Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Λίλα: «Θα το κάνω πάντα και παντού»


Λίλα: «Θα το κάνω πάντα και παντού»

Η ενέργεια του Άντι Λίλα μετά τα γκολ επί του Ολυμπιακού έχει προκαλέσει πολύ θόρυβο, με τον Αλβανό παίκτη του ΠΑΣ Γιάννινα πως «θα το κάνω κάθε φορά που σκοράρω».
Ο Λίλα σε συνέντευξή στην αλβανική ιστοσελίδα panorama. com υπεραμύνθηκε της ενέργειάς του στο «Γ. Καραϊσκάκης» τονίζοντας πως έκανε τη σημαία της χώρας του
Να τι δήλωσε:

Πώς αισθάνεστε μετά από όλα αυτά;
«Στην πραγματικότητα, κάθε φορά που σκοράρω σχηματίζω τον αετό. Είναι από αγάπη για την πατρίδα μου. Το έκανα στην Ιταλία και τώρα στην Ελλάδα. Δεν ήθελα να προσβάλω τους οπαδούς που ήταν στο γήπεδο. Αυτοί νόμισαν ότι έκανα το σημαίας της “Μεγάλης Αλβανίας”. Αλλά μικρή σημασία έχει. Θα το κάνω πάντα και παντού, κάθε φορά που θα σκοράρω.
Δεν ξέρω τι θα αποφασίσει ο σύλλογος για μένα, ωστόσο, δεν έχω κάνει κάτι κακό. Εκανα τη σημαία της χώρας μου και μόνο αυτό. Είμαι επαγγελματίας και δεν συγχέω την πολιτική με τα σπορ. Ποτέ δεν έχω προσβάλει τα ελληνικά σύμβολα, οπότε δεν πρέπει να ενοχλεί η ενέργεια που έχω κάνει
Μιλήσατε με τον προπονητή σας;
«Δεν έχω μιλήσει ακόμα στον κόουτς, αλλά έμαθα τις δηλώσεις του. Ξέρω ότι θα γίνει ένα συμβούλιο από την διοίκηση για να αποφασίσει τι θα κάνει. Δεν θα είμαι παρών. Εγώ δεν έχω κάνει τίποτα., έκανα κάτι το φυσιολογικό. Σχημάτισα την σημαία της χώρας μου. Είμαι παίκτης της Εθνικής Αλβανίας και την υπηρετώ».
Πηγή: sentragoal.gr
himara.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.