Βιβλία γ’ λυκείου: Μακεδονία αντί για Σκόπια – Ενσωμάτωση μεταναστών – Ροκφέλερ στα Θρησκευτικά!
Στα σχολικά βιβλία της γ’ λυκείου, αφενός τα Σκόπια αναφέρονται ως Μακεδονία, αφετέρου οι μετανάστες ότι πρέπει να ενσωματωθούν στην όλη οικονομικοκοινωνική δομή, στο σύγχρονο καταμερισμό εργασίας
Ως «Μακεδονία» αναγράφονται τα Σκόπια σε χάρτη που υπάρχει στο βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου και της Δ΄ Τάξης του Εσπερινού Λυκείου Γενικής Παιδείας.
Συγκεκριμένα, στη σελίδα 130 του βιβλίου, υπάρχει ένα χάρτης των κυριότερων ναζιστικών στρατοπέδων συγκέντρωσης στη Γερμανία και την κατεχόμενη Ευρώπη, που θανατώθηκαν εκατομμύρια κρατούμενοι, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τη λεζάντα, ο χάρτης αναπαριστά την πολιτική δομή της Ευρώπης που είχαν επιβάλλει κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας τους οι κατακτητές. Ενώ παρακάτω, με άλλη λεζάντα, εμφανίζεται άλλος χάρτης, με το όνομα Γιουγκοσλαβία:
- Χάρτης των κυριότερων ναζιστικών στρατοπέδων συγκέντρωσης στη Γερμανία και την κατεχόμενη Ευρώπη, όπου θανατώθηκαν εκατομμύρια κρατούμενοι. Ο χάρτης αναπαριστά την πολιτική δομή της Ευρώπης που είχαν επιβάλει κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας τους οι κατακτητές.
- Χάρτης που παρουσιάζει τις απώλειες του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου. Το κόστος του πολέμου ήταν ασύλληπτα μεγάλο και δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια. Πολλοί από τους νεκρούς ήταν άμαχοι: θύματα γενοκτονίας, πείνας, βομβαρδισμών, εκτελέσεων. Η Ελλάδα είχε ιδιαίτερα υψηλές απώλειες αναλογικά με τον πληθυσμό της. Τα σύμβολα ■ αναφέρονται σε στρατιώτες, ενώ τα σύμβολα ▲ αναφέρονται σε αμάχους.
Το βιβλίο διδάσκεται ήδη από τη σχολική χρονιά 2013 – 14 και το θέμα έφεραν στο φως -ξανά- μαθητές της γ΄λυκείου και γονείς. Στα περσινά δημοσιεύματα, η εκπαιδευτική κοινότητα που συνέγραψε το βιβλίο και το σώμα εκπαιδευτικών, δεν έδειξε καμία αντίδραση.
Ερωτηθής ο Υπ. Παιδείας πάνω στο απαράδεκτο αυτό «λάθος» είπε ότι δεν είναι αρμοδιότητα του… υπουργείου Παιδείας, καθώς άλλο η πολιτική προσέγγιση του θέματος ονομασίας και άλλο η εκπαιδευτική (σύμφωνα με ρεπορτάζ του real.fm)
Αλλά η πονεμένη ιστορία των βιβλίων ύλης της γ’ λυκείου δεν σταματά εδώ.
Ως «γκάφα ολκής» θεωρείται η αναφορά της λέξης “λαθρομετανάστες” σε ορισμένες από τις σελίδες του μαθήματος «Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών» (όπως οι 197, 200 και 201), προκαλώντας αντιδράσεις από γονείς και μαθητές, όπως αναφέρει το εκπαιδευτικό ιστολόγιο alfavita.gr.
Τα υπόλοιπα που αναφέρονται, δεν ενόχλησαν το αριστερό ιστολόγιο:
Το βιβλίο είναι γραμμένο το 1999, επτά μόλις χρόνια μετά την υπογραφή της Ατζέντας 21, η οποία προβλέπει την ενσωμάτωση των πάσης φύσεως μεταναστών στις κοινωνίες που έχουν καταφύγει, είτε είναι η ΕΕ, είτε άλλες χώρες του ανεπτυγμένου κόσμου. Τότε που ακόμα η ροή μεταναστών προς τη Δύση δεν ήταν καν η σημερινή, αλλά επειδή ο ΟΗΕ γνωρίζει τα ίδια του μελλοντικά σχέδια όσο κανείς άλλος, είχε προνοήσει να υπάρξουν οι δέουσες πολιτικές για την επερχόμενη μετακίνηση πληθυσμών, ως επιθυμούσαν οι παγκοσμιοποιητές.
Και… δεν τελειώσαμε! Έχει και συνέχεια:
Πως ο Ροκφέλερ θα σώσει τον πλανήτη μέσω της χριστιανικής αγωγής!
