, χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους, συκοφάντηση της Ελλάδας για παραβιάσεις θρησκευτικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εμπλοκή δημοσιογράφων, κλπ.
Το «σκάνδαλο» της υπόθεσης για πολλούς είναι ότι δεν κλήθηκαν να καταθέσουν ούτε ενημερώθηκαν σημαντικά πρόσωπα που φέρονταν να φακελώθηκαν από την οργάνωση όπως οι Μιλτιάδης Έβερτ, Αντώνης Σαμαράς, δεκάδες κληρικοί, δημοσιογράφοι, δικαστικοί και άλλοι. Το Συμβούλιο Εφετών όμως είχε ρητά αποφασίσει να κληθούν όλοι όσοι φακελώθηκαν.
O πρώην Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Ανδρέας Λοβέρδος ήταν συνήγορος υπεράσπισης της Scientology στη δίκη και την χαρακτήρισε ως «σύγκρουση της Ορθόδοξης Εκκλησίας με την Εκκλησία της Σαϊεντολογίας». Υπογράμμισε επίσης ότι η συμμετοχή και υποστήριξη των Συνεδρίων που οργάνωσε ο σύμμαχος της Σαϊεντόλοντζι και αυτοχαρακτηριζόμενος «δερβίσης του τάγματος των Μεβλεβί και Μπεχτασί» κ. Τάκης Αλεξίου (Πρόεδρος της ΠΑΝΙΦΕ – Πανελλήνια Ιστορική και Φιλοσοφική Εταιρία) δείχνει ότι σε αυτά συντελέστηκε θετικό έργο. Ο εισαγγελέας Ιωάννης Αγγελής που έκανε τις εφόδους στα γραφεία του «Σαϊεντολογικού» ΚΕΦΕ, έγραψε στην Αναφορά του ότι το ΚΕΦΕ χρηματοδότησε τέτοια Συνέδρια.
Σε αυτά τα Συνέδρια εκτελέστηκε ψυχολογική ζύμωση των συμμετεχόντων από πολλούς πολιτικούς, κοινωνικούς και επαγγελματικούς χώρους, σε συγκεκριμένα θέματα (θρησκευτική ελευθερία, «πολυπολιτισμικότητα», κλπ) που σήμερα αποτελούν την κύρια δέσμη αξόνων της «εκσυγχρονιστικής» επίθεσης εναντίον της ελληνικής κοινωνίας.
Αξιοσημείωτο, επίσης, είναι ότι σε έγγραφο –χαρακτηριστικό της δραστηριότητας φακελώματος της οργάνωσης- του 1993, οι τότε Ευρωβουλευτές Εφραιμίδης, Αλαβάνος και Παπαγιαννάκης περιγράφονται ως «αντιορθόδοξοι», για τους οποίους η οργάνωση θεωρούσε ότι μπορεί να προσεγγίσει.

Λίστα ελέγχου πρόσληψης δικηγόρων

Σύμφωνα πάντα με τα ίδια δημοσιεύματα, ο ορισμός Λοβέρδου σε μια τέτοια δίκη, μόνον σύμπτωση δεν ήταν.
Στις 13 Φεβρουαρίου 1994 και στις 10.19 μ.μ. ο Διευθυντής Ειδικών Υποθέσεων του ΚΕΦΕ Ηλίας Γρατσίας έλαβε από τον αξιωματούχο Marlis του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ειδικών Υποθέσεων, ένα έγγραφο (με κωδικό αποστολής 1402005 OSAEU), στο όποιο υπήρχαν αναλυτικές οδηγίες για την πρόσληψη δικηγόρων. Ο ξένος αξιωματούχος (ονομαζόταν Marlis και ήταν από το ευρωπαϊκό Τμήμα Επιχειρήσεων (ΟPS) της Σαϊεντόλοτζι στη Δανία: Α/ΟΡS ΑΙDΕ ΟSΑ ΕU) επεσήμανε ότι «Είναι στάνταρ ενέργεια να γίνεται μία λίστα έλεγχου πρόσληψης». Μερικά από τα αξιοπρόσεκτα σημεία του εγγράφου είναι τα έξης:
Εξετάζεται αν ο δικηγόρος θα είναι ικανός «να αναπαράγει και υιοθετήσει τις επιθετικές στρατηγικές μας». «Αν είναι χαμηλά στην κλίμακα των τόνων θα έχουμε διακοπές και κακή αναπαραγωγή στις γραμμές μας».
Εξετάζεται επίσης αν ο δικηγόρος «έχει χειριστεί κυβερνητικές υποθέσεις», αν έχει «επαφές με κυβερνητικές Υπηρεσίες» και αν «συνδέεται με κάποιον γνωστό ανταγωνιστή της Σαϊεντολογίας».
Αξιοσημείωτο είναι ότι εξετάζεται αν έχει «οποιεσδήποτε επαφές με τον Τύπο» και «αν συμφωνεί με τη σημασία του να φέρουμε τον Τύπο με το μέρος μας”. Ιδιαίτερο προβληματισμό προκαλεί το σημείο που φέρεται να εξετάζεται αν ο δικηγόρος «Γνωρίζει τον δικαστή ή για τον δικαστή».
“Ο κ. Λοβέρδος, αφού υπερασπίστηκε τους Σαϊεντολόγους και επιτέθηκε στην Ορθόδοξη Εκκλησία, τοποθετήθηκε στη θέση του Υφυπουργού Εξωτερικών μετά από την παραίτηση/απομάκρυνση του προκατόχου του (Γιάννη Ζαφειρόπουλου) στη γνωστή υπόθεση, όπου ο προκάτοχος του φέρεται να μην συμβιβαζόταν με τις επιθυμίες του Υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Παπανδρέου σχετικά με τη διάθεση κονδυλίων σε διάφορες αμαρτωλές «Μη κυβερνητικές οργανώσεις» και για την πολιτική που ασκούσε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στα Βαλκάνια.
Στην επιστολή που έστειλε στον Σημίτη, έγραφε «Λόγω της απόλυτης διαφωνίας μου με τον κ. Γιώργο Παπανδρέου ως προς τον τρόπο οργάνωσης και άσκησης της πολιτικής μας, στον άκρως ευαίσθητο και κρίσιμο τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων της χώρας μας και τις διαδικασίες υλοποίησης του ελληνικού σχεδίου για την οικονομική ανασυγκρότηση των Βαλκανίων, σας υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του υφυπουργού Εξωτερικών». Αυτά λέγονταν και γράφονταν τότε. Και δεν ξέρουμε εάν εξακολουθούν να ισχύουν. Ο κ.Λοβέρδος θα μας πει…


Πηγή
attikanea.blogspot.gr

1 σχόλιο:

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.