Τι είναι τα σύμβολα και γιατί επιμένουν οι Τούρκοι να κατασκευαστεί Τέμενος στην Ελλάδα με εντολή της Ελληνικής Κυβερνήσεως !
Γράφει ο Π. Λιβανίδης
"Γίνεσαι Τούρκος Διάκο μου, τη πίστι σου ν΄ αλλάξεις;
Να προσκυνάς εις το τζαμί, την εκκλησιά ν΄ αφήσεις":
Κ΄ εκείνος τ΄ αποκρίθηκε και με θυμόν του λέγει:
- "Πάτε κι εσείς κ΄ η πίστις σας μουρτάτες να χαθείτε.
Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θέλ΄ αποθάνω....
Δημοτικό Τραγούδι για τον θάνατο του Αθανάσιου Διάκου !
Η κατάργηση των συμβόλων
Όταν ένας κατακτητής καταλαμβάνει ένα λαό , έναν τόπο , μία από τις βασικές ενέργειες που κάνει είναι να καταργήσει τα σύμβολα του κατακτημένου ( γλώσσα, σημαία , κοινωνικούς παράγοντες κλπ ) και να εγκαταστήσει τα δικά του.
Αυτό έκαναν οι διάφοροι , κατά περιόδους , επίδοξοι κατακτητές του Ελληνισμού. Φράγκοι Γενουάτες , Σταυροφόροι , Τούρκοι , Βούλγαροι και άλλοι. Τους πρώτους που καταδίωκαν ήταν τους δασκάλους , τους ιερείς και τους προεστούς που δεν μπορούσαν να εξαγοράσουν. Δηλαδή αυτούς που γαλουχούν και καθοδηγούν την Ελληνική κοινωνία.
Στην περίοδο της Τουρκοκρατίας ιδιαιτέρα η θρησκεία ήταν και σύμβολο εθνικότητος. Οι Οθωμανοί – Τούρκοι ζητούσαν ως διαπίστωση και απόδειξη ότι δεν είσαι πλέον Έλληνας και έχεις γίνει Τούρκος , το να απαρνηθείς την Ορθοδοξία και να γίνεις Μουσουλμάνος. Εάν γινόσουν Μουσουλμάνος σου χάριζαν τη ζωή , εάν όχι σε σκότωναν με μαρτυρικό τρόπο. ( Αθανάσιος Διάκος και χιλιάδες άλλοι μάρτυρες του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας ).
Στο στόχαστρο η Ορθοδοξία
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας , υπάρχουν πολλές εκατοντάδες μάρτυρες που κρεμάστηκαν , ή σκοτώθηκαν με μαρτυρικό τρόπο , μόνο και μόνο γιατί δεν απαρνιόνταν τη Θρησκεία τους και φυσικά την εθνική τους ταυτότητα.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο μεγάλος αριθμός των Οσίων και των Αγίων που έχει η Εκκλησία μας από τους χρόνους της Τουρκοκρατίας.
Χιλιάδες ήταν όμως και οι εκκλησίες μας που λεηλατήθηκαν και βεβηλώθηκαν με τον χειρότερο τρόπο. Είναι κάτι που επαναλείφθηκε και στους τωρινούς καιρούς στην Κύπρο , με την Τουρκική Εισβολή του 1974.
Τους καθεδρικούς ναούς μάλιστα τους έκαναν επίτηδες μουσουλμανικά τεμένη και τζαμιά για να είναι πολύ δύσκολο να τους τα διεκδικήσουμε πίσω. Το ζητούμενο ήταν η απώλεια της εθνικής ταυτότητος μέσω του εξισλαμισμού και του γενιτσαρισμού έναντι των Ελλήνων προκειμένου να αφανιστούν υπο μια ξένη εθνική συνείδηση.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο « Παρθενώνας της Ορθοδοξίας » ο ιερός ναός της Αγίας Σοφίας μετατράπηκε για χρόνια σε μουσουλμανικό τέμενος και σήμερα λειτουργεί ως μουσειακός και εκθεσιακός χώρος. Το δε τουρκικό κράτος αρνείται επίμονα ακόμη και να τελεστεί η Θεία Λειτουργία στον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας. Ορισμένοι δε στην Τουρκία πιέζουν να ξαναγίνει ο ναός της Αγίας Σοφίας τζαμί.
