Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Αυτή η υπόθεση με τον μικρό Μπεν κάτι μου θυμίζει…



Έχει Νότιο Γιόρκσάιρ η Ελλάδα; (Κατά το «έχει η Αγγλία Καλαμάτα;»)
Αν έχω καταλάβει καλά: 
Στην ελληνική επικράτεια αρμόδια για την ανεύρεση αγνοουμένου είναι η Σκότλαντ Γιάρντ. 
Της Σκότλαντ Γιαρντ παρούσης, οι ελληνικές αρχές παύονται.

Ο αγνοούμενος είναι νεκρός κι ας μην έχει βρεθεί σκελετός, επειδή το λέει η Σκότλαντ Γιαρντ. 
Αποβιώσας έλληνας πολίτης καταδικάζεται μετά θάνατον ως δολοφόνος επειδή το λέει η Σκότλαντ Γιαρντ.
Οι δηλώσεις της Σκότλαντ Γιαρντ σε βρετανικά μέσα (τις οποίες αναδημοσιεύουν οι ιθαγενείς παπαγάλοι) επέχουν θέση αποδείξεων, πειστηρίων, τεκμηρίων. 

Ελλάδα; Έχει Νότιο Γιόρκσάιρ η Ελλάδα;
Στη γη μας η Σκότλαντ Γιαρντ αποφασίζει, διατάζει, δικάζει, καταδικάζει.
Λοιπόν αυτή η ιστορία κάτι μου θυμίζει… κάτι μου θυμίζει… κάτι μου θυμίζει… Α ναι! Το βρήκα! Μπανανία! Αποικία! Προτεκτοράτο! 
aristidisdikaios.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.