Τρίτη, 22 Μαΐου 2018

Ήδη πια θα κατάλαβες Μπουτάρης τί σημαίνει...



Λίγο πριν ξεψυχήσει ο μέγιστος των Ελλήνων, ο Αλέξανδρος Γ' ο Φιλίππου, υπέδειξε σχεδόν ψελλίζοντας από την αδυναμία, ότι το δαχτυλίδι της Αυτοκρατορίας θα πρέπει να δοθεί...τω κρατίστω δηλαδή στον πιο ισχυρό! Λίγα χρόνια αργότερα, οι διάδοχοι του Ελληνικού πολιτισμού φίλοι μαςΡωμαίοι έλεγαν: «Ad victor spolia», όπερ μεθερμηνευόμενον εστί, τα λάφυρα στον νικητή. Στην σημερινή εποχή, στην εποχή της τεχνολογίας, στην εποχή της κυριαρχίας του ενδελεχούς επιστημονικού marketing, ο νικητής εκπορεύεται μέσα από τις μορφές του επικοινωνιακού πολέμου και της προπαγάνδας.
Προχθές, κατέστημεν μάρτυρες με την δύναμη της εικόνας, στον ξυλοδαρμό του 75χρονου Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη.Πράξη το δίχως άλλο καταδικαστέα. Θα επιθυμούσα όμως να θέσω δύο ερωτήματα, ως τροφή για σκέψη. 
Απορία πρώτη: Όσοι...υπερευαίσθητοι (δεν μπορούσαν να φάνε το βράδυ από το κακό τους) κόπτονται (ούτεΧριστιανοί...Κόπτες να ήταν) και διατρανώνουν την οργή τους, εναντίον της βίας (και καλά κάνουν για το εν λόγω περιστατικό) αλήθεια πώς θα αντιδρούσαν, εάν το…δίποδοΤζέισον Αντιγόνη πλάκωνε στα μπουνίδια, κάποιον ανάλογο θεσμικόν άνδρα, ας πούμε τον βουλευτή Κατσίκη,που μου ήρθε τώρα στο μυαλό, ο οποίος δεν έχει εκφραστεί και με τα καλύτερα λόγια για την (πρωτίστως) εγκεφαλική ανωμαλία αυτών των…οντοτήτων και την ιδιοσυχνότητα της υπαρξιακής τους στρέβλωσης;;; Θα εξανίσταντο με την ίδια ένταση ή μήπως οι…θορυβώδεις μειοψηφίες θα επέβαλαν και πάλι την θέλησή τους απέναντι στην σιωπηλή πλειοψηφία, την βούληση της οποίας υποτίθεται, ότι εκφράζει και προστατεύει το σημερινό μας πολίτευμα της αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας;;!! 
Σας υπενθυμίζω και ένα άλλο γεγονός για όσους έχουν αδύνατη μνήμη. Όταν πριν λίγο καιρό οι Πόντιοι έριξαν φάπες στους Χρυσαυγίτες, ποιος τόλμησε να καταδικάσει απερίφραστα την επίθεση, εμφορούμενος από...δημοκρατικές ευαισθησίες και διαπνεόμενος από αισθήματα ανθρωπισμού;; Ολίγιστοι, έως μηδαμινοί! Αντιθέτως, η συντριπτική πλειοψηφία κατέστη...χαιρεκάκως σιωπούσα, ενώ η πλειονότης των media έγραψε, ότι οι Πόντιοι έκαναν...θυσίες (ωσάν οι Χρυσαυγίτες να ήταν ζώα) υπό τους ήχους Ποντιακής λύρας, τουτέστιν έπεσε...ξύλο μετά μουσικής, βγάζοντας από μέσα τους ένα απίστευτο μένος αναμεμειγμένο με ηδονή διότι οι...κακοί φασίστες την πάτησαν! Πού ήταν λοιπόν τότε οι...λειράτοι, οι οποίοι σήμερα διαρρηγνύουν ιμάτια;; Συμπέρασμα: Δεν χωρούν δυο μέτρα και δυο σταθμά για την άσκηση της βίας. Είτε την καταδικάζεις…πανταχόθεν ανακύπτουσα, είτε γίνεσαι ανεδαφικός, γελοίος, γραφικός και εάν...προαχθείς περαιτέρω και επικίνδυνος! 