Χιλιάδες άλλοι ιεροί ναοί γκρεμίστηκαν , έγιναν αποθήκες ακόμη και στάβλοι για να ταπεινωθεί ο Έλληνας και να ευτελιστεί η Ορθοδοξία. Αυτό το βλέπουμε ακόμη και στον μεθοδευμένο τρόπο καταστροφής των Αγιογραφιών στις εκκλησίες που βρέθηκαν υπό την κατοχή τους.
Εγκατάσταση των συμβόλων του κατακτητή
Οι Τούρκοι συνειδητά και εσκεμμένα πάντοτε επιδιώκουν την κατάργηση των συμβόλων του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας και την επιβολή των δικών τους συμβόλων εθνικών , θρησκευτικών και κρατικής τους κυριαρχίας. Αυτό κάνουν και σήμερα ακόμη και σε καθαρά κρατικά σύμβολα για να οριοθετήσουν τη δική τους κρατική κυριαρχία επί της Ελληνικής. Γι΄ αυτό τα πολεμικά τους πλοία κάνουν συχνά βόλτες σε Ελληνικά χωρικά ύδατα με τις υποτιθέμενες « αβλαβείς διελεύσεις ».
Γι αυτό δημιουργούν « γκρίζες ζώνες » στο Αιγαίο , γι αυτό αμφισβητούν τα Ελληνικά θαλάσσια όρια « έρευνας και διάσωσης » στο Αιγαίο και δεν επιτρέπουν την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης εδώ και 32 χρόνια , αλλά και τόσα άλλα.
Για τον ίδιο λόγο η Τουρκία πιέζει για τη δημιουργία και την επίσημη λειτουργία τζαμιών και μουσουλμανικών τεμένων στην Αθήνα , ενώ δεν αποκαθιστά και δεν επιτρέπει την λειτουργία πολλών Ορθόδοξων ναών στην επικράτεια της.
Η ύπαρξη και λειτουργία ενός μεγάλου μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα , θα μεταφραστεί στην εθνική συνείδηση των Ελλήνων ως ανέγερση του κυρίου συμβόλου ενός ιστορικού εχθρού του Ελληνισμού , μέσα στην ίδια του την πρωτεύουσα. Ενός εχθρού που ακόμη και σήμερα προσπαθεί να αποσπάσει περιοχές του Ελληνικού κράτους και μεθοδεύει τη λεηλασία του εθνικού μας πλούτου ( πετρέλαια και φυσικό αέριο Αιγαίου - Κύπρου ).
Αυτό που επιδίωκε και δυστυχώς συνεχίζει ακόμη ο σύγχρονος κατακτητής είναι η κατάργηση της δυναμικής κάθε Ελληνο-Χριστιανικού συμβόλου και την εγκατάσταση των δικών του.
Οι πολιτιστικές διαφορές
Εκτός όμως από το τι συμβολίζει – για τους Έλληνες με εθνική και πατριωτική συνείδηση – η ανέγερση ενός μουσουλμανικού τεμένους και μάλιστα πολύ μεγάλου και πολλαπλάσιου σε μέγεθος από οποιονδήποτε μεγάλο Ορθόδοξο ιερό ναό υπάρχει ΄στην Αττική , προκύπτουν και άλλες πολύ σοβαρές επιπτώσεις πολιτιστικές αλλά ηθικές.
Το μεγάλο ποσοστό ύπαρξης μουσουλμάνων στην Ελλάδα εκτός μερικών περιοχών της Θράκης προέκυψε από την αθρόα και παράνομη εισροή λαθρομεταναστών από μουσουλμανικές χώρες , με τις ευλογίες της « φίλης » και γείτονος χώρας Τουρκίας.
