Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Ἡ ποντιακὴ καταγωγὴ τοῦ Ἐρντογᾶν!



Ὁ Τοῦρκος πρωθυπουργὸς ἐνοχλεῖται πολὺ ὅταν τίθεται ὑπὸ ἀμφισβήτηση τὸ πόσο Τοῦρκος εἶναι. Ὁ Ρετζὲπ Ταγὶπ Ἐρντογᾶν, σὲ τηλεοπτικὴ συνέντευξη στὸ κανάλι NTV, στὶς 10 Ἰουνίου 2011, σὲ σχετικὴ ἐρώτηση ποὺ ἀφορᾶ τὴ καταγωγή του, μίλησε μὲ τὸν πιὸ προσβλητικὸ καὶ ἀπαξιωτικὸ τρόπο γιὰ τὴν ἑλληνική του καταγωγή, λέγοντας τὴ φράση ποὺ συνηθίζεται νὰ λέγεται ὅταν ἀναφέρεται ἡ λέξη διάβολος, δηλαδὴ «ὁ ἔξω ἀπὸ ἐδῶ», ὅταν εἶπε τὴ λέξη Rum (Ρωμηός-Ἕλληνας).

Τοῦρκοι ἐρευνητὲς ἀνακάλυψαν ὅτι ὁ Ἐρντογᾶν ἔχει ἑλληνικὴ καταγωγή, ἀπὸ τὸ χωριὸ Ποταμιὰ τῆς Ριζούντας τοῦ Πόντου. Ὁ ἐρευνητὴς Cezmi Yurtsever ἀναφέρει ὅτι μὲ τὸν ἐξισλαμισμὸ τῶν Ποντίων ταυτόχρονα ἔγινε ἀλλαγὴ τοῦ δημογραφικοῦ χαρακτήρα τοῦ Πόντου, ἀλλάζοντας τὶς ἑλληνικὲς ὀνομασίες χωριῶν καὶ πόλεων μὲ τουρκικές. Ὅπως ἀναφέρει, παρόλο ὅτι ἔχουν περάσει τόσα χρόνια ποὺ ὁ Fatih Sultan Mehmet ποὺ κυρίευσε τὸν Πόντο, ἐξισλαμίζοντας τὸν ἑλληνικὸ πληθυσμὸ καὶ μὲ φιρμάνι (διάταγμα) ἄλλαξε τὶς ὀνομασίες, μέχρι σήμερα οἱ κάτοικοι τοῦ Πόντου χρησιμοποιοῦν τὴν ἑλληνικὴ ὀνομασία τῶν χωριῶν τους.
Ὁ Ἐρντογᾶν, σὲ πρόσφατη περιοδεία στὴν περιοχὴ τῆς Ριζούντας (ἡ ὀνομασία ποὺ ἔδωσαν οἱ Τοῦρκοι τῆς Ριζούντας εἶναι RIZE), ἐπισκέφθηκε καὶ τὸ χωριὸ καταγωγῆς τῶν γονιῶν του, τὴν Ποταμιά. Στὴ πλατεία τοῦ χωριοῦ ἕνα μεγάλο πανὸ ἔγραφε ‘Potamya Hos Geldiginiz’, δηλαδὴ ἡ Ποταμιὰ σᾶς καλωσορίζει. Κατέβηκε ἀπὸ τὸ λεωφορεῖο, χόρεψε μὲ τοὺς ὁμοχώριούς του ποὺ ἦταν ντυμένοι μὲ ποντιακὲς παραδοσιακὲς στολὲς καὶ στὴν ὁμιλία τοῦ εἶπε ὅτι ἕνας ἀπόδημος ἀπὸ τὴν Ποταμιά, ὅταν ἐπισκέπτεται τὸ χωριό του, τὸ ἀποκαλεῖ μὲ τὴν παραδοσιακὴ ὀνομασία Ποταμιὰ καὶ ὄχι μὲ τὴν τουρκικὴ ὀνομασία ποὺ εἶναι ‘Guneysu’ (νερὸ τοῦ νότου).
Αὐτὸ τὸ βίντεο μὲ τὴν ὑποδοχὴ τὸ Ἐρντογᾶν στὴ Ποταμιά, τὸ χρησιμοποίησε ὁ ἡγέτης τοῦ Ἐθνικιστικοῦ Κόμματος Devlet Bahceli στὴ προεκλογικὴ ἐκστρατεία, γιὰ νὰ πλήξει τὸν Ἐρντογᾶν ὅτι εἶναι ἑλληνικῆς καταγωγῆς.
ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ...