Απορία δεύτερη: Αγαπητέ Δήμαρχε Θεσσαλονίκης, γιατί προκαλείς τα…μάλα;;!! Πώς γίνεται από την μία να λες ευθαρσώς, ότι...χέστηκα, εάν ο Κεμάλ εξαφάνισε με γενοκτονία σχεδόν μισό εκατομμύριο Ελλήνων του Πόντου και από την άλλη να παρίστασαι σε τελετή για την μνήμη τους;;; Αφού, όπως λες δεν σε αγγίζει το θέμα, ας το να πάει στο καλό! Δεν γίνεται να είσαι «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ» για τα ψηφαλάκια! Φτάνει πια με την πολιτική υποκρισία! Η ανθρώπινη παράμετρος είναι πολύ ισχυρή και συχνά κείται ανεξέλεγκτη, ενώ αποδίδει τα επίχειρα ανομιών και αυθαιρεσίας… 
Εάν ο κ. Μπουτάρης δεν μπορεί να σηκώσει στους ώμους του τα άχθη του θεσμικού του αξιώματος τότε πολύ απλά επιβάλλεται να παραιτηθεί διότι έχει…έτη και έτη μεταλλαχθεί σε έναεπηρμένο πολιτικό σούργελο! Οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, που τον ψήφισαν για την θέση αυτή δεν τον εξέλεξαν για να λέει και να πράττει αυτές τις ανοησίες.Κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε να έχει ήδη παραπεμφθεί, από τον Περιφερειάρχη στο Πειθαρχικό Συμβούλιο με την πρόταση κυρώσεως της «παύσης» και η διαδικασία αυτή να έχει ήδη ολοκληρωθεί με την απομάκρυνσή του. Έτσι δεν είναι κ.Τζιτζικώστα;; Έχετε ενδοιασμούς;;; Βγείτε να μιλήσετε ξεκάθαρα... 
Ας θέσω όμως άλλες δυο παραμέτρους. Ευτυχώς ή δυστυχώς, η βία δεν είναι μόνο λεκτική και σωματική. Η χειρίστη μορφή βίας και τρομοκρατίας είναι, όταν περνάς την ζωή σου μέσα στην οικονομική ένδεια αλλά και την ηθική αναξιοπρέπεια, επειδή οι «ηγέτες» σου φρόντισαν γι' αυτό. Ομοίως, βία είναι να επιβάλεις στην κοινωνία την διαστροφή και την παρακμή και να επιχειρείς να την εμφανίζεις ως κανονικότητα, ενώ η αφεντιά σου να είναι στο απυρόβλητο απολαμβάνοντας ασυλία! Κατά συνέπεια, τα νοσηρά αυτά φαινόμενα ΔΕΝ στοιχειοθετούν, ούτε συνθέτουν πολιτικό λόγο! Τις πταίει;; Ποιος εξεχυδάισε και εξεμαύλισε τα ήθη;;; Ποιος ευτέλισε την Δημοκρατία;;; Ποιος έδειξε τον δρόμο της αυθάδειας, της απρέπειας, της ασέβειας σε πρόσωπα, έννοιες, θεσμούς, στην κοινωνία;;; Όπως και να 'χει, αυτό, το οποίο βιώνουμε ΔΕΝ είναι δημοκρατία! Έχει γίνει οπωσδήποτε μια κακή αρχή. Και συνήθως ακολουθεί χειρότερο τέλος…
Επίσης, όποιος πιστεύει, ότι τι η συμμετοχή του πολίτη στα κοινά πρέπει να αναλώνεται μία φορά κάθε τέσσερα χρόνια πλανάται πλάνην οικτράν!! Πείτε μου, γιατί δεν διενεργούνται πλέον δημοψηφίσματα, (ένα έγινε τα τελευταία...40 χρόνια και υλοποιήθηκε το αντίθετο αποτέλεσμα από την εκπεφρασμένη ετυμηγορία του) τα οποία αποτελούν το αρτιότερο εργαλείο της δημοκρατίας, γιατί δεν παρατηρείται ησυνέργεια του πολίτη σε επιτροπές ελέγχου εξουσίας κ.ο.κ, αρμοδιότητες, οι οποίες μάλιστα προβλέπονται και από το υπάρχον Ελληνικό Σύνταγμα;:!! Γιατί μας θέλουν να εμβαπτιζόμαστε σε μια...λίμνη παθογένειας, γιατί ΠΡΕΠΕΙ να εμποτιζόμαστε σε ένα κοκτέιλ λήθης και λησμονιάς, μετατρεπόμενοι σε πρόβατα και παθητικούς δέκτες ικανοίΜΟΝΟ για να (τους) ψηφίζουμε;;!! Μπας και αυτό το σαθρό πολιτικό σύστημα επιχειρεί να αναγορεύσει εαυτόν εις...Θεόν, οι οποίοι, ως γνωστόν από την Μυθολογία, ήταν οι μοναδικοί, που έπιναν από την...λίμνη της Μνημοσύνης;;!! Να είστε έτοιμοι...
Τα σέβη μου. 
biocosmology.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.