Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Όταν η στιχομυθία ενός ''επαναστατικού'' σεμιναρίου... Οδηγεί σε αποκαλύψεις



"Ειδικό κλειστό Σεμινάριο για τον μήνα Ιούνιο.
Το Σεμινάριο αφορά στην εκπαίδευση όσων θέλουν να μάθουν μεθοδολογία έρευνας, γραφής και δημόσιας παρουσίασης θεμάτων.
Το Σεμινάριο θα γίνει με βάση την σε βάθος ανάλυση γνωστών κλασσικών έργων ιστορίας, φιλοσοφίας, πολιτικής και οικονομίας.
Υπεύθυνος του Σεμιναρίου: Δημήτρης Καζάκης.
Το Σεμινάριο θα είναι κλειστό και όσοι εκδηλώσουν ενδιαφέρον για συμμετοχή θα επιλεγούν μετά από συνέντευξη.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να στείλει τα στοιχεία επικοινωνίας του στο email dimitriskazakis@gmail.com"
Αρέσει σε 31 άτομα.
Ηλίας Καραμανώλης ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΝΑΙ;;;
Dimitris Kazakis Όχι, θέλει μεγάλη καταβολή προσπάθειας και ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια προβληματισμού και έρευνας.
Μου αρέσει! · 8 · Δευτέρα στις 6:39 μ.μ.
Στέλιος Μανιάς .. κρίμα να μην είμαι στην Αθήνα, Δημήτρη ..... Καλή επιτυχία στο Σεμινάριο ! .... Την θεωρώ σίγουρη , φυσικά ....
Μου αρέσει! · Δευτέρα στις 8:31 μ.μ.
Ηλίας Καραμανώλης ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;;;;ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ..........ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΝΕ ΑΚΟΜΑ............ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΠΟΤΑ.................ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΕΝΝΩΟΥΜΕ ΔΡΑΣΗ..................[και μη μου πει κανενας να δρασω ] ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ.....ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ...................ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....................
Μου αρέσει! · Τρίτη στις 10:33 π.μ.
Dimitris Kazakis Σεμινάρια επαναστατικής δράσης παρέχει κάθε μέρα το ΕΠΑΜ με τους πυρήνες του. Απευθύνσου στον πυρήνα της γειτονιάς σου. Το Ειδικό Σεμινάριο αυτό δεν αφορά τον οποιοδήποτε, αλλά μόνο δοκιμασμένους αγωνιστές που ξέρουν την αξία της βαθιάς γνώσης και θέλουν να αποκτήσουν δεξιότητες ικανές να κερδίζουν μάζες, να ηγούνται μαζών.
Μου αρέσει! · 3 · Τρίτη στις 7:00 μ.μ.
Ηλίας Καραμανώλης Α ΡΕ ΔΗΜΗΤΡΗ.........ΚΑΛΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ..............ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ.................ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ...........Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ...............ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ................
Μου αρέσει! · Τρίτη στις 7:10 μ.μ.
Dimitris Kazakis Από τζόφιους και λόγια άλλο τίποτε. Και οι πιο τζούφιοι είναι εκείνοι που το παίζουν έτοιμοι για επαναστατική δράση, αλλά να κάνουν ένα δράμι οργανωμένη δουλειά με τον κόσμο είναι παντελώς ανίκανοι. Άσε τους είδαμε τα ρεμπελόσκυλα που ήταν όλο στα όπλα. Αποδείξτε την αξία σας πρώτα κάνοντας δουλειά και μάλιστα αποτελεσματική με τον κόσμο και ύστερα μιλάμε για επαναστατική δράση. Μέχρι τότε καλό άραγμα στις καφετέριες που συνάζετε... Εμείς συνεχίζουμε την δουλειά μας. Τα κοπρόσκυλα ας αράξουν σπίτι τους να ονειρεύονται την επαναστατική δράση...
Μου αρέσει! · 4 · Χθες στις 12:07 μ.μ.
