Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Η Γλώσσα των αριθμών σχετικά με τους «πρόσφυγες» μας λέει.



Πρόσφατη έρευνα που έκανε Ιδιωτική Εταιρεία Δημοσκοπήσεων κατόπιν παραγγελίας που έδωσε η Ένωση Περιφερειών Ελλάδος, προέκυψαν στατιστικά στοιχεία σχετικά με το «προσφυγικό» πρόβλημα. Η Έρευνα διενεργήθηκε για πρακτικούς λόγους σε καταυλισμούς κοντά στην Αθήνα και συγκεκριμένα στους καταυλισμούς: του Ελληνικού, του Πειραιά, στο Σχιστό Σκαραμαγκά και στον Ελαιώνα Βοιωτίας. Τα αποτελέσματα κρίθηκαν προφανώς μη συμφέροντα προς δημόσια ανακοίνωση διότι η δημόσια καθημερινή προπαγάνδα κινείται στον αντίποδα των συμπερασμάτων τα οποία μάλλον εύκολα εξάγονται. Ωστόσο, τα αποτελέσματα έχουν γίνει λίγο πολύ γνωστά και έχουν ως εξής:

1. Ως προς το φύλο οι «πρόσφυγες» είναι άντρες σε ποσοστό 73,8% (οι γυναίκες που βρίσκονται άραγε; Τα MME μόνο γυναικόπαιδα παρουσιάζουν.), το 72,2% είναι ηλικιακά νέοι δηλαδή έως 35 ετών και στην πλειοψηφία τους 61,3% έχουν περιορισμένη μόρφωση.
2. Ως προς το μουσουλμανικό δόγμα το 83% ανήκει στο σουνιτικό (δηλ. ίδιο δόγμα με τους τζιχαντιστές τους ISIS). Επίσης το 58,1% των προσφύγων δήλωσε ότι προσεύχεται καθημερινά.
3. Το 56,6% λέγει ότι για την φυγή τους φταίει ὁ Άσαντ (έστω και αν πολλοί από αυτούς δεν είναι Σύριοι), ενώ μόνο το 36,3% λέει ότι φταίει το «Ισλαμικό Κράτος» των τζιχαντιστών (ISIS). Αβίαστο συμπέρασμα προκύπτει ότι ἡ πλειοψηφία συμπαθεί τούς τζιχαντιστές και αντιπαθεί: τον Άσσαντ, τους ἀλαουΐτες, τους σιίτες μουσουλμάνους και φυσικά τους χριστιανούς όλους ανεξαιρέτως.
4. Το 53,5% από αυτούς χρησιμοποιεί smartphones κινητά τηλέφωνα και με αυτά - μέσω διαδικτύου- κανονίζουν το ταξίδι τους ( τον προορισμό τους, τις συναντήσεις τους κλπ). Απορία: πως πληρώνουν τους λογαριασμούς των κινητών τους; Μήπως έτσι τους χειραγωγούν ως ανθρώπινο κοπάδι οι διάφορες ΜΚΟ; Μήπως έτσι τους δίνουν γραμμή τι θα κάνουν, τι θα πουν, τι θα πράξουν; Ποιοι τους χειραγωγούν; Είναι γνωστό ότι η κυβέρνηση έδωσε εντολή στους «πρόσφυγες» στην Ειδομένη να αποσυρθούν σε υπάρχοντες οργανωμένους καταυλισμούς. Αυτοί δεν υπάκουσαν. Ποιος τους συμβούλευσε και γιατί σε αυτό;
5. Οι περισσότεροι δήλωσαν ότι θέλουν να πάνε στη Γερμανία. Να όμως που η Γερμανία αποφάσισε να κλείσει τα σύνορα. Τώρα που θα πάνε;
6. To 76,3% δήλωσε ότι επέλεξε την Ελλάδα ως είσοδο στην Ευρώπη λόγω της ευκολίας να περάσει τα σύνορα. Άρα από Ισπανία, Βουλγαρία και άλλα περάσματα υπάρχει σημαντική δυσκολία. Φρουρούνται σύνορα.
Αυτά είναι ευρήματα(αριθμοί) που προέκυψαν από έρευνα της εταιρείας δημοσκόπησης.
Άλλα στατιστικά νούμερα κατέχουν δημόσιες υπηρεσίες πχ το Λιμενικό Σώμα όπου μας πληροφορεί ότι:
- Το 2015 (μέχρι 20.12.2015) εισήλθαν στην Ελλάδα 804.465 μετανάστες εκ των οποίων οι μισοί, 457.149, ήταν πρόσφυγες από τη Συρία.
- Πάνω από 340.000 αυτούς προδήλως δεν ήταν πρόσφυγες αλλά οικονομικοί μετανάστες από αραβικές και αφρικανικές χώρες.
- Οι μετανάστες αυτοί προέρχονται από 77 χώρες
- Οι διακινητές στην πλειοψηφία τους είναι υπήκοοι Τουρκίας (Ερώτηση: τι σχέση έχουν αυτοί με το επίσημο Τουρκικό κράτος;)
- 12 από τους διακινητές ήταν Έλληνες πολίτες (δυστυχώς έχουμε και τέτοια φρούτα). Τα στοιχεία αυτά θα τα βρείτε με περισσότερη λεπτομέρεια στο:
http://www.topontiki.gr/article/154178/804465-prosfyges-kai-metanastes-2015-stis-aktes-tis-elladas-apo-77-hores
Αυτή είναι μια πρόχειρη και αντικειμενική ακτινογραφία τους λεγόμενου «προσφυγικού» προβλήματος. Τα νούμερα δημιουργούν και αντίστοιχα ερωτήματα. Απορία, γιατί κάποιοι θέλουν να αποφύγουν την γλώσσα των αριθμών και αρέσκονται στην γλώσσα της προπαγάνδας μέσω εικόνων και συναισθηματικών - ανθρωπιστικών τσιτάτων, επιλεγμένων ιστοριών ή άλλων προπαγανδιστικών τρικς;
Όμως οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους. Ας τους έχουμε υπόψιν και ο καθένας ας βάλει τα συμπεράσματά του.

2 σχόλια:

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.