Τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα τα οποία βασίζονται στα αποτελέσματα ή εκροές αποτελούν μορφές κοινωνικής μηχανικής που χρησιμοποιούν τεχνικές τροποποίησης της συμπεριφοράς και καθορισμού αξιών ώστε να ελέγξουν το επίπεδο και το εύρος των απαιτούμενων γνώσεων και να αλλάξουν τις στάσεις, τις συμπεριφορές, τα πιστεύω και τις αξίες.
Τα επίπεδα επιτυχίας και επίτευξης στόχων για κάθε μαθητή κρατούνται σταθερά, ενώ ο χρόνος που απαιτείται για να επιτευχθούν είναι επιτρεπτό να ποικίλλει.
Σε παλαιότερες μορφές εκπαιδευτικών συστημάτων, ο χρόνος που επιτρεπόταν για την επίτευξη των στόχων παρέμενε σταθερός, ενώ τα επίπεδα επίτευξης ποίκιλλαν.
Η θεμελιώδης στρατηγική αυτού του κινήματος μεταρρύθμισης των εκπαιδευτικών συστημάτων είναι η ακύρωση όλων των ηθικών και ψυχολογικών εμποδίων της αρνητικής κοινωνικής αλλαγής. Οι πολιτικοί, βιομηχανικοί και τραπεζικοί ηγέτες οι οποίοι κινούν τα νήματα των κοινωνικών οργανώσεων συμπέραναν ότι με την ισχύουσα κατάσταση θα καταστεί πολύ δύσκολη η οικονομική και πολιτική διαχείριση των ατόμων στο άμεσο μέλλον.
Η εκπαίδευση που βασίζεται στα αποτελέσματα επιτελεί ρόλο-κλειδί στη διαχείριση του προβλήματος διαχείρισης.
Ο απόλυτος στόχος είναι να αποκτηθεί ο κοινωνικοπολιτικός έλεγχος πάνω σε όλες τις τωρινές και μελλοντικές γενεες παιδιών, καθιστώντας τα συνεργατικούς και πειθήνιους εργάτες και πολίτες που θα συμβαδίζουν με τη Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Η έμφαση των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών συστημάτων τοποθετείται σε στρατηγικές ομαδικής εκμάθησης, όπου όλα τα παιδιά πρέπει να επιτύχουν τους στόχους προτού η ομάδα ''προχωρήσει'', το οποιό θέτει τεράστια πίεση σε αντικομφορμιστικούς χαρακτήρες ωστε να συμμορφωθούν.
Ο προσανατολισμός στην ομαδική εκπαίδευση καθιστά την Εκπαίδευση Βάσει Εκροών ή Αποτελεσμάτων (Outcome Based Education) ένα ''ιδανικό'' σύστημα για τη τροποποίηση της συμπεριφοράς της ομάδας, και όχι για την εκπαίδευση της ξεχωριστής και αυτόνομης προσωπικότητας.
Στις πρακτικές συλλογικές τροποποίησης στάσεων ο υγιής ανταγωνισμός αποθαρρύνεται και το άτομα μαθαίνει ότι η (πειθήνια και κομφορμιστική) ομάδα είναι πιο σημαντική από το ίδιο το άτομο.
Charlotte Iserbyt – Η Λανθασμένη Εκπαίδευση της Αμερικής (The Miseducation of America)- Το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ διάρκειας 74 λεπτών αποτελεί πολύ σημαντικό καθώς καταδεικνύει τους τρόπους με τους οποίους το εκπαιδευτικό σύστημα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παράγει ανθρώπινους κλώνους χωρίς ικανότητα κριτικής σκέψης οι οποίοι θα διαθέτουν μονάχα δεξιότητες υπακοής, εμπιστοσύνης στις αρχές και εκτέλεσης οδηγιών
Peg Luksik – Ποιός Ελέγχει τα Παιδιά μας (Who Controls our Children?) - Το συγκεκριμένο βίντεο επεξηγεί τους τρόπους με τους οποίους το κράτος ελέγχει τα παιδιά μας μέσω του προγράμματος σχολικής εκπαίδευσης που προωθεί το δόγμα του συστήματος της μίας παγκόσμιας κυβέρνηση και της επερχόμενης πανθρησκείας ή θρησκείας της νέας εποχής...
pentapostagma.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.