Γιώργος Τάτσης ΚΑΖΑΚΗ ΕΣΥ ΑΠΑΝΤΑΣ Η ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑI?????ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ...
Μου αρέσει! · Χθες στις 2:27 μ.μ.
Ηλίας Καραμανώλης Οταν δεν γνωριζετε καλυτερα να μην μιλατε καλα; Και σε συνελευσεις του ΕΠΑΜ εχω παει και σε πορειες ........ΑΛΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ ΑΡΓΑ...........ΜΗ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΡΑΖΕΣΤΕ...............ΜΠΟΥΡΟΥ ΜΠΟΥΡΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΗΔΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ........Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΘΕΛΕΙ ΑΡΧΙΔΙΑ............ΑΠΛΑ........ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΔΥΟ ΤΑ ΞΥΝΕΤΑΙ.........ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΙΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΚΛΕΙΘΙΚΑ........ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ....................ΟΥΤΕ ΓΙΑΓΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ..........ΘΕΛΕΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕ ΚΑΝΕΤΕ..................ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...............ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ.........ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΣΑΛΙΑ..................
Μου αρέσει! · πριν από 21 ώρες
Dimitris Kazakis Καραμανώλη, το μόνο που ξέρουν από σένα στο ΕΠΑΜ είναι ότι πέρασες από κάποιον πυρήνα μια φορά, τα έκανες άνω κάτω και δεν ξαναπάτησες. "Άστον αυτόν, τον ξέρουμε, θέλει πολλές κλωτσιές" μου είπαν αυτοί που σε γνώρισαν. Και μάλιστα ομόφωνα. Όταν τους ρώτησα: προβοκάτορας, ή κάτι άλλο; Γκραν μαλάκας μου είπαν με μια φωνή. Τον είδατε ποτέ να συμμετέχει πουθενά σε καμιά κινητοποίηση, σε καμιά δράση; Ρώτησα τα παιδιά. Δεν θα σου πω τι απάντησαν γιατί θα μας λογοκρίνει το διαδίκτυο. Γι' αυτό κάνε μας την χάρη και ρούφα το αυγό σου. Άσε την επανάσταση γι' αυτούς που έχουν αυτό που ολοφάνερα σου λείπει και το ψάχνεις αδίκως στο διαδίκτυο.
Μου αρέσει! · πριν από 3 ώρες
Μυρτώ Νέα Σμύρνη Τα παιδια του σεμιναριου...
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · Τρίτη στις 10:36 π.μ.
Dimitris Kazakis Οι μόνοι "επαναστάτες" που ειρωνεύτηκαν την γνώση και την έρευνα σ' ολόκληρη την ιστορία των κοινωνικών αγώνων ήταν μόνο όσοι διακατέχονταν από την ιδεολογία και την πρακτική του περιθωρίου, του υποκόσμου, ή ήταν καθαρόαιμοι πράκτορες της ασφάλειας. Όποιος γνωρίζει από την ιστορία των κοινωνικών αγώνων, το ξέρει πολύ καλά.
Μου αρέσει! · πριν από 3 ώρες
Μυρτώ Νέα Σμύρνη Αγαπητε απο υβρεις και χαρακτηρισμους τα πατε καλα,ειναι ενα ειδος πολιτικου και ανθρωπινου πολιτισμου πιο ΚΚΕ και απο το ΚΚΕ θα ελεγα,ευτυχως που δε ζουμε υπο τον Σταλιν γιατι θα με εκλαιγε το παιδακι μου θα ειχα βρεθει σε κανενα ξερετε τα γκουλαγκ.Σας παρακολουθω και παρακολουθω πως υβριζετε και συκοφαντειτε οσους εχετε διαφωνιες,νομιζω πως δεν προβλεπετε κατι καλο με εσας.Δεν θα ψωνισω.Καλα κλειστα σεμιναρια με τους δοκιμασμενους αγωνιστες και καλα ξεμπερδεματα με οσους θα αδικησετε,θα υβρισετε,θα συκοφαντησετε κλπ.
