– Φοβούνται οι εφοπλιστές για τα πλοία τους και γυρίζουν την πλάτη στις 900.000 ευρώ το μήνα
Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός
Αν και το τίμημα ήταν ιδιαίτερα υψηλό (σχεδόν 30.000 ευρώ την ημέρα) τελικά ο πλειοδότης του διαγωνισμού δεν εμφανίστηκε για να υπογράψει τη σύμβαση και έτσι ο διαγωνισμός ακυρώθηκε και θα πραγματοποιηθεί καινούργιος.
Όμως αλήθεια τι ήταν αυτό που έκανε τον πλοιοκτήτη εν μέσω κρίσης να γυρίσει την πλάτη στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό του ενός σχεδόν εκατομμυρίων ευρώ;
Οι ψίθυροι στην ιδιαίτερη μου πατρίδα μιλάνε για φόβο. Ότι δηλαδή οι απειλές που εκτοξεύθηκαν τις προηγούμενες ώρες από μεγάλη μερίδα των πολιτών που είπαν ότι «θα βυθίζουν το πλοίο που θα πιάσει λιμάνι» ίσως τελικά να μην είναι και τόσο αβάσιμες και φαίνεται να έπιασαν τόπο. Δηλώνουν οι κάτοικοι ότι η άφιξη πλοίου θα σημάνει και την μόνιμη παραμονή των μεταναστών στο νησί και σε αυτό το σενάριο είναι πανέτοιμοι να αντιδράσουν ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!
Η αλήθεια είναι ότι το νησί είναι στα κάγκελα. Κάτι το δεύτερο χοτ σποτ, κάτι η ύποπτη σιωπή των ΜΜΕ (τοπικών και εθνικών) κάτι οι ύβρεις που λαμβάνουν από τον δήμαρχο (που χαρακτήρισε χιλιάδες ψηφοφόρους του ακροδεξιούς) και τις τοπικές του Σύριζα (που εδώ και 10 μέρες δεν τολμούν να βγουν από τα σπίτια τους και τις ανακοινώσεις τις βγάζουν από τα σπίτια και τα γραφεία τους) δεν αργεί το μείγμα να είναι άκρως εκρηκτικό.
Το σίγουρο είναι ότι στο επόμενο μπαμ με μετανάστες τα σιδερικά που αυτή τη φορά έμειναν πίσω από πόρτες για άμυνα, θα βγουν έξω και αυτό το ξέρουν πλέον ΟΛΟΙ και ας κάνουν την παλαβή.
Απ΄ότι μου μεταφέρουν ο γνωστός εκφωνητής ραδιοφωνικού σταθμού στη Μυτιλήνη (Παπούκας) πρωτοστατεί και πλέον έχει σηκώσει τη σημαία της πραγματικής ενημέρωσης του τι συμβαίνει στο νησί!
e-koutsobola.gr
900χιλιαρικα τα βρισκουν στο πιτσφιτιλι για τους λαθρο. Μηπως οι εφοπλιστες "γνωριζουν"κατι παραπανω για την κατασταση εκει η απλα εκβιαζουν για περισοτερο χρημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Vastervik ( ετσι λεγεται το πλοιο για το οποίο μιλάτε..) δουλευει Ηγουμενιτσα - Μπριντιζι και εδώ και ορισμένους μηνες που ξεκινησε τα δρομολόγιά του κανει τιτάνια προσπάθεια να παρει κινηση ( φορτηγά ) από την ιταλική Grimaldi Lines που είναι ο αντίπαλος . Η ναύλωση είναι για 1 μηνα απο οτι διαβασα , αν φύγει τώρα από τα δρομολόγια της Ιταλίας θα παρει μεν πρόσκαιρο χρήμα, αλλά θα δείξει ασυνέπεια και θα χάσει όσες μεταφορικές έχει καταφέρει με κόπο να "τραβήξει" σαν μονιμη πελατεία.. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που δεν πήγε, ορθώς κατ εμέ, αλλα δεν ειναι ο μόνος....
ΑπάντησηΔιαγραφή