Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

ΣΟΥΗΔΙΑ: Απαγόρευσαν προσευχή σε νηπιαγωγείο. Την αντικατέστησαν με ευχαριστία στον ήλιο και την βροχή…



Ένα νηπιαγωγείο στην Σουηδία, που το διαχειρίζεται ο ‘Στρατός της Σωτηρίας’, θεωρήθηκε «πολύ χριστιανικό» στο εκπαιδευτικό του περιεχόμενο, όπως διαπίστωσε μια κυβερνητική επιθεώρηση, και αναγκάστηκε να σταματήσει τα μαθήματα της Βίβλου την ώρα του κολατσιού και την προσευχή πριν από τα γεύματα.

Ο σουηδικός νόμος περί Εκπαίδευσης απαγορεύει το «ομολογιακό» εκπαιδευτικό περιεχόμενο κατά τη διάρκεια της σχολικής φοίτησης. Αναφέρει επίσης ότι οι μαθητές πρέπει πάντα να έχουν τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από αυτές τις δραστηριότητες.
«Γνωρίζαμε ότι δεν μπορούσαμε να έχουμε πλέον κάποιο χρόνο προσευχής, γιατί θα θεωρείτο "ομολογιακή δραστηριότητα", και έτσι προσθέσαμε μια μικρή προσευχή κατά τη διάρκεια των γευμάτων», δήλωσε η Britt Marie Mårtensson, διευθύντρια του νηπιαγωγείου. Αλλά και αυτό ακόμα θεωρήθηκε υπερβολικά ομολογιακό για τις προτιμήσεις της κυβέρνησης, επειδή τα παιδιά προσχολικής ηλικίας «δεν είχαν αρκετές επιλογές να αποχωρήσουν από αυτήν».
Τώρα, αντί για την προσευχή, τα παιδιά τραγουδούν ένα στιχάκι στο οποίο «ευχαριστούν τον ήλιο, τη βροχή και το φαγητό», ανέφερε ο SVT.
«Δεν είναι τόσο δύσκολο να γίνει διάκριση ανάμεσα στις δραστηριότητες που είναι εκπαιδευτικές και εκείνες που δεν είναι στα δημοτικά σχολεία, διότι η διδασκαλία συμβαίνει στην τάξη, αλλά όταν πρόκειται για προσχολική ηλικία είναι δύσκολο να γίνει αυτή διάκριση», δήλωσε η Pian Rosell του δήμου Umeå.
Τα παιδιά δεν λένε "αμήν", ούτε μιλούν για τη Βίβλο. Το σχολείο διαθέτει χώρο για 32 μαθητές, σύμφωνα με την SVT.
Πρόσφατα, ένα Ορθόδοξο Ιουδαϊκό σχολείο στο Λονδίνοαπειλήθηκε με κλείσιμο επειδή δεν διδάσκει τα παιδιά ακόμα και στην ηλικία των τριών, την θεωρία του transgenderism. Ήδη στονΚαναδά τα χριστιανικά σχολεία έχουν υποχρεωθεί να ενσωματώσουν και μαθήματα LGBT και υπέρ της άμβλωσης.
Ο Πρωθυπουργός της Σουηδίας δήλωσε πρόσφατα ότι πιστεύει ότι όλοι οι ιερείς της Εκκλησίας της Σουηδίας πρέπει να τελούν «γάμους» ομοφυλόφιλων αλλιώς να βρουν άλλη δουλειά.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

2 σχόλια:

  1. Προσωπική μου άποψη είναι πως το πολιτικό καθεστώς της νεοελληνικής γεωγραφικής επικράτειας, θα μπορούσε να διδαχθεί πληθώρα δημοκρατικών στοιχείων, πού ήδη έχουν θεσμοποιηθει σε κρατη σοβαρά και κυρίαρχα, και στην συνέχεια να τα μιμηθεί .
    Απο την Σουηδία, θα μπορούσε μεταξύ άλλων, να διδαχθεί και να εφαρμόσει τον πλήρη θεσμικό διαχωρισμό της εκκλησίας απο το σουηδικό κράτος.

    Όμως στην νεοελληνική επικράτεια, (και όχι μόνο, διότι τα ίδια συμβαίνουν οπουδήποτε υπάρχει νεοέλληνας), καλλιεργούνται με ένταση τα στείρα ιδεολογήματα του χριστιανισμού, του βυζαντινισμού και του εθνικισμού.

    Αυτά λοιπόν τα απολύτως αντιπαραγωγικά όσο αφορά την ελευθερία κριτικής σκέψης, και μη δημιουργικά ιδεολογήματα, συνοδεύουν τον νεοέλληνα από βρεφικής ηλικίας, τον δηλητηριάζουν και τον μπολιάζουν βαθιά.