Μου αρέσει! · πριν από 2 ώρες
Dimitris Kazakis Για το παραλήρημά σας υπάρχουν ειδικοί ψυχίατροι που μπορούν να αντιμετωπίσουν την πάθησή σας. Απ' όσο ξέρω οι μόνοι που βγαίνουν για ψώνια στην πολιτική είναι όσοι οι ίδιοι που είναι ψώνια μέχρις αηδίας. Άλλωστε εσείς επιλέξατε να ειρωνευτείτε το σεμινάριο φανερώνοντας το επίπεδό σας. Κι όταν είπα κάτι που είναι γνωστό σε όποιον έχει ξεφυλλίσει απλά βιβλίο ιστορίας των κινημάτων, εσείς μιλήσατε για ύβρεις. Πόσο άρρωστη πρέπει να είστε. Κι επειδή έχω σκυλοβαρεθεί να με απασχολούν ψώνια ή ψωνιστήρια σαν κι εσάς, σας εκλιπαρώ μην βρομίζεται το προφίλ μου στο FB. Υπάρχουν πάρα πολλά μαγαζιά για να ψωνίσετε ή να ψωνιστείτε. Ότι σας ταιριάζει καλύτερα. Αν και μάλλον φαίνεστε ήδη ψωνισμένη. Εμείς εδώ δεν πουλάμε, ούτε ψωνίζουμε. Αλλού, αλλού να πάτε...
Μου αρέσει! · πριν από 2 ώρες · Τροποποιήθηκε
Μυρτώ Νέα Σμύρνη Ευγε τεχνοκρατη πολιτικαντη !Εγραψες!
Μου αρέσει! · πριν από 2 ώρες
Dimitris Kazakis Το άλογο στην εικόνα σου τι συμβολίζει; Ανοργασμική υπέρταση κατά Νταλί, ή κάτι άλλο;
Μου αρέσει! · πριν από μία ώρα περίπου
Μυρτώ Νέα Σμύρνη Λυπαμαι για οσους απο τους αγανακτισμενους του Συνταγματος πιστεψαν και ακολουθησαν ενα ανεκδιηγητο σαν και εσενα!!!
Μου αρέσει! · πριν από μία ώρα περίπου
Venetia Christou Δεν ξερω τι ειναι τελικα πιο αρρωστο να ειρωνευεσαι τον καζακη για το σεμιναριο του ή ο καζακης που καποτε πέσαμε στην πλανη να νομιζουμε οτι εχει λυσεις, να κατεβαινει στις εκλογες με τον παπαθεμελή....
Μου αρέσει! · πριν από 57 λεπτά
Οι ώρες και ημέρες που εμφανίζονται κάτω από τα σχόλια αφορούν τις ημερομηνίες μετά τις 27/05/13, ημέρα που αναρτήθηκε η ανακοίνωση για το Κλειστό Σεμινάριο. Η εικόνα της ανάρτησης αυτής ΣΗΜΕΡΑ είναι κάπως έτσι. Mάλλον όχι "κάπως", έτσι:

https://www.facebook.com/dimitris.kazakis.5/posts/261051480700902?comment_id=1210728&offset=0&total_comments=3
Όλη η συζήτηση διαγράφηκε και ο κ. Καζάκης αργότερα ισχυρίστηκε πως κάποιος άλλος διαχειριζόταν τη σελίδα του. Υπήρξε όμως ανάλογη ερώτηση στα σχόλια που διαγράφηκαν, η οποία δεν απαντήθηκε ποτέ, ενώ αντιθέτως συνεχίστηκε το ίδιο "ύφος" και σφοδρότητα σε Α' Ενικό πρόσωπο.
