Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Το μένος κάποιων μητροπολιτών κατά αντικουμενιστικών ιερέων έχει αρχίσει και ξεφεύγει από κάθε όριο χρησιμοποιώντας ακόμα και εγκάθετους αρχιμανδρίτες σε βίαιες ενέργειες που ενέχουν και ποινική ευθύνη.
Αλλά ας δούμε τα γεγονότα όπως τα περιέγραψαν αυτόπτες μάρτυρες ενορίτες του ιερού ναού Προφήτη Ηλία Θεσσαλονίκης.
«Σήμερα Πέμπτη 30 Απριλίου 2015 και περί ώρα 11η πρωινή, στη συμβολή των οδών Κ. Γκράτζιου και Ολυμπιάδος στην ενορία του Ι.Βυζ.Ν. Προφ. Ηλία Θεσσαλονίκης, εθελοντικά οργανώσαμε μια μικρή ομάδα κυριών της ενορίας μας, για τη διανομή εντύπου προς ενημέρωση των συνενοριτών μας για τις θλιβερές εξελίξεις σχετικά με την υπόθεση του πατρός Νικολάου Μανώλη. Το έντυπο περιείχε αποκλειστικά, την δημοσιευθείσα ήδη ανοιχτή επιστολή μας, με σκοπό να ενημερωθούν περαιτέρω και ενορίτες που δε διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Κυρίως άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας, που ενδιαφέρονται ειλικρινώς εναγωνίως και με πόνο ψυχής για την αποκατάσταση του πατρός Νικολάου στην ενορία μας.
Κατά μήκος της οδού Κ. Γκράτζιου, κάθε Πέμπτη, γίνεται λαϊκή αγορά και την άνωθεν αναφερθείσα ώρα στο σημείο εκείνο ήταν δύο από τις κυρίες της εθελοντικής ομάδας. Τότε προς έκπληξη των δύο κυριών, εμφανίστηκε από το απέναντι πεζοδρόμιο ο Αρχιμανδρίτης π. Φιλούμενος Κοσμαδάκης, προϊστάμενος του Ιερού Ναού Προφήτου Ηλιού, άρχισε να τις φωτογραφίζει με το κινητό του τηλέφωνο εντελώς απροκάλυπτα. Οι κυρίες παραξενεύτηκαν και δεν έδωσαν σημασία γιατί ο π.Φιλούμενος, αφού έβγαλε τις φωτογραφίες απομακρύνθηκε.
Δυστυχώς είχε άλλες διαθέσεις και επιστρέφοντας δεν αρκέστηκε στη φωτογράφηση αλλά πλησίασε εν εξάλλω τις δύο κυρίες, οι οποίες σημειωτέον στελέχωναν επί δεκαετία και πλέον, την ερανική επιτροπή της ενορίας μας και τις επιτέθηκε φραστικά, με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και με τρόπο ανάρμοστο για το σχήμα του. Τις επιτέθηκε προσωπικά χαρακτηρίζοντάς τες άθεες, ιαχωβούδες, υποκρίτριες κ.α. Απειλούσε δε πως οι φωτογραφίες τους θα πάνε κατευθείαν στη Μητρόπολη.
Αναστατώθηκε τόσο ο κόσμος που τον παρακολουθούσε αποσβολωμένος, όσο και οι επαγγελματίες της λαϊκής αγοράς που παρακολουθούσαν έναν ιερέα να βρίσκεται εκτός εαυτού. Προκλήθηκε μποτιλιάρισμα, κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο με κορναρίσματα και εκνευρισμό των διερχόμενων οδηγών, που δεν πτόησαν όμως τον εν λόγω ιερέα. Οι κυρίες προσπαθούσαν να τον καθησυχάσουν λέγοντας πως μοιράζουν ενημερωτικά έντυπα στους ενορίτες για την εξέλιξη της υποθέσεως του πατρός Νικολάου Μανώλη, δεν διαπράττουν κάποιο έγκλημα, ή κάποια παράνομη πράξη. Η απάντησή τους τον εξόργιζε περισσότερο και αφού “τις τα έψαλλε”, έφυγε.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας έσπρωξε έξω από το Ναό, τη μία από τις δύο κυρίες που πήγε να ανάψει ένα κερί, με τρόπο αυταρχικό και απαράδεκτο. Το να απαιτήσει ιερέας από μια ενορίτισσα να βγει έξω από το Ναό, να της απαγορέψει δηλαδή την είσοδο και μάλιστα να την απωθεί με τα χέρια του προς την έξοδο, είναι φαινόμενο πρωτοφανές και πέρα από κάθε λογική. Οι χαρακτηρισμοί, οι συκοφαντίες και η προσωπική επίθεση ετούτη τη φορά, ήταν χειρότεροι από το επεισόδιο το πρωί στη λαϊκή. Στο Ναό ήταν μόνον άλλη μία κυρία και δύο παιδιά, οπότε ο π. Φιλούμενος αισθάνθηκε πως μπορεί να συμπεριφερθεί με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο. Ωρυόταν πως η εν λόγω ενορίτισσα, τον κατασκοπεύει αν ανοίγει το Ναό πρωί απόγευμα και αν τελούνται οι ακολουθίες!!! Το εξωφρενικό είναι πως επανέλαβε την απειλή: “ …Έχω βίντεο που αποδεικνύει πως έρχεσαι κάθε μέρα στο Ναό (!!!) να με κατασκοπεύεις αν κάνω ακολουθίες…” με λόγια που δε λέγονται και δε γράφονται».
Δεν είναι δυνατόν να κάνουμε τα στραβά μάτια σε τέτοιες αθλιότητες που βλαπτουν ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και αυτό αφορά και όλους όσους αγωνίζονται κατά της παναίρεσης του Οικουμενισμού.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.