Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

ΤΟ CİHAD (Ο ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ) ΣΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ



Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Ενώ στην Ελλάδα οι αλλεπάλληλες μεταρρυθμίσεις στο μάθημα των θρησκευτικών το έχουν μετατρέψει ουσιαστικά σε μάθημα θρησκειολογίας και συγκρητισμού, στην Τουρκία σε τελείως αντίθετη πορεία ενισχύεται ο ισλαμικός χαρακτήρας του υποχρεωτικού μαθήματος των θρησκευτικών.


Μάλιστα σύμφωνα με το CNNTürk, θα διδάσκεται υποχρεωτικά το Cihad, δηλαδή ο ιερός πόλεμος κατά του κόσμου των απίστων, από την έκτη τάξη του δωδεκαετούς υποχρεωτικού σχολείου.

Άλλες σημαντικές μεταβολές στο υποχρεωτικό μάθημα των θρησκευτικών προς ενίσχυση του ισλαμικού φρονήματος είναι ότι θα αντικατασταθεί η λέξη «η θρησκεία μας», από την λέξη, «το Ισλάμ μας» και η λέξη «ο προφήτης μας», με το, «ο Πανάγιος Μωάμεθ»!
Μεγάλο ζήτημα υπάρχει για τους Αλεβίτγες. στο μάθημα των θρησκευτικών στην Τουρκία. Όπως έγινε γνωστό 14 Τούρκοι πολίτες από το 2014 προσέφυγαν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τον αποκλεισμό κάθε αναφοράς περί των Αλεβιτών.
Το θέμα αυτό, όπως ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Παιδείας της Τουρκίας, (έτσι ονομάζουν οι Τούρκοι το υπουργείο τους σε αντίθεση με την προοδευτική Ελλαδα), İsmet Yılmaz, θα συζητάει χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Γνωστό είναι ότι ο ίδιος ο Ερντογάν έχει αρνηθεί επίσημα τα θρησκευτικά δικαιώματα ων Αλεβιτών, προκαλώντας την αντίδραση τους και πολώνοντας το κλίμα μεταξύ Αλεβιτών που υπολογίζονται γύρω στα 15 εκατομμύρια και της πλειοψηφίας των Σουνιτών.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.