    Καθ' αυτό τον τρόπο έχουν διαμορφωθεί σήμερα οι κατάλληλες
    ταυτότητες και προσωπικότητες οι οποίες φαίνονται τελείως ανήμπορες να συνειδητοποιήσουν, να αντιδράσουν και να εξεύρουν λύσεις στα οξεία, θανατηφόρα προβλήματα στα οποία εκτείθονται.

    Δυστυχώς στείρες αρχαιολατρίες, βυζαντολατρίες, εθνικοφροσύνες, προσευχές και προσμονές θαυμάτων απο διάφορους γνωστούς και μη γνωστούς πατέρες της εκκλησίας δεν μμπορούν να βοηθήσουν.

    Η νεοελληνική κοινωνία πρέπει άμεσα να απαλλαχθεί απο τα διάφορα ιδεολογήματα με τα οποία είναι εμποτισμένη, και να βγεί από το βαθύ λήθαργο πού έχει υποπέσει, κάνοντας έτσι και το πρώτο βήμα προς τον εκδημοκρατισμό της.

    Εκδημοκρατισμός σημαίνει μεταξύ άλλων την αντιμετώπιση του ανθρώπου σαν υποκείμενο και όχι σαν αντικείμενο, αλλά και γενικότερα την άμεση συμμετοχή της κοινωνίας:

    * στην εξουσία και στον έλεγχο της,
    * στην λήψη όλων των αποφάσεων, ακόμα και των δικαστικών,
    * στην θεσπιση των νόμων,
    κ.α.

    Με εκτίμηση

    ΡΟΗ ΦΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσωπική μου άποψη είναι πως το πολιτικό καθεστώς της νεοελληνικής γεωγραφικής επικράτειας, θα μπορούσε να διδαχθεί πληθώρα δημοκρατικών στοιχείων, πού ήδη έχουν θεσμοποιηθει σε κρατη σοβαρά και κυρίαρχα, και στην συνέχεια να τα μιμηθεί .
    Απο την Σουηδία, θα μπορούσε μεταξύ άλλων, να διδαχθεί και να εφαρμόσει τον πλήρη θεσμικό διαχωρισμό της εκκλησίας απο το σουηδικό κράτος.

    Όμως στην νεοελληνική επικράτεια, (και όχι μόνο, διότι τα ίδια συμβαίνουν οπουδήποτε υπάρχει νεοέλληνας), καλλιεργούνται με ένταση τα στείρα ιδεολογήματα του χριστιανισμού, του βυζαντινισμού και του εθνικισμού.

    Αυτά λοιπόν τα απολύτως αντιπαραγωγικά όσο αφορά την ελευθερία κριτικής σκέψης, και μη δημιουργικά ιδεολογήματα, συνοδεύουν τον νεοέλληνα από βρεφικής ηλικίας, τον δηλητηριάζουν και τον μπολιάζουν βαθιά.

    Καθ' αυτό τον τρόπο έχουν διαμορφωθεί σήμερα οι κατάλληλες
    ταυτότητες και προσωπικότητες οι οποίες φαίνονται τελείως ανήμπορες να συνειδητοποιήσουν, να αντιδράσουν και να εξεύρουν λύσεις στα οξεία, θανατηφόρα προβλήματα στα οποία εκτείθονται.

    Δυστυχώς στείρες αρχαιολατρίες, βυζαντολατρίες, εθνικοφροσύνες, προσευχές και προσμονές θαυμάτων απο διάφορους γνωστούς και μη γνωστούς πατέρες της εκκλησίας δεν μμπορούν να βοηθήσουν.

    Η νεοελληνική κοινωνία πρέπει άμεσα να απαλλαχθεί απο τα διάφορα ιδεολογήματα με τα οποία είναι εμποτισμένη, και να βγεί από το βαθύ λήθαργο πού έχει υποπέσει, κάνοντας έτσι και το πρώτο βήμα προς τον εκδημοκρατισμό της.

    Εκδημοκρατισμός σημαίνει μεταξύ άλλων την αντιμετώπιση του ανθρώπου σαν υποκείμενο και όχι σαν αντικείμενο, αλλά και γενικότερα την άμεση συμμετοχή της κοινωνίας:

    * στην εξουσία και στον έλεγχο της,
    * στην λήψη όλων των αποφάσεων, ακόμα και των δικαστικών,
    * στην θεσπιση των νόμων,
    κ.α.

    Με εκτίμηση

    ΡΟΗ ΦΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.