Αινιγματικές συγκλίσεις στην εθνική καταστροφή
Του Μιχαήλ Στυλιανού
Ο παροξυσμός του προεκλογικού τεχνητού οργασμού των τριών νέων μνηστήρων της Νέας Δημοκρατίας, εκτός της αποστροφής που το πολύ άσεμνο του θεάματος προκαλεί στη μεγάλη πλειοψηφία των οπαδών της συντηρητικής παράταξης, γεννά επιπλέον και διαβρωτικά ερωτήματα στις ευρύτερες βασανιστικά δοκιμαζόμενες μάζες της δύσμοιρης χώρας:
Τι είναι αυτό που κινεί τρείς νέους πολιτευτές της μόνης διαθέσιμης εναλλακτικής πρότασης στον τοξικό θίασο Τσίπρα ώστε, σε στιγμή επαπειλούμενης ολικής εθνικής καταστροφής, να επιδίδονται σε αγώνα κατακερματισμού και γελοιοποίησης της παράταξης που τους ανέδειξε και ταυτόχρονα να προσφέρουν θέαμα αντιπερισπασμού στα κατά συρροή εγκλήματα κατά του έθνους και του ελληνικού λαού;
Θα μπορούσε ίσως να προσπεράσει κανείς την μία κραυγαλέα περίπτωση, στην οποία η μόνιμη κατάσταση υστερικού ακροδεξιού ναρκισσισμού και ασυγκράτητων παρορμήσεων φραστικού τραμπουκισμού, θα μπορούσε να παραμερισθεί ως πρόβλημα ψυχοπαθολογίας. Για τη γερμανολατρεία και την εκθείαση των μνημονίων δεν είναι άλλωστε ο μόνος φορέας του ιού.
Οι άλλοι δύο όμως κατέβηκαν στην αρένα της (με χειρόκτια) λασπομαχίας, από τις συνοικίες της κοσμικότητας, της υποτίθεται καλής ανατροφής, των μεγάλων ξένων πανεπιστημίων. Ο ένας, που κέρδισε απρόοπτα το λαχείο να επιλεγεί για περιφερειάρχης ανάγκης, σε αντικατάσταση του Ψωμιάδη, επέσυρε την προσοχή και τη –συμπάθεια- των οπαδών της ΝΔ, που ήσαν καμένοι από την εξαπάτηση και το μνημόνιο Σαμαρά -χάρις στην πόζα αποστασιοποίησης που υιοθέτησε.
Τι ή ποιος τον κινεί αυτές τις τελευταίες εβδομάδες, σε περιοδείες, δηλώσεις και τηλεοπτικές εξομολογήσεις να διαλύει εντυπώσεις που είχε δημιουργήσει σιωπώντας και αθέατος; Σε βαθμό που, στωμύλοι σχολιαστές και ιστοσελίδες της παράταξής του, να τον περιγράφουν ως «μπουγάτσα με τίποτα» και «κουλούρι δίχως σουσάμι», δηλαδή πουκάμισο αδειανό;
Ο έτερος πορφυρογέννητος, που περιφέρεται στην επικράτεια προκαλώντας τον ώριμο και δοκιμασμένο σημερινό ηγέτη της αξιωματικής αντιπολίτευσης, να αναμετρηθούνε στη γυάλινη αρένα -κατ’ απομίμηση των αμερικανικών προεκλογικών παραστάσεων- τσαλαπατάει ανενδοίαστα όχι μόνο κάθε έννοια μέτρου αλλά και πατροπαράδοτους στοιχειώδεις κανόνες ελληνικής αγωγής. Είναι ο «Εκσυγχρονιστής»!
΄Ετοιμος να πατήσει επί πτωμάτων (μη εξαιρουμένων και των μελών της οικογένειάς του), προβάλλει με έπαρση τις τρείς εκλογικές νίκες του στη Β’ Αθηνών και παρακάμπτει -όσο μπορεί- την αιματηρή υπουργική του θητεία. Φέρει το επίθετό του ως μολύβδινη σφαίρα και αποκηρύσσει σε κάθε ευκαιρία τον συσχετισμό με τον πατέρα του, που προφανώς θεωρεί πρόσκομμα στον αχαλίνωτο αριβισμό του. Κραδαίνει τις εκλογές του στη Β’ Αθηνών ως τρόπαια, τεκμήριο αυταξίας και ηγετικό τίτλο. Επιχειρεί να εμφανισθεί ως αυτοδημιούργητος. Μπορεί και από τη μνήμη του να έχει διαγράψει πως σπούδασε στην Αμερική χάρις στις φιλίες του πατέρα του, ότι χάρις στις ιδιαίτερες σχέσεις του πατέρα του με Σημίτη και Καρατζά βρέθηκε -αλεξιπτωτιστής από τις ΗΠΑ- διοικητής θυγατρικής της Εθνικής και ότι τις τρείς πλειοψηφίες του στη Β’ Αθήνας οφείλει όχι σε οποιοδήποτε προσωπικό άθλημα αλλά στη κινητοποίηση μιας οικογενειακής εκλογικής πελατείας. Απολακτίζει όψιμα, ο αγνώμων, την κληρονομιά που υπήρξε η μοναδική αποσκευή του στη πολιτική.
