Προσπαθώντας να προσεγγίσω τον τρόπο σκέψης των κατοίκων των Σκοπίων, πάντα σε σχέση με την εθνική τους ταυτότητα, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μάλλον αισθάνονται μεγάλη ντροπή που είναι Σλάβοι.
Δεν έχω κακή εντύπωση με τους Σλάβους: Σέρβους, Ρώσους, Ουκρανούς, Σλοβένους, Σλοβάκους κτλ κτλ το αντίθετο, τους έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια και σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ ότι η Σλάβικη κουλτούρα και ταυτότητα είναι κατώτερη των υπολοίπων ευρωπαϊκών λαών.
Η περίπτωση όμως των Σλάβων της ΦΥΡΟΜ και η προσπάθεια τους να αποκοπούν από την Σλάβικη ιστορία και κουλτούρα και να υιοθετήσουν μια νέα αρχαιοελληνικού τύπου κουλτούρα και ταυτότητα όμοια με αυτήν των: αρχαίας Σπάρτης –Αθήνας-Κορίνθουυ –Σάμου Κτλ, μου δίνει το δικαίωμα να αναρωτηθώ, μήπως τελικά είναι ντροπή να είναι κανείς Σλάβος; γιατί ας είμαστε ξεκάθαροι, οι Σλάβοι των Σκοπίων, αργά η γρήγορα θα πρέπει να επιλέξουν, αν είναι Σλάβοι ή δεν είναι Σλάβοι, αυτό είναι το κύριο θέμα στο οποίο πρέπει πρώτα να δώσουν μια απάντηση στους εαυτούς τους και όχι στο αν είναι ή δεν είναι απόγονοι των Αριστοτέλη –Δία-Ηρακλή-Μέγα Αλεξάνδρου – Διόνυσου – Αφροδίτης κτλ κτλ.
Στην ζωή δεν γίνεται να πορεύεσαι πατώντας σε δύο βάρκες, ούτε και μπορεί κάποιος να κρατά για πολύ δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη.
Οι κάτοικοι της ΦΥΡΟΜ αυτήν την στιγμή πορεύονται κρατώντας δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη, από την μια μεριά παρουσιάζονται ως Σλάβοι μοιραζόμενοι με τους υπολοίπους Σλάβους κοινούς ήρωες παραδώσεις ιστορία αλφάβητο κουλτούρα, αλλά την ίδια στιγμή θέλουν να μοιράζονται κοινούς ήρωες κοινές παραδώσεις ιστορία και μύθους και με τους αρχαίους Αθηναίους Κορινθίους Σπαρτιάτες Θεσσαλούς Κτλ.
Δεν είμαι ιστορικός και δεν έχω πλήρη εικόνα της ιστορίας των Σλάβων, όμως από όσο ξέρω δεν ισχυρίζεται κανείς Σλάβος, πέραν των κατοίκων της ΦΥΡΟΜ, ότι ήταν Σλάβοι, ο Ηρακλής η Αφροδίτη ο Αριστοτέλης ο Μέγας Αλέξανδρος η Ολυμπία ο Όμηρος ο Φίλλιπος η Κλεοπάτρα ο Διόνυσος κτλ Κτλ.
Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα από την λύση που θα δοθεί στο ζήτημα του ονόματος, οι κάτοικοι της ΦΥΡΟΜ είναι υποχρεωμένοι κάποια στιγμή να απαντήσουν στους εαυτούς τους, αν είναι, ή δεν είναι Σλάβοι.
Αν επιλέξουν να ταυτιστούν με την προ σλάβικη κουλτούρα και ιστορία της περιοχής, είναι υποχρεωμένοι μελλοντικά και να αποδεχτούν την γλώσσα και το αλφάβητο του Αριστοτέλη, αλλά και να αντικαταστήσουν τα Σλάβικα ονόματα των πόλεων τους με τα γνήσια αρχαία τους ονόματα, Πχ Ηράκλεια όχι Μπίτολα, Πχ Λυχνίδα και όχι Οχρίδα, Πχ Αστραίον και όχι Στρούμιτσα, Πχ Ενχαλών και όχι Στρούνγκα, πχ Ειδομένη και όχι Γευγκελή, Κτλ Κτλ, στο 90% των πόλεων της ΦΥΡΟΜ οι Σλάβοι της περιοχής έχουν αλλάξει τα Ονόματα τους, αλλοιώνοντας έτσι την ιστορία της περιοχής.
Ας φανταστούμε οι τωρινοί κάτοικοι της Αυστραλίας να προβάλουν την θεωρεία ότι είναι οι απόγονοι των αρχαίων κατοίκων της Αυστραλίας των Αβορίγινας, ή οι Τούρκοι να προβάλουν άποψη ότι είναι απόγονοι των βυζαντινών, κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τους κατοίκους της ΦΥΡΟΜ.
Αν οι αυστραλοί θεωρούσαν τους εαυτούς τους απόγονους των Αβορίγινας, λογικά έπρεπε να μιλούν να γράφουν και να προβάλουν τον πολιτισμό των Αβορίγιανας, ομοίως και αν οι Τούρκοι προβάλουν την άποψη ότι είναι απόγονοι των βυζαντινών θα είναι φυσικό να μιλούν να γράφουν να υπερασπίζονται τους ο Κομνηνούς ή τον Πατριάρχη Διονύσιο και τους λοιπούς αυτοκράτορες και λόγιους του Βυζαντίου, δεν συμβαίνει όμως αυτό, γιατί απλά οι αυστραλοί δεν ντρέπονται που είναι αυστραλοί, ομοίως και οι Τούρκοι δεν προβάλουν την άποψη ότι είναι βυζαντινοί για απλά δεν ντρέπονται που είναι Τούρκοι, εν αντιθέση με τους Σλάβους των Σκοπίων οι οποίοι μάλλον ντρέπονται που είναι Σλάβοι, ίσως αυτός να είναι ο λόγος που προσπαθούν να αποποιηθούν την Σλάβικη καταγωγή τους.
Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.