Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

«Ποιος είναι ο τρομοκράτης;» – Δεν μπορείς να μην ανατριχιάσεις… Αν είσαι άνθρωπος… (ΒΙΝΤΕΟ)

«Ποιος είναι ο τρομοκράτης;» – Δεν μπορείς να μην ανατριχιάσεις… Αν είσαι άνθρωπος… (ΒΙΝΤΕΟ)


ΑΠΟΔΟΣΗ-ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: HELLASFORCE
Πρώην Γενικός Εισαγγελέας των ΗΠΑ, Ράμσεϊ Κλαρκ:
«Μετράμε 50 χρόνια επίθεσης στα Παλαιστινιακά δικαιώματα. Νομίζω ότι είναι οι πιο τρομοκρατημένοι, έστω μαζί με τους Ιρακινούς…
Είναι ο πιο τρομοκρατημένος λαός στη γη και αυτό συμβαίνει για τόσα πολλά χρόνια…
Πρακτικά, κάθε Παλαιστίνιος ζει υπό συνεχή παρενόχληση, απειλή βίας, ταπείνωση και αυτό συνεχίζεται για πολλά, πολλά χρόνια…»

Το μαρτύριο και ο Γολγοθάς που περνάει τόσα χρόνια η Παλαιστίνη οφείλεται σε αυτούς που θέλουν πάντα να επικρατεί αναταραχή και που αβαντάρουν λαούς και κυβερνήσεις υποτακτικές. Κανείς δεν κρύβεται πίσω από κανένα δάχτυλο, οι Αμερικανοί και οι Ισραηλινοί δεν σκοπεύουν να σταματήσουν αν δεν ικανοποιηθούν τα συμφέροντά τους και οι ορέξεις τους, ή αν δεν εξαφανίσουν έναν γενναίο και ήσυχο λαό.
Το Παλαιστινιακό μουσικό συγκρότημα DAM (αιωνιότητα) κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο να περιγράψει την κατάσταση που ζουν οι συμπατριώτες του, μέσω στίχων και εικόνων τόσο δυνατών που ξεκουφαίνουν…
Και μπορεί αυτοί που έχουν τη δύναμη να μην ακούν, αλλά τουλάχιστον ο κάθε νοήμων άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του, ακούει και καταλαβαίνει ακριβώς το «παιχνίδι» που παίζουν οι Ισραηλινοί και οι…
άλλοι στην Παλαιστίνη…
Το τραγούδι δεν είναι καινούριο, αλλά είναι πάντα επίκαιρο, όσο συνεχίζεται αυτή η ατέρμονη βία… Το βίντεο του συγκροτήματος έχει ντυθεί με εικόνες του πολέμου, όχι ότι να “ναι, αλλά που τις έχουν μεταδώσει ειδησεογραφικά πρακτορεία, διεθνή ΜΜΕ και μπλογκς.
Το Hellasforce στέκεται στο συγκεκριμένο τραγούδι και σας δίνει τη μετάφραση, με τους στίχους να λένε τα εξής, με το δικό τους ξεχωριστό και απόλυτα ξεκάθαρο μήνυμα:
Ποιος είναι ο τρομοκράτης; Εγώ είμαι ο τρομοκράτης;
Πως είμαι ο τρομοκράτης όταν έχεις πάρει τη γη μου;
Ποιος είναι ο τρομοκράτης;
Εσύ είσαι ο τρομοκράτης!
Μου πήρες ότι μου ανήκει, ενώ ζω στην πατρίδα μου
Μας σκοτώνεις όπως σκότωσες τους προγόνους μας
Θέλεις να πάω στο νόμο;
Για ποιο λόγο;
Είσαι μάρτυρας, δικηγόρος και δικαστής
Αν είσαι δικαστής, θα καταδικαστώ σε θάνατο
Θες να είμαστε η μειονότητα;
Για να τελειώσεις την πλειοψηφία στα νεκροταφεία;
Στα όνειρά σου!
Είσαι δημοκρατία;
Στην πραγματικότητα είσαι περισσότερο σαν τους Ναζί!
Ο συνεχής βιασμός της Αραβικής ψυχής μου
Επιτέλους κυοφόρησε
Γέννησε το παιδί σου
Το όνομά του: Βομβιστής Αυτοκτονίας
Και μετά με λες τρομοκράτη
