http://instituteforenergyresearch.org/analysis/ipcc-emphasize-new-marketing-campaign/
http://instituteforenergyresearch.org/analysis/are-climate-change-mitigation-policies-a-form-of-insurance/
Είδα ότι τώρα θα ζητηθεί από τους "επιστήμονες" του IPCC (το παρακλάδι του ΟΗΕ, ή του UNEP, ή δεν ξέρω τίνος ακριβώς είναι) να κάνει ...marketing.
Να πλασάρει τα περί δήθεν αναγκαίων και επιτακτικών ενεργειών για την σωτηρία του Κλίματος, όπως προωθούνται τα προϊόντα ασφαλιστικής κάλυψης. Δηλαδή πληρώνει ο κόσμος φόρο άνθρακα για να είναι ...καλυμμένος. Η μεθοδολογία είναι να σερβιριστεί στον κόσμο που θα κληθεί να πληρώνει τον φόρο άνθρακα (για τους Αμερικάνους λέει, αφού οι "Ευρωπαίοι" ήδη πληρώνουν στους Γερμανούς -- και στους Γάλλους -- φόρο
Η απάτη του εγχειρήματος είναι πολλαπλή:
1. Μην είστε καθόλου σίγουροι ότι οι ασφαλιστικές εισφορές δεν είναι και λίγο ...κλοπή. Δίνεις σίγουρα λεφτά, για να εισπράξεις, ίσως, λεφτά σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Πληρώνεις στα σίγουρα, για να εισπράξεις με πιθανότητες. Ο μόνος πραγματικά κερδισμένος είναι ο εισπράκτορας που μαζεύει σταθερά, και εκταμιεύει στοχαστικά. Και είναι κερδισμένος από χέρι, αφού εάν δεν του φτάνουν τα λεφτά, απλά αυξάνει τα ασφάλιστρα. Πολλοί λίγοι από εσάς θα δεχθείτε αυτό το επιχείρημα -- μας κάνουν σχετική διαφήμιση για πάρα πολλά χρόνια, όπως πολλοί από εσάς πετάτε τα λεφτά σας σε Τζόκερ, Προ-πο, λαχεία, καζίνο, και άλλες εκούσιες φορολογίες. Μερικοί από εσάς θεωρείτε αυτή την εκούσια φορολόγηση ...ψυχαγωγία. Είστε οι ίδιοι που πιστέψατε ότι η "ασφάλιση" είναι και "ασφάλεια".
2. Εάν έχετε πιστέψει ότι υπάρχει σχέση μεταξύ χρήσης κάρβουνου και καταστροφής στο ...Κλίμα, είναι θέμα ...πίστης (δηλαδή ...marketing). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το κάρβουνο, ή τα σουβλάκια, ή το παγωτό, κάνουν περιβαλλοντικές ζημιές, ή ζημιές στην υγεία, αλλά στο Κλίμα; Χμμμ... Ναι, θα έκοβα τα σουβλάκια ή το παγωτό για να αρέσω στην γειτόνισσα, ή για να ζήσω, ίσως, καν'να χρόνο παραπάνω, αλλά εάν ήταν υποχρεωτικό να κόψω τα σουβλάκια ή το παγωτό, ή εάν έπρεπε να πηρώνω φόρο στα σουβλάκια ή στο παγωτό, μάλλον κάπου υπάρχει παρεξήγηση. Ναι, εάν πιστεύετε, ή πιστέψατε, ότι η μείωση στο CO2 ...σώζει, μάλλον δεν έχετε εμπεδώσει ότι οι αλλαγές στο ατμοσφαιρικό CO2 μάλλον έπονται των αλλαγών στην θερμοκρασία, και ο καρκίνος δεν προκαλεί κάπνισμα.
3. Αλλά, ας υποθέσουμε ότι πράγματι η αύξηση του ανθρωπογενούς CO2 κάνει κακό. Πόσο κακό κάνει; Καταστροφικό κακό; Ή κάτι για το οποίο δεν χάλασε ο κόσμος; Ή το ξέρετε με βεβαιότητα και το έχετε κοστολογήσει κιόλας. Το μόνο που έχω δει είναι υπολογισμοί μαϊμούδες του στυλ "κάνε πέντε μετάνοιες και τρεις πίπες και θα σωθείς". Να θυμίσω, ότι αυτοί που πουλάνε ...Σωτηρία, έχουν κάθε συμφέρον να σας τρομοκρατήσουν με την Καταστροφή Τα Συγχωροχάρτια, και γενικά οι Θυσίες και η Σωτηρία της Ψυχής ήταν και είναι από τις καλύτερες μπίζνες. Τσάμπα λεφτά για τον Μπίζνεσμαν.
Στην Ευρώπη, η Σωτηρία του Κλίματος δεν είναι άλλο από μηχανισμός στοχευμένης καταστολής της ζήτησης, και στοχευμένης αύξησης της κατανάλωσης (σκεφτείτε το αυτό παρακαλώ) με κερδισμένους αυτούς που προωθούν (στοχευμένα) αυτή την Σωτηρία. Καθαρά μερκαντιλιστική δουλειά υπέρ συγκεκριμένων χωρών (ή εταιριών) σε περιβάλλον δήθεν Ευρώπης. Στην Αμερική η Σωτηρία του Κλίματος είναι φόρος υπέρ αγνώστων. Το ίδιο πράγμα, με άλλο μηχανισμό.
Ααα... Πριν το ξεχάσω... Οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν νομίζω ότι πουλάνε κάλυψη για ακραία καιρικά φαινόμενα και πράξεις του ...Θεού. Αλλά εάν σας πείσουν ότι με 10 ευρώ το μήνα δεν θα πνιγείτε ή δεν θα ζεσταίνεστε το 2114 μΧ, και εάν τους τα δώσετε τα 10 το μήνα, θα σας τα πάρουν.
Και τα αιολικά αυτό δεν διαφημίζουν; Ότι μειώνουν εκπομπές CO2; Πάρε κόσμε, αύριο κληρώνει. Ή μωραίνει ο Θεός όποιον παχύνει από την καλοπέραση και βρίσκει τρόπους να τον αδυνατίσει. Με το αζημίωτο.
ΥΓ. Στην Ελλάδα, ο Μεγάλος Ασφαλιστής, το Κράτος, τα πήρε, και τα πήρε, και εσείς απλά θα ...περιμένετε.
archaeopteryxgr.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με το λογαριασμό τους στο facebook ή με λογαριασμούς από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.