Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Την πλήρη αναμόρφωση από φέτος των βιβλίων στα τουρκικά σχολεία ανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας της Τουρκίας, Yusuf Tekin, στα οποία θα δίνεται μεγάλη έμφαση στην διδασκαλία των θρησκευτικών και επί τη ευκαιρία της κατάργησης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του Φετουλάχ Γκιουλέν, αλλά και στην εμπέδωση της εθνικής συνείδησης στην τουρκική νεολαία, στοιχείο απαραίτητο για την ύπαρξη της Τουρκίας.
Χαρακτηριστικό είναι πως τα καινούργια σχολικά βιβλία που τυπώθηκαν φέτος και θα αργήσουν για μια εβδομάδα να διανεμηθούν στα τουρκικά σχολεία, θα δίνουν την σωστή θρησκευτική εκπαίδευση με ιδιαίτερη έμφαση στην μεγάλη άξια του τουρκικού έθνους στην παγκόσμια κοινότητα.
Εντωμεταξύ σύμφωνα και με επίσημα στοιχεία της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκιάς, (κάτι ανάλογο με την δική μας Αρχιεπισκοπή), τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχτεί σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό η εξάπλωση της επίσημης ισλαμικής παιδείας καθώς και της ισλαμικής διδασκαλίας σαν απαραίτητο στοιχείο, όπως το παρουσιάζει η ίδια η ισλαμική κυβέρνηση.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, είναι ενδεικτικό ότι τα τελευταία 10 χρόνια με τον Ερντογάν στην εξουσία έχουν κτιστεί 8 χιλιάδες 985 καινούργια μουσουλμανικά τζαμιά, ενώ σημαντικό είναι πως γνωστές εκκλησίες όπως η Αγία Σοφία Τραπεζούντας και η Αγία Σοφία Νίκαιας, ξαναλειτουργούν σαν τζαμιά και επίκειται επίσης και η μόνιμη επαναλειτουργία της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινούπολης σαν μουσουλμανικό τέμενος.
Ήδη αυτή την στιγμή στα πλαίσια της πολιτικής εντατικής ισλαμοποίησης της Τουρκίας, στην Κωνσταντινούπολη λειτουργούν 3.317 τζαμιά. Στην υπόλοιπη Τουρκία, (μιλάμε για περιφέρειες), στο Ικόνιο 3.134 τζαμιά, στην Σαμψούντα 2.681, Κασταμονού 2.610, στην πρωτεύουσα Άγκυρα 2.999, Αττάλεια 2.183, Ορντού 2080,Τραπεζουτνα 2.005, Ντιαρμπακίρ 2004.
Όσοι πιστεύουν ότι μπορούμε να στηθούμε απέναντι σε τέτοιες πολιτικές με… αποθρησκειοποίηση κλπ τότε…
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr
Αμα υπηρχαν δασκαλοι και υπουργειο εθνικης παιδιας θα υπηρχαν Ελληνες πολιτες.
ΑπάντησηΔιαγραφή