Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Θρησκειολογία αντί για θρησκευτικά προτείνει ο Φίλης!


ΦΙΛΗΣ

Σε μάθημα… θρησκειολογίας πρέπει να μετατραπούν τα θρησκευτικά, σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, χαρακτηρίζοντας αναγκαία την αναμόρφωση του συγκεκριμένου μαθήματος.

Σε γραπτή απάντηση που κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας στη Βουλή, μετά την ερώτηση του βουλευτή των ΑΝΕΛ Νίκου Νικολόπουλου, ο Νίκος Φίλης υποστήριξε πως είναι αναγκαία η αναμόρφωση του μαθήματος των θρησκευτικών σε μάθημα θρησκειολογίας.
Παρόλα αυτά, όπως τονίζει ο υπουργός στην απάντηση του, το μάθημα θα προάγει με ιδιαίτερη παρουσίαση τον πολιτισμικό ρόλο της ορθοδοξίας στη χώρα, ενώ παράλληλα επισημαίνει πως για ιστορικούς λόγους, τα θρησκευτικά στη χώρα μας έχει ομολογιακό χαρακτήρα.
«Είναι αναγκαία η αναμόρφωση των θρησκευτικών, ώστε, να γίνει μάθημα θρησκειολογίας, γνώσης των θρησκειών, με ιδιαίτερη παρουσίαση του πολιτισμικού ρόλου της ορθοδοξίας στην χώρα μας», αναφέρει, σημειώνοντας πως το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, θεσμικά αρμόδιο, επεξεργάζεται σχετικές προτάσεις», κατέληξε χαρακτηριστικά ο Νίκος Φίλης.
hellasforce.com

1 σχόλιο:

  1. Αν θελει θρησκειολογια αυτος ο Μποσελβικος, να κατσει και να τη διαβασει μονος του. Τα συμπλεγματα αυτων, δεν θα τα πληρωσει η παιδεια, οπως αρκετα εχει πληρωσει και η γλωσσα. Αγραμματοι οπως ειναι και βουτηγμενοι στην ηδονη της υλης, δεν τους χρειαζεται η γλωσσα να μαθενεται στην ανωτερη μορφη της για να δημιουργει πολυπλοκοτητα σκεψεις και ενοιες, τους αρκουν οι γριλισμοι τους.
    Δεν ειναι τυχαιο οτι, εβαλαν εναν απαιδευτο να ασχολη\θει με θεματα παιδειας, ενω δεν ειναι ικανος να μετρησει τα δαχτυλα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.