Ο ΓΚΙΓΙΩΜ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΩΡΓΟΣ (H IΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ)
χρίσμα η ώρα της μεταστροφής της αλλαγής Ανατολή Ανατολών η Δύση αργοσβήνει μέσα του….
Πορφύρης Δ Σταφυλά Π
Ένας νεαρός γάλλος καθολικός ερχόμενος από το Παρίσι ο Guillaume, ο οποίος εντάχθηκε στον στρατό της αντίστασης της Nέας Ρωσίας, δέχθηκε μέσα στην εκκλησία σύμφωνα με το τελετουργικό της μεταστροφής ενός καθολικού σε ορθόδοξο δηλ. δια μέσου του χρίσματος να εισαχθεί στην Ορθοδοξία.Τώρα το όνομα που πήρε είναι Γεώργιος και έχει κρεμασμένη σε καδένα στο στήθος ως φυλακτό μια μικρή εικόνα του δυναμικού προστάτη του. Κατά τη διάρκεια της προσευχής τα μάτια του είχαν πλημμυρίσει δάκρυα .
Επικοινώνησα μαζί του με τη βοήθεια ενός διερμηνέα: « Δέξου αυτό το δώρο της ορθόδοξης πίστης,τη πίστη των ρώσων! Υπερασπίσου την αλήθεια μέχρι θανάτου,ζήσε άγια! »Μου απαντά « Τώρα εμείς είμαστε αδέρφια κατά την πίστη και το πνεύμα». «Θυμήσου του λέω αν πεθάνεις εδώ στα άγια χώματα της Ρωσίας τότε θα συναντήσεις το Θεό και θα συναριθμηθείς ως ένας χριστιανός ορθόδοξος στρατιώτης». Όταν βγήκαμε από την εκκλησία τον ρώτησα να μου πει λεπτομέρειες πώς αποφάσισε να έρθει να πολεμήσει γιατί το κάνει και τι τον ώθησε σε αυτήν του την επιλογή.
Ο Γιώργος ο γάλλος διηγείται: « Στη Γαλλά υπήρχε μια ολοκληρωτική μιντιακή λογοκρισία. Τα άτομα είναι στην άγνοια. Όταν λες τηναλήθεια αυτοί αρνούνται να πιστέψουν αυτά τα τερτώδη φασιστικάεγκλήματα. Επιχείρησα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα chats,στα blogues να περάσω κάποια πληροφορία για ό,τι συμβαίνειαλλά αυτά συστηματικά μπλοκαρίστηκαν από τους διαχειριστέςτους. Αν οι αρχές δουν ότι εσύ επηρεάζεις την κοινωνία και δεν ενστερνίζεσαι τις καθεστηκυίες απόψεις τότε μπορούν να βρουν ότι πλήρωσες κάποιον φόρο εδώ και 5 χρόνια με καθυστέρηση ενός μήνα ή ότι έχεις προβλήματα με την υποθήκη σου.Η δημοκρατία και η ελευθερία της έκφρασης είναι μόνο στα λόγια.Δεν έχεις παρά το δικαίωμα να βυθιστείς στα υλικά αγαθά να παραδοθείς στις ακόλαστες ορέξεις σου, σε όλες αυτές τις αηδίες που έχει τη ροπή να στρέφεται η ψυχή των ατόμων. Αυτός είναι ο αντίχριστος του Goethe (Nietzsche, plutôt n. de t.) !Η χώρα μας βρίσκεται σε κρίση ηθικής.Σχηματίζεις από την παιδική ηλικία μια αρνητική εικόνα για τη θρησκεία. Ως πρώην καθολικός αυτό μου έκανε κακό που έβλεπα όλα αυτά.Δυστυχισμένοι φτωχοί, και βρίσκονται ακόμη κάποιοι που θέλουν να μπουν στην ΕΕ.Φανταστείτε μόνο ότι αν κάποιος μπει για να προσευχηθεί σε μια εκκλησία και παραβρεθεί στη 40λεπτη λειτουργία αυτό ήδη είναι κάτι που θεωρείται έξω από τα νορμάλ πλαίσια,θεωρείται ως ένας διανοητικά ασθενής και κοινωνικά ανισόρροπος. Οι εγγυητές της τάξης μπορούν να σε κηρύξουν διαταραγμένο και χρειάζεται πιστοποίηση της ψυχικής σου υγείας. Ένιωσα ευχάριστη έκπληξη εδώ και ενθουσιάστηκα που είδα ότι η λειτουργία διαρκεί 3 και 4 ώρες!Αυτό είναι για μένα σαν μια γουλιά ζωντανό νερό.Για την ώρα δεν καταλαβαίνω ούτε τη γλώσσα αλλά η ψυχή μου αυτή καταλαβαίνει.» « Σε εμάς στο Παρίσι μέσα στις εκκλησίες δίνονται κονσέρτα ροκ,εκθέσεις σκύλων κ.α….. Όταν είδα όλες αυτές τις ακρότητες των ουκρανοφασιστών στη Novorussie τότε ξύπνησε η ψυχή μου.Η θέση μου είναι εδώ, οι Ρώσοι είναι αδέρφια μου,ο πόνος τους είναι και δικός μου. Ήρθα. Συνάντησα εδώ το « ρώσο » Θεό,είμαι ευτυχισμένος και βρήκα το αληθινό νόημα της ζωής…».
Στη συνέχεια ο συντάκτης του άρθρου που είναι ιερέας αναφωνεί :
Είθε ο Θεός να έρθει προς βοήθεια των ηρώων της Nέας Ρωσίας και να τους δώσει τη νίκη και όχι μόνο την πνευματική ! Σας ζητάω επίσης μικρά μου αδέρφια και μικρές μου αδερφές τις προσευχές σας προς στήριξή σας!
Ο π.Oleg Trophimov, διδάκτωρ Θεολογίας και διπλωματούχος θρησκευτικών και φιλοσοφικών επιστημών.(novorossia.today 12/10/14)
dimpenews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.