Μια δήλωση που θα συζητηθεί κάνει ο Γιάννης Μπουτάρης, σε συνέντευξη που παραχωρεί στο περιοδικό “ADORE”, το οποίο κυκλοφορεί αυτήν την Κυριακή 16 Νοεμβρίου με την εφημερίδα “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”.
Ερωτώμενος για το εάν το Gay Pride –πέρα από σύμβολο μιας κοινωνίας ανοιχτής στη διαφορετικότητα– μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως οικονομικό “εργαλείο” για τη Θεσσαλονίκη, ο δήμαρχος της πόλης επικαλείται το παράδειγμα του Gay Pride της Βιέννης (το οποίο συγκεντρώνει στην αυστριακή πρωτεύουσα, στη μία εβδομάδα που διαρκεί, περισσότερους από 600.000 επισκέπτες), σημειώνοντας: “Εγώ δεν λέω να έρθουν 600.000 άτομα στη δική μας πόλη… Ας έρθουν 50.000 –γιατί αυτή είναι η αναλογία. Αν μπορέσουμε να φέρουμε 50.000 γκέι στη Θεσσαλονίκη απ’ όλα τα Βαλκάνια, από τη Μέση Ανατολή, απ’ οπουδήποτε, για να εκδηλώσουν τις θέσεις τους, θα είναι κάτι μεγάλο για την πόλη. Τώρα δεν έχουμε παραπάνω από 2.000-3.000 άτομα που έρχονται στη Θεσσαλονίκη… Αν αυτοί γίνουν 50.000, θα μιλάμε για τεράστια επιτυχία”.
Στην ίδια συνέντευξη, ο Γιάννης Μπουτάρης (ο οποίος φωτογραφίζεται γυμνός μαζί με άλλους 31 επωνύμους, στο πλαίσιο της καμπάνιας του περιοδικού κατά του HIV/AIDS) εκτιμά ότι “η Θεσσαλονίκη δεν θα γίνει ποτέ μια εξαιρετικά ανοιχτή πόλη -τουλάχιστον όχι στη δική μου γενιά…”, μιλά για την Εκκλησία και τις θέσεις της στο θέμα της καύσης των νεκρών, για την πρόθεσή του να προχωρήσει με το σχέδιο για την ανάρτηση ενημερωτικών πινακίδων στα Εβραϊκά και τα Τουρκικά σε διάφορα σημεία της πόλης, για τον “συντηρητισμό” και την “ομφαλοσκόπηση” των Θεσσαλονικέων, αλλά και για τον… χριστουγεννιάτικο στολισμό της πόλης επί ημερών Βασίλη Παπαγεωργόπουλου.
Περισσότερα στο περιοδικό “
ADORE”, που κυκλοφορεί την Κυριακή 16 Νοεμβρίου με την εφημερίδα “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”.
hellasforce.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.