Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Η ΚΡΥΦΗ ΠΥΛΗ της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ έδωσε το όνομα της ΥΨΗΛΗΣ ΠΥΛΗΣ στα σουλτανικά ανάκτορα.




Γράφει  ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Το άνοιγμα της ΚΡΥΦΗΣ ΠΥΛΗΣ στην ΑΓΊΑ ΣΟΦΙΑ θα νοηματοδοτήσει  σύντομα  και  την είσοδο  της Ρωμιοσύνης στην ΥΨΗΛΗ Πνευματική ΠΥΛΗ του Ουρανού.

ο Μωάμεθ ο Πορθητής ζούσε με τον καημό   της  ΚΡΥΦΗΣ  ΠΥΛΗΣ  μέσα  στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Στα απόκρυφα περάσματα της ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ κρύφτηκε ο σπόρος και ετοιμάζεται να καρπίσει.
Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ τον έσπειρε μετά την άλωση και έγινε θρύλος αλλά δεν είναι θρύλος ή φάντασμα αλλά πραγματικότητα που βιώνει ακόμα και μέσα στηνοθωμανική δυναστεία.
Τον τελευταίο καιρό οι γείτονες πολύ ταλαιπωρούνται με την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Τι δαιμονικά και άλλα απόκρυφα σύμβολα ανακαλύπτουν στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ,και μας ζαλίζουν με παράξενα και υποβολιμαία δημοσιεύματα.
Πως έχει το πράγμα  για να ξεμπλοκάρει λίγο ο φόβος τους.
Τέλη δεκαετίας του 80 μια Άγια μορφή Αγιορείτη Γέροντα που η Εκκλησία μας δεν προχώρησε  στην αγιοκατάταξη του ακόμα, μας  επισημαίνει: 
« θα αποκαλυφτεί σύντομα ότι ο Μωάμεθ ο Πορθητής έγινε και τάφηκε ως Ορθόδοξος Χριστιανός γιατί είχε την ευχή  της Ορθόδοξης μητέρας του»
«πίστευε και βίωνε καθημερινά τον θρύλο της  ΚΡΥΦΗΣ  ΠΥΛΗΣ  μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
«τον διακατείχε ιερό δέος με την μυστική αυτή Πύλη για αυτό το Σουλτανικό Ανάκτορο το ονομάτισε ΥΨΗΛΗ ΠΥΛΗ διότι πίστευε ότι μέσω της Κρυφής Πύλης στην Αγιά Σοφιά , πάς στον Ουρανό»
Τι ήταν λοιπόν η ΥΨΗΛΗ ΠΥΛΗ;
«Μετά την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης ονομάσθηκε έτσι το Σουλτανικό Ανάκτορο.
Αργότερα η Υψηλή Πύλη περιορίστηκε μόνο για το τμήμα εκείνο του Ανακτόρου όπου στέγαζε το γραφείο του Μεγάλου Βεζίρη και των υπηρεσιών του, αναφερόμενο πλέον στην κυβέρνηση του Οθωμανικού κράτους.
Σύμφωνα με τη συνηθισμένη πρακτική των ηγεμονιών της Μέσης Ανατολής κύρια λειτουργία του κράτους ήταν να παρέχει δικαιοσύνη στους υπηκόους του.
Αυτό σήμαινε θεωρητικά ότι όλοι οι πολίτες μπορούσαν να αποταθούν στον ηγεμόνα και την κυβέρνησή του ζητώντας δικαίωση για κάποια αδικία που υπέστησαν.
Η ίδια πρακτική ίσχυε και για την Οθωμανική αυτοκρατορία. Έτσι στην Πύλη η οποία χώριζε το εξωτερικό τμήμα των ανακτόρων, έδρα της γραφειοκρατικής κυβερνητικής μηχανής, από το εσωτερικό τμήμα, δηλαδή το χαρέμι και τα ιδιαίτερα διαμερίσματα του Σουλτάνου, η οποία αποκαλούνταν Πύλη της Ευδαιμονίας ή της Δικαιοσύνης, στηνόταν το αυτοκρατορικό συμβούλιο (Χουμαγιούν Ντιβάν), υπό την προεδρία του Σουλτάνου (ή υπό τον Μεγάλο Βεζίρη μετά τον Μωάμεθ Β’) και δεχόταν τα αιτήματα του λαού.
Στο ίδιο αυτό σημείο ήταν που γίνονταν δεκτοί και οι πρέσβεις των ξένων κρατών που ζητούσαν να παρουσιαστούν στην Κυβέρνηση ή στον Σουλτάνο.
Λόγω αυτής της πρακτικής, που στην Οθωμανική εθιμοτυπία κατελάμβανε έναν από τους σημαντικότερους ρόλους, επικράτησε η ονομασία Υψηλή Πύλη για τις οθωμανικές διπλωματικές υπηρεσίες και για τη Σουλτανική κυβέρνηση γενικότερα.