Να ενημερώσουμε απλώς τον κ. Καζάκη, μιας και επικαλείται την κινηματική ιστορία, πως η επαναστατική ιστορία δεν είναι μόνο κινηματική και πως η επανάσταση, με την έννοια που την αντιλαμβάνεται και την επιθυμεί ο κόσμος ή «λαός», όπως προτιμά εκείνος τον όρο, προϋποθέτει ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΣ την ατομική ελευθερία εκτός από την συλλογική, που είναι και η επιδιωκόμενη. Οι πραγματικοί, και όχι απλώς οι αυτο-αποκαλούμενοι επαναστάτες, έχουν αναγνωριστεί από τον κόσμο και την ιστορία ως Ελευθερωτές και όχι ως... ηγέτες μαζών όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο σχόλιό του σχετικά με το κλειστό Σεμινάριο: «και θέλουν να αποκτήσουν δεξιότητες ικανές να κερδίζουν μάζες, να ηγούνται μαζών.»
Όσον αφορά το εξής σχόλιο: «Οι μόνοι "επαναστάτες" που ειρωνεύτηκαν την γνώση και την έρευνα σ' ολόκληρη την ιστορία των κοινωνικών αγώνων ήταν μόνο όσοι διακατέχονταν από την ιδεολογία και την πρακτική του περιθωρίου, του υποκόσμου, ή ήταν καθαρόαιμοι πράκτορες της ασφάλειας.» και λόγω του ότι και εδώ επικαλείται για μια ακόμη φορά την Ιστορία και τη Γνώση, οφείλουμε να τον ενημερώσουμε επίσης πως πολλοί από όσους έχουν περάσει και ζήσει στο κοινωνικό περιθώριο ή τον «υπόκοσμο», με βάση τον όρο που χρησιμοποιεί εκείνος, έχουν υπάρξει ανάμεσα στους κατεξοχήν Ελευθερωτές της ιστορίας. Ας μελετήσει λίγο τη νεότερη Ελληνική Ιστορία του 19ου αι. και των αρχών του 20ού αιώνα και ειδικότερα τον κοινωνικό ρόλο των ληστών ως συνεχιστών των κλεφτών. Και το πώς ο κοινωνικός αυτός ρόλος, η παρουσία και η συνείδησή τους εξέλειψε και εξαλείφθηκε μετά το 1935, όταν ολοκληρώθηκε η πλήρης υποταγή της συνείδησης του λαού στο Κράτος μέσα από τις μεθοδεύσεις του δεύτερου. Μιας και επικαλείται τη βαθιά γνώση, ας ενημερωθεί πως πολλοί από αυτούς τους «περιθωριακούς» ούτε πράκτορες ούτε ασφαλίτες υπήρξαν ποτέ. Άλλοι είναι οι «καθαρόαιμοι πράκτορες της ασφάλειας», οι οποίοι έχουμε την "τύχη" να ανακαλύψουμε πως έχουν πολλά πρόσωπα!