Η έλλειψη δισταγμού, η ανέμελη επίδειξη της πιο άσεμνης εξουσιολαγνείας σε ένα λαό που υφίσταται σπάνιες στην μνήμη του στερήσεις, αγωνίες και ταπεινώσεις, είναι το κοινό χαρακτηριστικό των τριών αυτών ιπποτών της κολάσεως στην ελλαδική πολιτική σκηνοθεσία. Ως τυφλοί και αναίσθητοι στην εφιαλτική πραγματικότητα που τους περιβάλλει, προβάλλονται ως ο καλύτερος, ο καθένας τους, μονομάχος για να αντικαταστήσει τον Τσίπρα στη εξουσία. Κορδακίζονται, με άλλα λόγια, ότι αυτοί είναι εξ ίσου η και περισσότερο αδίστακτοι στο να χειρίζονται τους «ιθαγενείς» ψηφοφόρους ως φιγούρες ηλεκτρονικού παιχνιδιού play station.
Είναι τόσο βλαμμένα αυτά τα παιδιά ώστε να μη βλέπουν πως αυτό το γουέστερν που περιφέρουν στη χώρα, μόνο περιφρόνηση και αποστροφή προκαλεί στην πλειονότητα του λαού; ΄Η και στους τρεις συμβαίνει κάτι άλλο; Πάντως ο κόσμος αρχίζει να διακρίνει την αφύσικη σύμπτωση, στο καθημερινά ορατό αποτέλεσμα αυτής της θεαματικής και θορυβοποιού εκστρατείας τους, με την παράλληλη εντατική παραγωγή θεάματος-με-πυροτεχνήματα από τα αντίπαλα υποτίθεται στρατόπεδα, στις γκραν-γκινιόλ παραστάσεις Φίλη- Χρυσής Αυγής- Πανούση- τρομοκρατίας.
Ως εάν όλες οι δυνατές ( ή ελεγχόμενες;) πηγές θορύβου, θεάματος, καπνού και σύγχυσης, πολλαπλασιαστικά αναπαραγόμενων από τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ, τέθηκαν σε δαιμονική λειτουργία, σε μια συντονισμένη επιχείρηση αντιπερισπασμού δηλαδή απόλυτου αποπροσανατολισμού του πολίτη.
Μόνον άγγελος αθωότητος θα μπορούσε να επιμείνει ότι είναι τυχαίες αυτές οι συγκλίνουσες συνεισφορές σ’ ένα πανδαιμόνιο θορύβου, σκανδάλων και φαινομένων γενικής διάλυσης, που τυχαία εκρήγνυται τη στιγμή επανεκκίνησης του «φαστ τρακ» ξεπουλήματος της εθνικής περιουσίας (με πρώτα τα χρυσοφόρα αεροδρόμια), της επιτάχυνσης του σφαγείου μισθών, συντάξεων, παιδείας, περίθαλψης, στέγης και της αποφασιστικής προώθησης ακρωτηριασμού της Ελλάδος, αρχικά σε Αιγαίο και Θράκη. Με προφανή πλέον στόχο τη μεταβολή της χώρας σε στρατόπεδο προσφύγων/μεταναστών και σε νεκροταφείο του ελληνισμού.
Ότι ο καταιγιστικός βομβαρδισμός ψυχεδελικών παραστάσεων, σε εικοσιτετράωρη βάση, από τα μέσα μαζικής εξουθένωσης, δεν αποβλέπει στην ύψωση φράγματος παραισθήσεων, προκειμένου να εκτελεστεί ανεμπόδιστα το συμβόλαιο θανάτου που ανέλαβε η υποχείρια κυβέρνηση, είναι εξόφθαλμα δύσκολο να υποστηριχθεί σοβαρά.
Ούτε άλλωστε η ταυτότητα της μπαγκέτας που συντονίζει και διευθύνει όλα τα διάσπαρτα ό ρ γ α ν α σ’ αυτή τη συμφωνία της συμφοράς αποτελεί δύσβατο αίνιγμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.