Η πρακτική αυτή συνεχίστηκε και μετά την επανάσταση των Νεοτούρκων, μέχρι την κατάργηση της Βασιλείας το 1924 από τον Κεμάλ Ατατούρκ.» https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7:%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1
ΓΙΑΤΊ ξέκαναν τον Μωάμεθ οι συμπατριώτες του;
Από τον Νίκο Χειλαδάκη
Σε μια σημαντική συνέντευξή του στην τουρκική εφημερίδα Χουριέτ, στις 15 Απριλίου 2012, ο Τούρκος συγγραφέας, Ahmet Ümit, παρουσιάζοντας το νέο του βιβλίο με τον τίτλο, «Να σκοτώσεις τον Σουλτάνο», ένα ιστορικό μυθιστόρημα που αναφέρεται στην ζωή του Μωάμεθ του Πορθητή, δηλώνει ότι υπάρχει ανάγκη να ανοιχτεί επιτέλους ο τάφος του για να ερευνηθεί τι ακριβώς έγινε με τον θάνατό του.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα του έργου, «Σκοτώνοντας τον Σουλτάνο», ο Μωάμεθ ο Πορθητής κατά πάσα πιθανότητα δεν πέθανε με φυσιολογικό τρόπο, αλλά δηλητηριάστηκε.
Το γεγονός αυτό για τον Ahmet Ümit έχει πολύ μεγάλη σημασία γιατί αν αποδειχτεί ότι έγινε έτσι, τότε, όπως υποστήριξε ο Τούρκος συγγραφέας, θα καταρρεύσει ένα μεγάλο ταμπού για την ίδια την ύπαρξη της Τουρκίας.
Μάλιστα ο Ahmet Ümit χαρακτήρισε «ιστορική κηλίδα» τον δηλητηριασμό του Φατίχ και δεν δίστασε να ζητήσει ακόμα και ιστολογική εξέταση για να εξακριβωθεί η πραγματική αιτία θανάτου του.
Να σημειωθεί ότι ο τάφος του Μωάμεθ του Πορθητή κρατείται ερμητικά κλειστός καθώς στο παρελθόν είχαν κυκλοφορήσει έντονες φήμες ότι αν ανοιχτεί θα αποκαλυφτεί ότι ο Φατίχ, τουλάχιστον στο τέλος της ζωής του, είχε ασπαστεί ο την Ορθοδοξία και ίσως γι’ αυτόν τον λόγο τον είχαν δηλητηριάσει. 
Ο πρώτος που μίλησε αποκαλυπτικά για το θέμα αυτό ήταν ένας μεγάλος Τούρκος πολιτικός και ποιητής, ο Γιαχία Κεμάλ Μπεγιατλί και το γεγονός αυτό αναφέρει ο Τούρκος συγγραφέας, Ρεσάτ Εκρέμ Κότσού στο βιβλίο του, «Οθωμανοί ηγεμόνες»,.
Η απαγορευμένη αυτή μαρτυρία είναι άκρως αποκαλυπτική για την πραγματική θρησκευτική ταυτότητα του μεγάλου Φατίχ των Οθωμανών, του Μωάμεθ του Πορθητή.
Γράφει λοιπόν το βιβλίο: «Την εποχή του Αμπντούλ Χαμίτ του Β΄, στις αρχές του εικοστού αιώνα, είχε σπάσει ένας μεγάλος αγωγός νερού στη συνοικία του μεγάλου τεμένους του Πορθητού, το Φατίχ. Το Φατίχ είχε οικοδομηθεί μεταξύ των ετών 1463 και 1470, πάνω στα ερείπια της κατεδαφισμένης από τους Οθωμανούς εκκλησίας των Αγίων Αποστόλων, κάτω από την οποία βρίσκονται θαμμένοι πολλοί βυζαντινοί βασιλείς. Στην εκκλησία αυτή ο Γεννάδιος είχε εγκαταστήσει το Πατριαρχείο κατόπιν άδειας του Μωάμεθ μετά την άλωση. Το 1454 ο Πατριάρχης εγκατέλειψε οικιοθελώς την εκκλησία, επειδή μέσα σε αυτή είχε βρεθεί το πτώμα ενός Τούρκου και φοβήθηκε μήπως κατηγορηθούν οι Έλληνες για το έγκλημα. Την κατασκευή του τζαμιού είχε αναλάβει ο Έλληνας αρχιτέκτονας, Χριστόδουλος, που φρόντισε όμως να διατηρήσει τα θεμέλια της κατεδαφισμένης εκκλησίας. Κατά την επισκευή όμως του χαλασμένου αγωγού, ο Αμπντούλ Χαμίτ έδωσε εντολή να ανοιχτεί ο τάφος του Μωάμεθ που βρίσκονταν δίπλα στο τζαμί, για να διαπιστωθούν τυχόν ζημιές και να επισκευαστούν. Ο τάφος λοιπόν ανοίχτηκε και σε βάθος τριών μέτρων βρέθηκε μια σιδερένια καταπακτή από όπου μια πέτρινη σκάλα οδηγούσε στην υπόγεια αίθουσα της βυζαντινής εκκλησίας. Εκεί βρέθηκε ο μαρμάρινος τάφος που βρίσκονταν το ταριχευμένο πτώμα του Μωάμεθ, ολόιδιο με το πορτρέτο που είχε φιλοτεχνήσει ο Ιταλός ζωγράφος Μπελίνι, πέντε μήνες πριν από τον θάνατο του Πορθητή. Το γεγονός αυτό και μόνο για πολλούς αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι ο Μωάμεθ θέλησε να ταφεί σαν χριστιανός και βυζαντινός βασιλιάς, εν μέσω των άλλων βυζαντινών αυτοκρατόρων».