Ο μεγάλος αριθμός μουσουλμάνων δεν προέκυψε γιατί οι Έλληνες αποφάσισαν να εξισλαμισθούν ξαφνικά , εθελοντικά και μαζικά. Είναι μουσουλμάνοι που ήρθαν παράνομα να εποικίσουν μια χώρα που είναι η καρδιά της Ορθοδοξίας και της Χριστιανικής Πίστης γενικότερα . Γιατί και ο πιο αδαής θα πρέπει να σκεφτεί γιατί τα ιερά ευαγγέλια είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα.
Είναι σαν Χριστιανοί διαφόρων δογμάτων , να πήγαιναν να εποικίσουν τη Σαουδική Αραβία και να απαιτούσαν να κτισθεί τεράστιος μητροπολιτικός ναός. Πώς θα αντιδρούσαν οι μουσουλμάνοι κάτοικοι αυτής της χώρας που δεν σου επιτρέπουν ούτε σταυρό να φοράς δημόσια ; Όχι στο να κτίσεις εκκλησία. Χωρίς να υπολογίσουμε τα μαρτύρια που έχει υποστεί το Ελληνικό έθνος στο παρελθόν για να εξισλαμιστεί.
Η ανέγερση τεμένους είναι ταυτόχρονα μια επιβράβευση της παρανομίας , αφού παράνομα έχουν εισέλθει στη χώρα μας και παράνομα συνεχίζουν να ζουν στη χώρα χωρίς να έχουν υποστεί καμιά τιμωρία από τον νόμο όπως κανονικά θα έπρεπε.
Υπάρχουν όμως και μεγάλες πολιτισμικές διαφορές που οδηγούν σε κοινωνικές συγκρούσεις , αφού οι λαθρομετανάστες προσδίδουν διαφορετική αξία στην ανθρώπινη ζωή. Έχουν διαφορετικό τρόπο ζωής και πιστεύουν σε άλλους κώδικες κοινωνικής συμπεριφοράς , που δεν έχουν καμιά σχέση με αυτούς που είναι αποδεκτοί από την Ελληνική κοινωνία. ¨Όπως την κοινωνική θέση της γυναίκας και τον τρόπο ενδυμασίας της ( ακρωτηριασμός γενετικών οργάνων , ενδυμασία μπούργκας κλπ. )
Οι οικονομικές παράμετροι
Θα κτίσουμε ισλαμικό τέμενος για ένα μεγάλο μεν ποσοστό του πληθυσμού του Λεκανοπεδίου της Αττικής , μόνο που αυτό έχει εισέλθει στην πατρίδα μας λαθραία και παράνομα. Ένας πληθυσμός που ενώ δεν έχει κανένα κοινό πολιτιστικό και εθνικό σημείο με τον Ελληνισμό και τις αξίες του.
Κάποιοι επιδιώκουν συστηματικά να βαπτίσουμε τους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες « Έλληνες » ( κομμάτι του Ελληνικού έθνους ) με το ζόρι και να τους εντάξουμε στην Ελληνική κοινωνία. Δεν θέλουν απλά να τους κάνουν πολίτες του Ελληνικού κράτους , αλλά να τους χαρίσουν την Ελληνική ιθαγένεια διαστρεβλώνοντας έτσι την έννοια της αλλά και να υπονομεύσουν την εθνική μας υπόσταση.
Ο απλός Έλληνας πολίτης θα αναλάβει τα έξοδα ανέγερσης ενός ισλαμικού τεμένους την στιγμή που η οικονομία μας δοκιμάζεται και είμαστε μπροστά στον κίνδυνο μιας εθνικής χρεοκοπίας ;
Την στιγμή που γίνονται στους Έλληνες συστηματικά μεγάλες περικοπές στο βασικό μισθό και στις χαμηλές συντάξεις , την στιγμή που τα ασφαλιστικά ταμεία δεν έχουν να πληρώσουν για τα φάρμακα των ασφαλισμένων και ο μισός ελληνικός πληθυσμός κινδυνεύει και ζει στα όρια της φτώχειας , κάποιοι συνεχίζουν την απάνθρωπη και ανθελληνική διαχείριση του δημοσίου χρήματος.
