Το πρωί της 25ης Δεκεμβρίου του 1989 εκτελέστηκε ο τύραννος Νικολάε Τσαουσέσκου και η σύζυγός του Ελενα.
Ο γεννημένος στη Ρουμανία και φυλακισθείς από το καθεστώς Τσαουσέσκου, Δρ NicholasDima, καθηγητής Γεωγραφίας, Γεωπολιτικής και Διεθνών Σπουδών, διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Columbia των ΗΠΑ και εμπειρογνωμόνων της Στρατιωτικής Σχολής στο FortBragg, όπου δίδαξε 1985-1988, γράφει στο βιβλίο του “Journey to Freedom” («Ταξίδι στην Ελευθερία»), ότι ο κομμουνιστής δικτάτορας Νικολάε Τσαουσέσκου απεχθανόταν (ή φοβόταν;) τους σταυρούς.
Στο βιβλίο του ο Δρ Dima γράφει : «Εκείνοι που γνώριζαν τον Τσαουσέσκου, επιμένουν ότι δεν μπορούσε να σταθεί μπροστά σε χριστιανικούς σταυρούς ή ευλογίες. Στη Βενεζουέλα ζήτησε να αφαιρεθεί από το δωμάτιό του ο σταυρός που υπήρχε. Σε επίσημο γεύμα προς τιμήν του από μια ομάδα επιχειρηματιών από τη Νέα Ορλεάνη . ., έφυγε από την αίθουσα, επειδή ένας πάστορας ευλόγησε το φαγητό! Στη συνέχεια έδιωξε κακήν κακώς τον VasilePungan, διευθύνοντα σύμβουλό του, για το γεγονός ότι δεν τον ενημέρωσε. «Αυτό το συγκλονιστικό περιστατικό επιβεβαιώνεται από το δημοσιογράφο του Newsweek, Edward Behr στο “Kiss theHand You Cannot Bite: The Rise and Fall of the Ceausescus”, όπου ο Behr επιβεβαιώνει ότι ο Τσαουσέσκου έφυγε νευριασμένος από ένα δείπνο στη Νέα Ορλεάνη, επειδή ο καρδινάλιος επέμεινε να κάνει μια προσευχή πριν από το γεύμα».
Σχετικά με την απέχθεια και το μίσος του προς τον Χριστιανισμό, ο Δρ Dima λέει : «Ο Τσαουσέσκου έδειξε σε όλη τη σταδιοδρομία του, μια βαθιά αποστροφή για τον Θεό και την εκκλησία».
Ο Τσαουσέσκου ως δράκουλας
Ένα άλλο βιβλίο είναι αυτό του αντιστράτηγου Ion MihaiPacepa, το “Red Horizons: TheTrue Story of Nicolae & ElenaCeausescus' Crimes, Lifestyle,and Corruption” («Κόκκινοι Ορίζοντες : Η αληθινή ιστορία των εγκλημάτων, του lifestyleκαι της διαφθοράς του Νικολάε & της Έλενας Τσαουσέσκου». Ο Πατσέπα, ο οποίος ήταν κατάσκοπος του κομμουνιστικού καθεστώτος στη Ρουμανία μέχρι το 1978, αποκαλύπτει ότι ο Τσαουσέσκου κατεδάφισε δεκάδες εκκλησίες στο Βουκουρέστι και είχε δηλώσει «πολύ ενθουσιασμένος που θα απαλλαγούμε από τις μουχλιασμένες παλιές εκκλησίες». Αλλά ακόμη πιο εκπληκτικά, ο Behr του Newsweek προσθέτει : «Από το 1977 και μετά, η αποσπασματική κατεδάφιση εκκλησιών γινόταν από φρουρές πολιτοφυλακής». Γιατί ήταν απαραίτητες οι φρουρές; Ο Δρ Dima παρέχει μια συγκλονιστική απάντηση : «Δεκάδες εκκλησίες ισοπεδώθηκαν. Ολόκληρα νεκροταφεία εκκενώθηκαν και τα πτώματα απομακρύνθηκαν βιαστικά, ακόμη και αν είχαν μόλις πρόσφατα ενταφιαστεί».
Κι όμως έμελε ο ρόλος του Χριστιανισμού να είναι καταλυτικός στην πτώση του Τσαουσέσκου!
Το καθεστώτος Τσαουσέσκου, εντυπωσιασμένο από την επίσημη βορειοκορεάτικη ιδεολογία ‘Juche’ («ο άνθρωπος είναι το παν»)μετά την επίσκεψη στη Βόρεια Κορέα το 1971, ξεκίνησε το πρόγραμμα «Συστηματοποίηση». Αυτή η κομμουνιστική αθεϊστική εθνικιστική ιδεολογία απέρριπτε τον Θεό. Στη Ρουμανία του Τσαουσέσκου, οδήγησε στην καταστροφή χωριών με πληθυσμό κάτω από 1000 άτομα. Μέρος αυτού του σχεδίου ήταν και η καταστροφή πολλών εκκλησιών. Ως αποτέλεσμα, ο Διαμαρτυρόμενος πάστορας Laslo Tokes, ουγγρικής εθνικότητας, έγινε επικριτής του Τσαουσέσκου και του προγράμματος «Συστηματοποίηση».