Μου επιτίθεσαι, αλλά παρόλα αυτά φωνάζεις
Όταν σου θυμίζω ότι εσύ μου επιτέθηκες
Μου λες να σωπάσω και φωνάζεις:
«Αλλά εσύ αφήνεις μικρά παιδιά να πετούν πέτρες!
Δεν έχουν γονείς να τα κρατήσουν στο σπίτι;»
ΤΙ;
Μαλλον πρέπει να ξεχνάς ότι έθαψες τους γονείς μας
στις αυλές των σπιτιών μας
Και τώρα ενώ η αγωνία μου είναι τόσο μεγάλη
Με αποκαλείς τρομοκράτη;
Ποιος είναι ο τρομοκράτης;
Εγώ είμαι ο τρομοκράτης;
Πως είμαι ο τρομοκράτης όταν έχεις πάρει τη γη μου;
Ποιοι είναι οι τρομοκράτες;
Εσείς είστε οι τρομοκράτες!
Πήρατε ότι μου ανηκει ενώ ζω στην πατρίδα μου
Γιατί τρομοκράτη; Επειδή το αίμα μου βράζει…
Επειδή κρατώ το κεφάλι μου ψηλά για την πατρίδα μου
Σκότωσες τους αγαπημένους μου
Τώρα είμαι ολομόναχος
Οι γονείς μου έφυγαν
Αλλά θα παραμείνω για να φωνάζω
Δεν είμαι κατά της ειρήνης
Η ειρήνη είναι εναντίον μου
Θα με καταστρέψει
Θα σβήσει τον πολιτισμό μου
Δεν ακούς τις φωνές μας
Μας φιμώνεις και μας ντροπιάζεις
Και ποιος είσαι εσύ;
Και πότε έγινε μεγαλύτερος;
Κοίτα πόσους έχεις σκοτώσει
Και πόσα ορφανά έχεις δημιουργήσει
Οι μητέρες μας κλαίνε
Οι πατεράδες μας ζουν με αγωνία
Η γη μας εξαφανίζεται
Και θα σου πω ποιος είσαι!
Μεγάλωσες κακομαθημένος
Ποιος μεγάλωσε στη φτώχεια;
Ποιος μεγάλωσε με ελευθερία;
Και ποιος μεγάλωσε σε σκηνές;
Εμείς παλεύουμε για την ελευθερία μας
Αλλά εσύ το έκανες αυτό έγκλημα
Κι εσύ ο τρομοκράτης αποκαλείς εμένα τρομοκράτη!
Ποιος είναι ο τρομοκράτης;
Εγώ είμαι ο τρομοκράτης;
Πως είμαι ο τρομοκράτης όταν έχεις πάρει τη γη μου;
Ποιος είναι ο τρομοκράτης;
Εσύ είσαι ο τρομοκράτης!
Μου πήρες ότι μου ανήκει, ενώ ζω στην πατρίδα μου
Έτσι, πότε θα σταματήσω να είμαι τρομοκράτης;
Όταν με χτυπήσεις και γυρίσω το άλλο μάγουλο
Πως περιμένεις να ευχαριστήσω αυτούς που με πείραξαν;
Θα σου πω το εξής
Πες μου εσύ πως θέλεις να είμαι
Στα γόνατα με τα χέρια μου δεμένα
Τα μάτια μου στο έδαφος
Περικυκλωμένος από πτώματα
Κατεστραμμένα σπίτια
Οικογένειες ξεριζωμένες
Ορφανά παιδιά
Την ελευθερία μας αλυσοδεμένη
Εσύ καταπιέζεις
Εσύ σκοτώνεις
Εμείς θάβουμε
Θα παραμείνουμε υπομονετικοί
Θα καταπιέσουμε τον πόνο μας
Το πιο σημαντικό, εσύ νιώθεις ασφαλής
Απλά χαλάρωσε και άσε σε εμάς τον πόνο
Βλέπεις, το αίμα μας είναι σαν των σκύλων
ΟΥΤΕ ΚΑΝ
Όταν οι σκύλοι πεθαίνουν, τους συμπονούν
Άρα το αίμα μας δεν είναι τόσο πολύτιμο όσο του σκύλου
Όχι, το αίμα μου είναι πολύτιμο
Και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου
Ακόμα και αν με αποκαλείς τρομοκράτη
(Στο τέλος το βίντεο δειχνει ανθρώπους που είδαν τα χωράφια τους να καταστρέφονται μπροστά στα μάτια τους και να αναφέρονται στις ελιές τους, με κάποιες από αυτές να είναι 200 ετών)…


Ι.Γκορ.


Πηγή
attikanea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.