
Πώς γίνεται αυτό; Στην πραγματικότητα, εισάγονται οι πρώτες ύλες από την Κίνα, και στη συνέχεια «συναρμολογούνται» στην Ελλάδα. Επειδή ακριβώς η τελική διαδικασία της παραγωγής λαμβάνει χώρα επί ευρωπαϊκού εδάφους, το προϊόν δεν είναι made in China, αλλά made in Greece. Και κάπως έτσι φτάνει στα ράφια των σούπερ μάρκετς, όπου ο αγοραστής τα επιλέγει ως …ελληνικά.
Πού γίνεται όλη αυτή η διαδικασία; Σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, πέριξ του Πειραιά, ο οποίος, αργά αλλά σταθερά, μετατρέπεται στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Κίνας στην ΕΕ.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η Cosco θέλει να αναπτύξει τόσο την επένδυση της στον ΟΛΠ, καθώς αποδεικνύεται το καλύτερο ευρωπαϊκό διαβατήριο της. Το ίδιο δε, θέλει να κάνει τόσο με τον ΟΛΘ όσο και με άλλα μεγάλα ελληνικά λιμάνια.
voria
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.