Το 1981, ο Tokes (φώτο) έγραψε ένα άρθρο για τις ρουμανικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο περιοδικό Ellenpontok (Counterpoints). Αυτό κινητοποίησε την μυστική αστυνομία, την περιβόητη Securitate να αρχίσει να τον παρακολουθεί και να αρχίσει να τον παρενοχλεί. Ο Tokes άρχισε να κάνει κηρύγματα εναντίον της «Συστηματοποίησης» και οργάνωσε και άλλους ποιμένες για να αντιταχθούν. Η εξέγερσή του οδήγησε τη Σεκιουριτάτε να ζητήσει την μετάθεσή του σε μια πιο απομονωμένη κοινότητα.
Ήταν οι ενορίτες της εκκλησίας του Tokes, περικύκλωσαν το διαμέρισμά του και αρνήθηκαν να επιτρέψουν την μετάθεση, από εκεί ξεκίνησε η επανάσταση του 1989 που ανέτρεψε τον Τσαουσέσκου. Δεδομένου ότι οι ενορίτες αρνήθηκαν να κάνουν πίσω και εκατοντάδες σχημάτισαν μια ανθρώπινη αλυσίδα γύρω από το κτίριο του Tokes, φοιτητές ενώθηκαν μαζί τους, τραγουδώντας ύμνους και τραγούδια όπως το «Ξύπνα, ω Ρουμάνε!». Περπάτησαν προς τα γραφεία του κομμουνιστικού κόμματος και φώναξαν «Κάτω ο Τσαουσέσκου!» και «Κάτω ο κομμουνισμός!» Ακολούθησε αντιπαράθεση, υπήρξαν πυροβολισμοί, πετάχτηκαν πέτρες, και νερό από εκτοξευτήρες προς τα πλήθη, αλλά ο κόσμος συνέχισε, ώστε στο τέλος και τους εκτοξευτήρες τους πέταξε στο ποτάμι. Στις επόμενες ημέρες, οι βιομηχανικοί εργάτες εντάχθηκαν στο πλήθος κατά χιλιάδες. Η εξέγερση ήταν πλήρης. Ο Τσαουσέσκου τράπηκε σε φυγή.
Τελικά, αυτός και η σύζυγός του πιάστηκαν, δικάστηκαν με συνοπτικές διαδικασίες και εκτελέστηκαν.
Ο Laslo Tokes πήρε τη θέση του κομμουνιστικού επισκόπου της εκκλησίας, και το 2007 εκλέχτηκε βουλευτής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ενώ διετέλεσε και αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τα έτη 2010-2012.
Η δε Ρουμανία σήμερα, διανύει μια οικοδομική έκρηξη ναοδομίας,με περίπου 10 καινούργιες εκκλησίες να χτίζονται κάθε μήνα (!)και έναν τεραστίων διαστάσεων καθεδρικό ναό να κατασκευάζεται στο Βουκουρέστι.
Διάβασε στον ΚΟ:
Το τέλος του δικτάτορα Τσαουσέσκου
ΡΟΥΜΑΝΙΑ: Σε δίκη κομμουνιστής βασανιστής
Valerian Trifa: Ο Ρουμάνος Αρχιεπίσκοπος που διώχθηκε ως «ναζί εγκληματίας» από τους Εβραίους και τη Σεκουριτάτε
π. Gheorghe Calciu-Dumitreasa : Ο Ρουμάνος αντικαθεστωτικός ιερέας που τον ήθελε νεκρό ο δικτάτορας Τσαουσέκου
Valeriu Gafencu (1921 – 1952): Ο «άγιος των (κομμουνιστικών) φυλακών»
- Διαβάστε στο ιστολόγιο Νεκρός για τον Κόσμο : Ρουμάνοι νεομάρτυρες και ομολογητές επί κομουνισμού (μέρος 1ο) και (μέρος 2ο)
«Δεν υπήρξε βασανιστήριο, σωματικό ή ψυχολογικό, που να μη χρησιμοποιήθηκε σ' εκείνο το μέρος»...
ΒΙΝΤΕΟ:
Πλύση εγκεφάλου στις κομμουνιστικές φυλακές
Επίσκεψη Τσαουσέσκου στη Βόρεια Κορέα το 1971
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές: εδώ και εδώ
redskywarning.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.