Το Κράτος χρησιμοποιεί ιδιαίτερα σήμερα, που έχουμε δυτικοποιηθεί πια πλήρως, την έννοια και πρακτική της εγκληματικότητας για να ενοχοποιήσει εξ ολοκλήρου την παρανομία, την οποία συχνά αποκαλεί τελευταία και ως «ανομία». Παρανομία που δεν έχει μόνο την έννοια της εγκληματικής πράξης, αλλά και την έννοια της άρνησης συμμόρφωσης με τον κρατικό νόμο, που επιβάλλεται με το «έτσι θέλω» και που εξυπηρετεί μόνο τις επιθυμίες της εξουσίας χωρίς να σχετίζεται με τη συλλογική δικαιοσύνη. Αυτό ο ελληνικός λαός δεν το δέχτηκε ποτέ, καθώς ακόμη και κατά την Τουρκοκρατία, διέθετε κοινοτική αυτονομία για να διαχειρίζεται τα ζητήματα που τον αφορούσαν, ασχέτως από την  καταδυνάστευση της κεντρικής εξουσίας του κατακτητή, η οποία είναι αυταπόδεικτη ιστορικά πόσο ανυπόφορη ήταν. Όταν όμως ήρθε η ώρα της απελευθέρωσης, δυστυχώς, ο ελληνικός λαός δεν απόλαυσε ποτέ την ελευθερία έτσι όπως την ονειρεύτηκε, όπως την πόθησε επί τόσα χρόνια, δίνοντας τελικά το αίμα του γι' αυτή. Αμέσως μετά την απελευθέρωση του επιβλήθηκε ένα από τα είδη κεντρικής κρατικής διοίκησης με βάση το μοντέλο των Μεγάλων Δυνάμεων, που σήμερα αυτο-αποκαλούνται «εταίροι» μας, ένα δυτικού τύπου Συγκεντρωτικό Κράτος με Βαυαρό Μονάρχη για αρχή, μετά τη δολοφονία του Καποδίστρια. Ο λαός αντιστάθηκε με όποια μέσα είχε στη διάθεσή του, την ψυχή και τη συνείδησή του απέναντι σε αυτό. Αυτή είναι η συνείδηση που έχει αποτυπωθεί και στα ληστρικά τραγούδια, που δεν αποτελούν μόνο συνέχεια των κλέφτικων, αλλά και άμεση απόδοση της πραγματικότητας όπως τη βίωνε ο ελευθερωμένος ελληνικός λαός. Όλα αυτά βέβαια, μέχρι που η αστυνομική κρατική πολιτική ολοκλήρωσε το σκοπό της λίγο πριν τα μέσα του 20ού αιώνα.
Την ατομική, ανεξάρτητη και αγέρωχη παρουσία, που εξακολούθησε να αποτυπώνεται στο πρόσωπο του ληστή κατά την πρώιμη νεοελληνική ιστορία αλλά και στα πρόσωπα των ηρώων και επαναστατών της πιο σύγχρονης ιστορίας, συνηθίζει να απαξιώνει ο κ. Καζάκης σε διάφορες αναφορές του, για να μας μιλάει συνέχεια για την «πλατειά μάζα» του λαού, που πρέπει η εκπαιδευόμενοί του να κατευθύνουν για την ίδια της την απελευθέρωση χωρίς να μεταχειρίζονται τον λαό κατά τ' άλλα σαν όχλο. Η ελεύθερη ψυχή και παρουσία ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, που μέσα από αυτή μπορεί να σχετιστεί ανάλογα και με τα υπόλοιπα μέλη της κοινωνίας στην οποία ανήκει, δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τον μικροαστικό ατομικισμό, όπως χαρακτηρίζει ισοπεδωτικά κάθε είδους μορφή ατομικής επαναστατικής και απελευθερωτικής δράσης σε άρθρο του ο κ. Καζάκης με τίτλο «Μήπως ήρθε η ώρα για δυναμικές μορφές αγώνα;». Άρθρο στο οποίο απαξιώνει πλήρως την αυτόνομη επαναστατική ενέργεια, ακόμη και αυτή που έχει υπάρξει και καταγραφεί ιστορικά, αναφερόμενος στις ληστοσυμμορίες χωρίς να τις έχει διερευνήσει πλήρως αλλά χρησιμοποιώντας και άλλα παραδείγματα, για να μας προτάξει στη θέση της ξανά και ξανά και ξανά, σαν άξιος διάδοχος της Παπαρήγα, την «παλλαϊκή οργάνωση», την «μαζική πάλη», την «λαϊκή νίκη», σαν να μιλάει για ένα συμπαγές -όχι συνεκτικό- «πράγμα» που είναι ο λαός και που κάποιος πρέπει να οδηγήσει. Όλα αυτά αφού μας κέρδισε στην Πλατεία Συντάγματος, όταν το είχαμε τόσο ανάγκη, με ευχάριστες ακουστικά λύσεις, οι οποίες όμως για να εφαρμοστούν χρειάζεται να περάσει η εξουσία σε συγκεκριμένα χέρια, αφού βέβαια πειστεί γι' αυτό ο «ανώριμος λαός» που χρειάζεται οργανωμένους μαζικά καταλύτες.