Πάλι γ΄λυκείου: «Θέματα Χριστιανικής Ηθικής», ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε. Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ/ 19. Η Εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα.
Οικολογικό: το πρώτο πρόβλημα της εποχής μας
[…] Σχετικά νωρίς αντέδρασε η ευαισθησία δυτικοευρωπαίων που ύψωσαν δυνατή φωνή διαμαρτυρίας. Έτσι σχηματίστηκαν οι πρώτες οικολογικές οργανώσεις πολιτών (από τη “Λέσχη της Ρώμης” μέχρι την πασίγνωστη “Greenpeace” ή το WWF (World Wide Foundation, “Διεθνές Ταμείο για τη Φύση”), δραστηριοποιήθηκαν προσωπικότητες διεθνούς κύρους, συγκροτήθηκαν πολιτικά κόμματα (όπως οι “Πράσινοι” στη Γερμανία) και σημειώθηκαν δυναμικές παρεμβάσεις για την αποτροπή οικολογικών καταστροφών ή τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων προστασίας σε άμεσα επαπειλούμενες περιοχές του πλανήτη μας. Η Εκκλησία πρωτοστάτησε στην οικολογική ευαισθητοποίηση με πολλούς τρόπους τόσο σε πανχριστιανικό επίπεδο με το “Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών” όσο και σε διορθόδοξο με πρωτοβουλία του Οικουμενικού Πατριαρχείου, το οποίο μάλιστα καθιέρωσε την 1η Σεπτεμβρίου (αρχή του εκκλησιαστικού έτους), ως Ημέρα Προσευχής για την προστασία του περιβάλλοντος.
Καλά, δεν θα σχολιάσω τις “πασίγνωστες” ΜΚΟ που αναφέρονται -σε όλους γνωστές αλλά για διαφορετικούς λόγους- αλλά τη Λέσχη της Ρώμης, το think tank που δημιούργησε ο Ροκφέλερ το 1968, αδελφάκι της άλλης λέσχης, της Μπίλντερμπεργκ, είναι κι αυτό που στη λίστα όσων ευτυχώς έχουν ευαισθητοποιηθεί από νωρίς για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από την βιομηχανική επανάσταση και την χρήση του άνθρακα. Η ενοχοποίηση που ανοίγει δρόμο για περαιτέρω αποβιομηχανοποίηση και περισσότερη παγκόσμια ανεργία.
Φυσικά και το βιβλίο είναι απόλυτα εναρμονισμένο με την Εκκλησία της Κλιματικής Αλλαγής, που είναι η νέα εκκλησία που ενώνει όλες τις άλλες για να “προσευχηθούν οικουμενικά” για τη διάσωση του περιβάλλοντος, βάζοντας έτσι τα θεμέλια της Πανθρησκείας των γκλομπαλιστών.
Αυτό για όσους στεναχωριούνται αν θα κοπεί το μάθημα θρησκευτικών στο σχολείο. Συγνώμη, αλλά αν είναι να δηλητηριάζουν τα μυαλά και τις ψυχές των μαθητών με τέτοιες ιδέες και παραπληροφόρηση, καλύτερα να κοπεί!
Αλλά ίσως και αυτό θέλουν στην τελική, πρώτα να ευτελίζουν ένα θεσμό και μετά να τον καταργούν. Πάντως εμείς δεν θα το αφήσουμε έτσι, πιέζοντας όσο μπορούμε τόσο προς το υπουργείο Παιδείας, όσο και προς την Εκκλησία, της οποίας το μέλημα θα έπρεπε να είναι -ειδικά στις μεγάλες τάξεις- όχι θέματα τα οποία σίγουρα διαπλέκονται με συμφέροντα και κατεστημένο, αλλά η Αυτογνωσία, η Αφύπνιση και ο Πνευματικός τρόπος ζωής.
Να σημειωθεί ότι η Λέσχης της Ρώμης αναφέρεται στη “δυσάρεστη θέση της ανθρωπότητας” ως «Η προβληματική». Μια από τις αρχικές έρευνες του κλάμπ είναι το Limits to Growth, (1972) όπου ο πληθυσμός της γης τίθεται ανοικτά προς συζήτηση σε συνδυασμό με την οικονομική ανάπτυξη. Χρηματοδότης η… Volkswagen!!!
Επίσης να θυμίσουμε ότι το Ίδρυμα Ρόκφέλερ, σπαταλά κάθε χρόνο εξωφρενικά ποσά, όχι σε ανάπτυξη, όχι σε υποδομές, όχι σε βοήθεια προς τριτοκοσμικές πεινασμένες χώρες, αλλά στην προπαγάνδα υπέρ της Κλιματικής Αλλαγής.
Κίνημα Επιβιώνουμε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.