Όταν γίνονται περικοπές στα πάντα ( τα περιπολικά της αστυνομίας στερούνται βενζίνης και περικόπτονται οι στρατιωτικές ασκήσεις και οι αμυντικοί εξοπλισμοί ) , τότε κάποιοι θέλουν με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου να κτίσουν ισλαμικό τέμενος στην Αθήνα.
Ελληνισμός και Ορθοδοξία σε δεύτερη θέση
Ο απλός πολίτης αναρωτιέται γιατί όταν το Ελληνικό κράτος δεν έχει χρήματα να πραγματοποιήσει « το Τάμα του Έθνους » των αγωνιστών του 1821 , την ανέγερση ενός μεγαλοπρεπούς ναού , ως ευχαριστία για την απελευθέρωση μας από τον Οθωμανικό ζυγό , θα ανεγείρουμε ένα ισλαμικό τέμενος για μουσουλμάνους που ήρθαν στην χώρα μας ως λαθρομετανάστες καταπατώντας τους νόμους του κράτους μας ;
Αλήθεια γιατί ήταν παράνομο να ανταλλάξει το κράτος κρατική περιουσία με αυτή της Ιεράς Μονής του Βατοπαιδίου του Αγίου Όρους και ο ηγούμενος της να προφυλακιστεί και είναι νόμιμο να χαρίζουμε εκτάσεις του πολεμικού ναυτικού σε Μουσουλμάνους , όταν οι πρόγονοι μας μαρτύρησαν και τράβηξαν τα πάνδεινα από ομόθρησκους τους στο παρελθόν προκειμένου να αλλαξοπιστήσουν ;
Πόσοι Οσιομάρτυρες και Άγιοι έχει η Εκκλησία μας από αυτήν την προσπάθεια των Οθωμανών προκειμένου να αλλαξοπιστήσουμε ;
Εύλογα ερωτήματα που όμως κάποιοι παραβλέπουν προκειμένου να διεθνοποιήσουν την Ελληνική επικράτεια και να αφελληνίσουν τον πληθυσμό της για να μετατραπεί σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία χωρίς ταυτότητα και εθνική κυριαρχία.
Θέλουν η Ελλάδα ως τόπος καθοριστικής γεωπολιτικής σημασίας να ελέγχεται αποκλειστικά και ολοκληρωτικά από μη Έλληνες , που θα εκμεταλλεύονται πλήρως και τις πλουτοπαραγωγικές της πηγές ( πετρέλαια , φυσικό αέριο , πανέμορφες ακτές κλπ ).
Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι γιατί οι πολιτικές μας ηγεσίες δεν κάνουν απολύτως τίποτα ή κάνουν ακριβώς αυτό που δεν πρέπει για την διασφάλιση της εθνικής μας ακεραιότητος. Υπονομεύουν όμως έτσι τον Ελληνισμό και φαίνονται ανάξιοι στις θυσίες των προγόνων μας που αγωνίσθηκαν για την ελευθερία του Ελληνικού Γένους. Τους προγόνους μας που με χαμόγελο πήγαιναν να συναντήσουν τον θάνατο στον αγώνα για την διατήρηση της πίστης τους και της ελευθερίας τους.
Για δες καιρό που διάλεξε ο χάρος να με πάρει
τώρα π΄ ανθίζουν τα κλαδιά και βγάζ΄ η γη χορτάρι".
Την πίστι τους, τους ύβριζε, τους έλεγε μουρτάτες
"Εμέν΄ αν εσουβλίσετε, ένας Γραικός εχάθη,
Ας είν΄ καλά ο Οδυσσεύς κι ο καπετάν Νικήτας*.
Αυτοί θα κάψουν την Τουρκιά κι όλο σας το Δοβλέτι."
Δημοτικό Τραγούδι για τον θάνατο του Αθανάσιου Διάκου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.