Την ένστασή του στο προαναφερόμενο άρθρο πλήρωσε με πολύ βαρύ ψυχολογικό και ηθικό τίμημα ένα πρώην μέλος του Ε.Π.Α.Μ., ικανότατος άνθρωπος και συγγραφέας, ο Ηλίας Κοπανάκης, ο οποίος είχε αφιερώσει απεριόριστο χρόνο στην προώθηση του Ε.Π.Α.Μ., όχι για το ίδιο το Ε.Π.Α.Μ. αλλά για το σκοπό που εξέφραζε. Όταν όμως "τόλμησε" να σχολιάσει αρνητικά κάτω από το προαναφερόμενο άρθρο του... Δασκάλου, όπως αποκαλούν πολλά μέλη του Ε.Π.Α.Μ. τον Δημήτρη Καζάκη, και να εκφράσει την αντίρρησή του πως δεν μπορούν να απαξιώνονται έτσι απλά οι πραγματικοί ήρωες και επαναστάτες στο όνομα της «μαζικής», «λαϊκής» πάλης, χωρίς βέβαια η διαφωνία του να σημαίνει πως αρνείται πλήρως τη μαζική δράση και χωρίς να σχολιάσει ποτέ με τέτοιο τρόπο, όταν το "τόλμησε" λοιπόν αποκλήθηκε από τον ίδιο τον Δημήτρη Καζάκη με χαρακτηρισμούς που κυμαίνονται από «προβοκάτορας» μέχρι πολλούς άλλους που δεν χρειάζεται να αναφέρουμε εδώ και που μπορείτε όμως να φανταστείτε από τα προηγούμενα σχόλια της ανάρτησης για το κλειστό Σεμινάριο. Στη συνέχεια, ζητήθηκε με επίσημη επιστολή εκ μέρους του κ. Καζάκη η αποπομπή του Ηλία Κοπανάκη από το Ε.Π.Α.Μ., υποστηρίζοντας ρητά πως η διαφωνία μέλους του με το εν λόγω άρθρο σημαίνει πως δεν συμμορφώνεται με την τυφλή (ρητά) πίστη στη μαζική δράση, που αποτελεί μία από τις θεμελιώδεις αρχές του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου. Ενώ δεν έγινε δεκτή αρχικά η αποπομπή του Ηλία Κοπανάκη από τα υπόλοιπα μέλη, στη συνέχεια παραιτήθηκε από μόνος του για λόγους αξιοπρέπειας. Και έλλειψης νοήματος αγώνα, φυσικά.
Αυτά ζούμε από τους αποκαλούμενους "επαναστάτες" τα τελευταία δύο χρόνια στην Ελλάδα. Αυτά βιώνουμε ατομικά και «κεκλεισμένων των θυρών» υποβαλλόμενοι σε όλο αυτό το ψυχολογικό βάρος μόνοι μας. Άντε το πολύ πολύ να το περάσουμε μαζί με μερικούς φίλους που εισπράττουν κι εκείνοι ξανά και ξανά την ίδια απογοήτευση και την ίδια απαξίωση επιστρατεύοντας κατά καιρούς τα αμυντικά τους φίλτρα για να μην αυτοκαταστραφούν.
Όσον αφορά συγκεκριμένα τον κ. Καζάκη, γιατί δεν πρόκειται μόνο για εκείνον, με αφορμή την ιδιότητά του όμως ως οικονομολόγου:
Το νόμισμα μπορεί να έχει δύο όψεις. Αλλά όταν ένας άνθρωπος έχει δύο πρόσωπα. Τότε το πράγμα αλλάζει, όπως λέει και ο αγαπημένος σας «λαός»...
Πηγή
attikanea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.