Ὁ Τοῦρκος ἐρευνητής, γιὰ νὰ στηρίξει τὸ εὔρημά του, παραθέτει στοιχεῖα ἀπὸ τὸ φορολογικὸ ἀρχεῖο τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας γιὰ τοὺς κατοίκους τοῦ χωρίου Ποταμιὰ καὶ βρῆκε τὰ στοιχεῖα τοῦ προπάππου τὸ Erdogan, ὅτι ἦταν ἐπικεφαλῆς ἀντάρτικης ὁμάδας Ἑλλήνων τοῦ Πόντου ἐναντίον τῶν Τούρκων κατακτητῶν. Τὸ ἐπίθετό του προπάππου τοῦ Ἐρντογᾶν ἦταν τὸ ἐξισλαμισμένο Bakatoglu Memis. Τὸ φορολογικὸ βιβλίο στὴ στήλη ἐθνικὴ καταγωγὴ ἔγραφε τὴ λέξη ‘Ἐξισλαμισθεῖς’ καὶ στὴ στήλη ὀνοματεπώνυμο τὸ νέο ἰσλαμικὸ ὄνομα.
Τὸ ἀρχεῖο εἶναι τοῦ 1850 καὶ φαίνεται ὅτι ὁ προπάππος τοῦ Ἐρντογᾶν ἦταν ὁ πιὸ πλούσιος, διότι ὅλοι οἱ χωριανοὶ πλήρωναν φόρους 20-30 γρόσια ὁ καθένας καὶ ὁ προπάππος τοῦ Ἐρντογᾶν πλήρωσε 38 γρόσια. Ἡ οἰκογένεια ἄλλαξε ἐπίθετο τὸ 1934, διότι ἡ λέξη ‘Bakat’, ποὺ ἦταν τὸ ἐπίθετό της οἰκογένειας, ἐθεωρεῖτο βρισιά, διότι ὅλοι οἱ Ἕλληνες ἀντάρτες ἀποκαλοῦνταν ‘Bakat’. Στὸν Πόντο, συνεπῶς, ἡ λέξη αὐτὴ εἶχε τὴ σημασία Ἕλληνα ἀποστάτη, στασιαστὴ ἐναντίον τῶν Τούρκων.
Τὸ σύνδρομο τοῦ γενιτσαρισμοῦ
Οἱ γονεῖς τοῦ Ἐρντογᾶν ἐγκατέλειψαν τὸ χωριὸ τοὺς τὴν Ποταμιὰ καὶ ἐγκαταστάθηκαν σὲ φτωχὴ συνοικία τῆς Κωνσταντινούπολης στὸ ‘Kasim Pasa’, ποὺ σήμερα εἶναι κακόφημη. Ὁ Ἐρντογᾶν γεννήθηκε στὸ Kasim στὶς 29 Φέβ. 1954. Στὴ συνέντευξή του στὸ NTV, ὁ Τοῦρκος Πρωθυπουργὸς ἀνέφερε ὅτι εἶναι καὶ αἰσθάνεται Τοῦρκος, καὶ θὰ κινηθεῖ δικαστικὰ σὲ συγγραφεῖς ποὺ τὸν ἀναφέρουν ὡς Ἕλληνα.
Ὁ Ρετζὲπ Ταγὶπ Ἐρντογᾶν εἶναι ὅπως ὅλους τους σημερινοὺς κατοίκους τοῦ Πόντου πού, ἐνῶ γνωρίζουν ὅτι ἔχουν ἑλληνικὴ καταγωγή, διακατέχονται ἀπὸ τὸ σύνδρομο τοῦ γενιτσαρισμοῦ καὶ θέλουν νὰ ἀποδείξουν στὴ πράξη ὅτι εἶναι πιὸ Τοῦρκοι ἀπὸ τοὺς ὑπολοίπους. Γι' αὐτὸν τὸ λόγο τὸ Ἐθνικιστικὸ Κόμμα τοῦ Devlet Bahceli ἔχει τὶς πιὸ πολλὲς τυπικὲς ὀργανώσεις στὸν κατεχόμενο Πόντο. Τὸ σύνδρομο τοῦ γενιτσαρισμοῦ ἔχει ὅλα τὰ χαρακτηριστικὰ παιδιοῦ ἀγνώστου πατρὸς ποὺ εἶναι φοβία, ἀνασφάλεια, παράλογες ἐκρήξεις θυμοῦ, ἐντυπωσιασμοῦ, ἐκδικητικότητας καὶ κομπλεξισμού.
sigma
orthodoxia-ellhnismos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.