Ο σουλτάνος Αμπντούλ Χαμίτ, που για λόγους πολιτικούς την εποχή εκείνη είχε εγκαταλείψει το μπεκτασισμό, (δηλαδή το αιρετικό Ισλάμ), τον οποίο ακολουθούσε και ασπάστηκε τον σουνιτισμό, δηλαδή το ορθόδοξο Ισλάμ, κυριεύτηκε από πανικό και έδωσε εντολή να σφραγιστεί αμέσως ο τάφος του Μωάμεθ.
Τα παραπάνω συνέβησαν πριν από το 1908 και έκτοτε ο τάφος του Μωάμεθ δεν ξανάνοιξε. 
Γι’ αυτό και σήμερα είναι αδύνατο να αποδειχτεί αυτή η μαρτυρία του Μπεγιατλί. Αποτελεί όμως μαρτυρία επιφανούς Τούρκου, η οποία δεν εξυπηρετεί κάποιες σκοπιμότητες και δεν είχε λόγους να παρουσιάζει τον Μωάμεθ Χριστιανό.
Σήμερα το μέρος εκείνο είναι απαγορευμένο και δεν επιτρέπεται σε κανένα, είτε αρχαιολόγο είτε θρησκευτικό αρχηγό να το πλησιάσει, επιτείνοντας έτσι το μυστήριο για τους βυζαντινούς βασιλικούς τάφους αλλά και για τους τάφους των σουλτάνων της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Είναι γεγονός ότι παρόμοιες με αυτήν μαρτυρίες έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς στην Τουρκία, αλλά χωρίς να δοθούν για ευνόητους λόγους μεγάλη έκταση.
Χαρακτηριστικό όμως είναι ότι στις 19 Δεκεμβρίου 1996, το εβδομαδιαίο περιοδικό, μεγάλης κυκλοφορίας, στην Τουρκία, «Ακτουέλ», του συγκροτήματος της γνωστής εφημερίδας, «Σαμπάχ», είχε κυκλοφορήσει με τον εξής εντυπωσιακό τίτλο: «Ο Πορθητής ήταν Χριστιανός;» και από κάτω είχε τον υπότιτλο: «Οι ιστορικοί δεν μπόρεσαν μέχρι σήμερα να λύσουν αυτό το μυστήριο, 540 χρόνια από τον θάνατο του μεγάλου Φατίχ».http://www.enromiosini.gr/20/05/2012
Τι θα γίνει με την ΚΡΥΦΗ ΠΥΛΗ μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ;
Ο Πνευματοκίνητος Λόγος του ΟΣΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ενισχύει και σήμερα την κρυμμένη δυναμική του Έθνους μας που βρίσκεται στο χειρότερο επίπεδο της απ όλες τις ιστορικές συγκυρίες.
«Δημήτριος : Γέροντα , η Ελλάδα θα πάθει κακό ;
Γέροντας :Πολλές μπόρες πέρασε η Ελλάδα , αδικήθηκε πολύ . Αλλά όμως μπόρες θα΄ναι !
Η Ελλάδα δεν θα πάθει τίποτε , γιατί την αγαπάει ο Θεός .
Στην Μικρά Ασία έχουμε πολλά άγια λείψανα .
Θα πάρουμε την Αγία Σοφία και θ΄ανοίξει και η πύλη.
Αυτήν την πύλη δεν την ξέρει κανείς …….να δούμε τι θα γίνει όμως ; Οι μιναρέδες τι θα γίνουν μετά ;
Σκεύος Εκλογής , Σελ :219 ΣΚΕΥΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ, Ιερομονάχου Χριστοδούλου Αγγελόγλου
Οι σύγχρονες ΑΓΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ της Ορθοδοξίας είναι ξεσηκωμένες ήδη.
Έχουν σηκώσει τα επιμανίκια τους και πορεύονται στην Καθ Ημάς Ανατολή για παλαίψουνε Ελληνο-Ρωμαίικα με τον τελευταίο σουλτάνο.
Το άνοιγμα της ΚΡΥΦΗΣ ΠΥΛΗΣ στην ΑΓΊΑ ΣΟΦΙΑ θα νοηματοδοτήσει την είσοδο  της Ρωμιοσύνης στην ΥΨΗΛΗ Πνευματική ΠΥΛΗ του Ουρανού.
Με πίστη και ελπίδα
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.